geen bi, geen homo, maar ook niet 100% hetero?

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

geen bi, geen homo, maar ook niet 100% hetero?

Berichtdoor gewonevent » za 12 mei 2018, 17:01

Hi.

zal me eerst even voorstellen, ben (een) gewone hetero vent van 46 en getrouwd met een geweldige, lieve en fantastische vrouw.
Zoals veel mannen fantaseren zou ik graag zien dat ze met een andere vrouw (maar ook man zou ik prima vinden) een geil avontuur zou hebben, zelfs als ik niet mee zou (mogen) doen lijkt me dat een geweldig gezicht.

Haar genot staat voor mij 100% bovenaan, ook als dat betekend dat ik daardoor minder genot zou hebben maar goed, ik dwaal af. Zoals gezegd, ik ben hetero maar fantaseer er de laatste tijd wel eens over hoe het zou zijn om een andere penis vast te houden of te pijpen. Ik val totaal niet op mannen, zou niet eens een klein beetje op een man kunnen vallen. Kussen / tongen of knuffelen lijkt me totaal niets met een man, maar op de een of andere manier pijpen dus wel. Dus de stempel "bi-schierig" zou niet eens in de buurt komen toch?

Hebben meer mannen deze "fantasie" in hun hoofd zitten en zo ja doen jullie daar dan ook iets mee?
gewonevent

Re: geen bi, geen homo, maar ook niet 100% hetero?

Berichtdoor Boxerke » za 12 mei 2018, 18:27

Hoi en welkom hier,

Ja hoor, heel erg herkenbaar... Ik zou ook geen man kunnen knuffelen of kussen, laat staan tongzoenen. Maar eens met de penis van een ander spelen? Ja daar kom ik wild van.

Ik noem het gewoon heteroflexibel...
Boxerke

Berichtdoor WoBi » za 12 mei 2018, 19:31

Heteroflexibel, kijk dat vind ik nu een mooi woord!

Zoals jullie je interesses beschrijven voelt het voor mij ook.
Het lijkt mij ook fijne eens een man te pijpen of elkaar met de hand bevredigen.

Eigenlijk stappen we gewoon van het hokjes denken af, ietsje ruimdenker.
Laatst bijgewerkt door WoBi op zo 13 mei 2018, 18:35, in totaal 1 keer bewerkt
WoBi

Berichtdoor gewonevent » zo 13 mei 2018, 14:11

Hahaha inderdaad een geweldig woord: Heteroflexibel.

Misschien kan ik met die onderbouwing mijn vrouw het wel ooit vertellen..
gewonevent

Berichtdoor bicase » zo 13 mei 2018, 14:45

Beste gewonevent,

Je noemt jezelf wat je wil heteroflexibel, hetero, bi, het maakt niet uit. De behoefte om in hokjes te denken is redelijk menselijk. We willen dingen structureren. Vandaar dat seksualiteit vaak als een statisch gegeven werd gezien. De laatste jaren komt er echter meer bewijs dat seksualiteit dynamisch is en dat het eerder een spectrum is van ongelooflijk veel verschillende variëteiten. Ik denk echt niet dat jij de enige man bent die lust (dat is nog iets anders dan emotionele) gevoelens ontwikkeld voor mannen. Ik geraak er meer en meer van overtuigd dat dit eigenlijk de meerderheid van de mannen vormt. Alleen als je als man iets in die richting durft opperen wordt je bijna onmiddellijk in het homo kamp geplaatst, tegenwoordig misschien eerder al bi, maar toch.

Dus ik hoop dat je hier kan ontdekken wat je wil ontdekken en veel plezier in die zoektocht.

Vriendelijke groetjes,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor blizz » zo 13 mei 2018, 14:53

hey gewonevent.

ik noem het omnisexueel. je bent van nature hetero, maar sluit andere opties ook niet uit. bij mij is dat van toepassing. ik ben hetero, maar een man zou ik ook niet erg vinden. sterker nog, ik heb het al wel eens gedaan.

en het is echt niet verkeerd ofzo. gewoon genieten van alles
blizz

Berichtdoor erwin » zo 13 mei 2018, 15:24

Hoi hoi,
welkom hier, hier zijn alle varianten te vinden van mensen die niet perse op het een of andere andere geslacht vallen op welke manier dan ook dus voel je zeker thuis.
Heb je het met je vrouw wel eens over fantasieen gehad of is dat lastig bij jullie?

groetjes
erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor bert100 » wo 16 mei 2018, 20:39

@bicase
@blizz
helemaal akkoord met jullie zienswijze!
@gewonevent:

Als we geboren worden worden we allemaal hetero-hokje gestoken, want men vindt dat het normale is en dat je daar 100% moet binnen passen.
Dit vertrekt van het gegeven dat er slechts 2 geslachten zijn man en vrouw en dat deze zo horen samen te leven om zich voort te planten.
Als dit over dieren zou gaan dan is dit juist.
Echter mensen hebben voorkeuren. De ene houdt van deze kleur de ander van een andere; De ene lust dit gerecht graag en een ander helemaal niet, en in al deze dingen vind je nooit 2 100% identieke personen.
Toch te gek te denken dat dan in zen seksuele voorkeur iedereen identiek is: iedereen als hetero ter wereld komt. En je je moet 'outen' , out-of-the-box-gaan om je verschil in aanvoelen qua seksualiteit te kunnen beleven. Het is zelfs te gek om labeltjes te gaan kleven op voorkeuren als je deze redenering verder door trekt. Want wie is er aan de ene kant 100% hetero of of aan de andere kant 100% homo? Wel worden er keuzes gemaakt, om als M/V , M/M, of V/V samen te gaan leven.
ik ben ervan overtuigd dat velen voor 80%, 90%, of meer % hetero zijn. En dat de meesten dit ook zo beleven in hun seksualiteit, omdat ze die andere 20% of 10% geen kans geven in hun beleving, omwille van hun situatie en hun omgeving, beroep, rang, stand....
Sommigen exploreren dit wel in meer of mindere maten, en dat zijn dan diegene die je bi, omni, of flexible kan noemen. En of ze nu echt seks hebben met hetzelfde geslacht en die echt 'bi' gaat noemen, en diegenen die dit enkel in hun fantasie beleven, of zich uitleven in een chat dan maar 'fake' gaan noemen, is opnieuw een doorgedreven hokjesdenken ontstaan uit het algemene 'hetero-denken' in onze omgeving
bert100

Keer terug naar Algemeen