Forum traag of onbereikbaar

Hier vind je de forumregels, kun je forumgerelateerde vragen stellen, en doen wij forumgerelateerde mededelingen. Check dit sub-forum dus voor je begint!

Re: Forum traag of onbereikbaar

Berichtdoor Anne-Fleur » do 29 sep 2011, 20:56

Het is weer eens zover....
Vanochtend was het forum zo traag dat het niet lukte om pagina's te laden, nu is het iets beter, maar nog steeds een gemiddelde laadtijd van een seconde of 10, ipv de normale snelheid.
Anne-Fleur

Berichtdoor Miranda » do 29 sep 2011, 22:31

Hmmm.
Ik heb nergens last van. Op een ander forum trouwens wel, maar dat is er tamelijk berucht om.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben hier op het biforum?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin (1706-1790)
Miranda

Berichtdoor Luc » do 29 sep 2011, 23:06

Miranda schreef:Hmmm.
Ik heb nergens last van. Op een ander forum trouwens wel, maar dat is er tamelijk berucht om.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben hier op het biforum?

Ik heb er sinds we met het forum begonnen eerlijk gezegd maar zeer sporadisch last van gehad. Nu ook glijdt hij door het forum heen als een mes door de boter.

Wel meen ik te begrijpen dat die phpBB fora wel eens vreemd kunnen doen.

Het kan natuurlijk ook wel eens aan andere dingen liggen. Zo begon 2 maanden geleden mijn internetverbinding in het algemeen te haperen, en dan alleen op mijn MacBook Pro, die nota bene een behoorlijk sterk wifi modem aan boord heeft.
Die problemen hielden op toen ik in het huismodem het kanaal veranderde. Er zaten teveel buren op hetzelfde kanaal...

je zou ook eens even kijken op zo'n moment van hapering of het probleem zich via een andere browser ook voordoet. of wat er gebeurd als je je browser herstart.
Luc

Berichtdoor Anne-Fleur » vr 30 sep 2011, 13:53

Inmiddels doet ie het gewoon weer!
Anne-Fleur

Vorige

Keer terug naar Over het forum