Forumregels bijgewerkt

Hier vind je de forumregels, kun je forumgerelateerde vragen stellen, en doen wij forumgerelateerde mededelingen. Check dit sub-forum dus voor je begint!

Forumregels bijgewerkt

Berichtdoor Edwin » vr 16 nov 2012, 20:36

De forumregels zijn aangepast aan een aantal eerder doorgevoerde wijzigingen: de nieuwe naam van dit subforum, een andere beheerder en een ruimere maximale grootte van avatars. De nooit gebruikte regel over het één keer per dag 'kicken' of 'bumpen' van onderwerpen is verwijderd.
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Re: Forumregels bijgewerkt

Berichtdoor Edwin » vr 23 nov 2012, 20:05

Inmiddels heb ik de maximale grootte voor avatar-bestanden uitgebreid van 25 kB tot 50 kB. Omdat ik de baas ben en per se een PNG-tje wilde gebruiken (niet geschikt voor het comprimeren van foto's, wel voor doorzichtige zijkanten). En omdat de gebruikte opslagruimte voor avatars best meevalt, vergelijken bij bijlagen.
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor bi-tje » za 24 nov 2012, 11:14

Ik vind dat het nu een wat rommelige aanblik geeft. Het vakje waarin de gebruikersinformatie staat wordt daarmee ook groter. Bij een kleinere (of geen) foto gaat deze weer terug naar een minimaal formaat. Zo krijg je een rommelige lijn in waar de berichten beginnen. Zou het, wanneer je de grotere foto wilt blijven houden, niet beter zijn om die minimum vakgrootte te vergroten?

Biforum.jpg
Biforum.jpg (78.51 KiB) 2009 keer bekeken
bi-tje

Berichtdoor Edwin » za 24 nov 2012, 17:08

O, dat had ik niet gezien. In de standaardstijl van het bi-forum (prosilver) staat het vakje met gebruikersinformatie aan de rechterkant, en zijn alle verticale lijnen gelijk. Ben je erg gehecht aan die andere stijl? Het is al langere tijd zo dat avatars van 200 x 200 pixels toegestaan zijn, omdat daar vraag naar was. 100 x 100 is eigenlijk te klein voor een herkenbare foto.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor Edwin » za 24 nov 2012, 18:36

Als je een stijl kunt vinden met de gebruikersinfo aan de linkerkant, waarbij de lijnen wel gelijk zijn, dan wil ik die wel installeren. Maar het valt tegen om echt goede stijlen voor phpBB te vinden, omdat het zo'n uitgebreid systeem is.
Edwin
Site Admin

Keer terug naar Over het forum