Opruimen !?

Hier vind je de forumregels, kun je forumgerelateerde vragen stellen, en doen wij forumgerelateerde mededelingen. Check dit sub-forum dus voor je begint!

Opruimen !?

Berichtdoor edcar » za 26 jan 2013, 23:15

Beste beheerders ;

Wordt het niet eens tijd om wat oudere berichten te verwijderen ? ..... Veel dingen die hier staan zijn al niet meer van toepassing :? ... Is maar idee :idea: .....Oja ook vind ik hier niks terug hoe je bv foto's moet plaatsen :|
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Re: Opruimen !?

Berichtdoor bi-tje » do 31 jan 2013, 23:39

Hallo Edcar,

Een foto plaats je met 'img'. Voorbeeld van code:
Code: Selecteer alles
[img]http://www.wired.com/images_blogs/wiredscience/2012/10/kitten-kisses-dog.jpg[/img]

Geeft als resultaat:
Afbeelding

Wat betreft het opruimen bedoel je het onderwerp "Over het forum"?

Sorry voor het late antwoord. Om eerlijk te zijn wachtte ik een antwoord af van Edwin of Erwin die hier al veel langer als moderatoren/site admin meedraaien. Ik weet nog niet zo goed hoe het opruimen van het forum in zijn werk gaat. Ik zal het aankaarten :idea: :)
In elk geval bedankt voor het meedenken :)
bi-tje

Berichtdoor edcar » vr 01 feb 2013, 19:44

Bedoel dat er veel berichten staan waarop al heel lang niet meer gereageerd op wordt of hele oude die niet meer van toepassing zijn.....
edcar

Berichtdoor Edwin » za 02 feb 2013, 02:16

Tja, dat hoort bij een forum... ik zie het probleem niet. Oude draadjes zakken vanzelf naar beneden, en er staat vaak nog bruikbare info in die je bijvoorbeeld via de zoekfunctie kunt vinden. We zijn blij met alle bijdragen en we willen niet selecteren of de geschiedenis vervalsen.

Het is niet erg als je een nieuw draadje begint over een onderwerp dat al jaren geleden al eens besproken is. Op die manier kun je met een frisse blik opnieuw beginnen.

O ja, er is nog een andere manier om een foto te plaatsen: je kunt onder het tekstveld klikken op 'Bijlage toevoegen', een bestand kiezen en dan klikken op 'Voeg bestand toe'. Dan wordt het plaatje niet zo mooi geplaatst, maar je hoeft het dan niet ergens anders op internet neer te zetten.
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor edcar » za 02 feb 2013, 17:17

Oke naamgenoot :mrgreen: .... Was ook maar een idee ... Wel een zeer nuttige tip van het plaatsen voor een foto ....Thanks

Edwin schreef:Tja, dat hoort bij een forum... ik zie het probleem niet. Oude draadjes zakken vanzelf naar beneden, en er staat vaak nog bruikbare info in die je bijvoorbeeld via de zoekfunctie kunt vinden. We zijn blij met alle bijdragen en we willen niet selecteren of de geschiedenis vervalsen.

Het is niet erg als je een nieuw draadje begint over een onderwerp dat al jaren geleden al eens besproken is. Op die manier kun je met een frisse blik opnieuw beginnen.

O ja, er is nog een andere manier om een foto te plaatsen: je kunt onder het tekstveld klikken op 'Bijlage toevoegen', een bestand kiezen en dan klikken op 'Voeg bestand toe'. Dan wordt het plaatje niet zo mooi geplaatst, maar je hoeft het dan niet ergens anders op internet neer te zetten.
edcar

Berichtdoor edcar » za 02 feb 2013, 17:18

Deze manier kon ik al ..... Maar toch heel erg bedankt ( weer een tip voor evt nieuwe leden he ;)

bi-tje schreef:Hallo Edcar,

Een foto plaats je met 'img'. Voorbeeld van code:
Code: Selecteer alles
[img]http://www.wired.com/images_blogs/wiredscience/2012/10/kitten-kisses-dog.jpg[/img]

Geeft als resultaat:
Afbeelding

Wat betreft het opruimen bedoel je het onderwerp "Over het forum"?

Sorry voor het late antwoord. Om eerlijk te zijn wachtte ik een antwoord af van Edwin of Erwin die hier al veel langer als moderatoren/site admin meedraaien. Ik weet nog niet zo goed hoe het opruimen van het forum in zijn werk gaat. Ik zal het aankaarten :idea: :)
In elk geval bedankt voor het meedenken :)
edcar

Keer terug naar Over het forum