Verplaatsingen van topics

Hier vind je de forumregels, kun je forumgerelateerde vragen stellen, en doen wij forumgerelateerde mededelingen. Check dit sub-forum dus voor je begint!

Verplaatsingen van topics

Berichtdoor Els » do 28 jan 2010, 08:35

De forumbar is verplaatst van "Een goed gesprek" naar "Spam-hoek".

Origineel safe-sex filmpje en Andere leuke fora! zijn verplaatst van "Spam-hoek" naar "Een goed gesprek".

Om de verschillen tussen deze subfora nog even extra aan te duiden: alles wat serieus genomen moet worden, waar je eigenlijk wel een topic over zou willen openen in het bi-gedeelte (maar dat niet doet omdat het niet over biseksualiteit gaat), hoort in "Een goed gesprek". Alles wat spammerig is, veelposterij in de hand werkt, en wat minder serieus van aard is, kan in "Spam-hoek".

/Els
Els

Re: Verplaatsingen van topics

Berichtdoor Edwin » zo 31 jan 2010, 00:55

Het onderwerp 'schoonheid' is verplaatst van 'Kunstuitingen' naar 'Een goed gesprek', omdat het niet direct met kunst te maken heeft, en ook niet direct met biseksualiteit.
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor Pascal » zo 07 feb 2010, 19:12

Hoort het film topic niet onder 'media' thuis ipv 'kunst'
Fuck me, suck me, eat me, beat me, lick me, stick me, hurt me, make me cum but just don’t mess up my hair!
Pascal

Berichtdoor Els » zo 07 feb 2010, 20:41

Ben ik wel met je eens eigenlijk, maar misschien dat de topic-starter daar een eigen idee over had. Luc, wat vind jij?

/Els
Els

Berichtdoor PaulV » zo 07 feb 2010, 21:15

Lijkt me dat media voorbehouden is voor de actualiteiten en de kunstuitingen voor de kuntsuitingen, dus ook fictieve films.
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor Pascal » zo 07 feb 2010, 23:38

Zoals Els al zegt, laat de topic starter maar een keuze maken.

@PaulV - Zoals jij ook al in topics aangeeft, niet elke film is een kunstuiting...
Fuck me, suck me, eat me, beat me, lick me, stick me, hurt me, make me cum but just don’t mess up my hair!
Pascal

Berichtdoor Els » za 13 feb 2010, 18:40

Het topic "bisex in Tiel" is verwijderd, wegens overtreding van de forumregels, aangezien contactadvertenties en aanverwanten verboden zijn.

/Els
Els

Berichtdoor Els » zo 14 feb 2010, 13:22

Tgirl, genderidenteit en seksuele voorkeur is voortgekomen uit het voorsteltopic van Rune/CaleighTV
Els

Berichtdoor Els » wo 17 feb 2010, 11:06

Het topic sexy - bi liedje is verplaatst van Een goed gesprek naar Kunstuitingen.

Nogmaals, Een goed gesprek is voor serieuze onderwerpen die niet bi-gerelateerd zijn.
Els

Berichtdoor Edwin » wo 03 maart 2010, 14:21

Het onderwerp 'favoriete tv series' is verplaatst van Biseksualiteit - Algemeen naar Een goed gesprek, want het gaat niet over biseksualiteit.
viewtopic.php?f=11&t=122
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Volgende

Keer terug naar Over het forum