Afscheid

Hier vind je de forumregels, kun je forumgerelateerde vragen stellen, en doen wij forumgerelateerde mededelingen. Check dit sub-forum dus voor je begint!

Afscheid

Berichtdoor Edwin » zo 27 okt 2013, 03:09

Met onmiddellijke ingang treed ik af als beheerder en moderator van het bi-forum.

Moderator: Met alle begrip voor je gevoelens is dit stuk tekst toch verwijderd als een overtreding van de forumregels

Anyway, ik ga geen vrijwilligerswerk doen terwijl ik depressief ben voor mensen die 'gesloten' en 'terughoudend' als een positieve vrouwelijke eigenschap van mij noemen. En nee, ik kon er op dat moment geen nee tegen zeggen. Ik ging er niet van uit dat een workshop over mannelijkheid en vrouwelijkheid gevaarlijke triggers zou opleveren.
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Re: Afscheid

Berichtdoor bi-tje » zo 27 okt 2013, 19:02

*Shock*... :roll:

Ik stuur je binnenkort een PB'tje Edwin...
bi-tje

Re: Afscheid

Berichtdoor erwin » ma 28 okt 2013, 21:15

Beste Edwin,

Heel veel dank voor alles wat je de afgelopen jaren voor het forum hebt betekend, en hoe je dit hebt ingevuld.
Door jouw inzet en betrokkenheid hebben heel veel mensen hier een stuk herkenning gevonden, een stuk vermaak ervaren en sociale contacten onderhouden.

namens het forumbeheer

Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Keer terug naar Over het forum