rustigjes...

Hier vind je de forumregels, kun je forumgerelateerde vragen stellen, en doen wij forumgerelateerde mededelingen. Check dit sub-forum dus voor je begint!

rustigjes...

Berichtdoor Luc » zo 09 jan 2011, 23:18

Hoi allemaal,

Het is de laatste tijd een beetje rustig op het forum. Op zich is dat niet zo problematisch, we bestaan nu zo'n jaar, hebben heel goed gedraaid, er zijn veel leuke mensen lid, en ik heb wel vaker meegemaakt dat het dan even wat rustiger wordt op een forum.

Wel is het leuk als er weer wat meer leven in de brouwerij gaat komen. Misschien moeten we af en toe een nieuw topic starten en ook oude topics weer eens oppakken. Er is nog genoeg te bespreken over biseksualiteit en alles wat daarmee te maken heeft!
Luc

Re: rustigjes...

Berichtdoor bi-tje » wo 15 jun 2011, 16:24

Ja dat valt mij ook op Luc. Vaak zie ik mezelf als enige online staan en nieuwe berichten zijn er sporadisch. Dat vind ik jammer.
bi-tje

Berichtdoor Edwin » do 16 jun 2011, 18:55

Nou, het is nog niet zo rustig als na de jaarwisseling, toen Luc dit topic neerzette. Een paar mensen die erg actief waren op het forum hebben het druk gehad met andere dingen. Ik hoop dat anderen dat zien als een gelegenheid om zelf eens de toon te zetten: topics te openen, vragen te stellen, iets te vertellen e.d. Net als bij de picknick: ik vond het wel relaxed dat er niet één gangmaker bij was, zodat iedereen rustig aan het woord kwam.

Maar ik vind dat er wel wat meer off-topic gekletst mag worden, op de daarvoor aangewezen plekken aan de onderkant van het forum. En ik wil ook wel weer eens wat lezen over wat het leuk maakt om bi te zijn. Want ik luister graag naar problemen als ik daarmee iemand kan helpen, maar we moeten ook weer niet de indruk wekken dat biseksualiteit een probleem is, want dan gaat niemand ervoor kiezen om bi te worden :)
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor Norma » za 18 jun 2011, 16:37

Ik zal mijn best doen. :)
Norma

Keer terug naar Over het forum