social media.

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

Re: social media.

Berichtdoor erwin » di 25 maart 2014, 19:00

Gelukkig zijn er ook nog andere veilige plekken wel waar je met anderen over je bi zijn, en over heel veel andere dingen, ook kunt praten.

Binnenkort is er een wandeling in Utrecht met aansluitend cafe bezoek.
En uiteraard het Lentefeest van het LNBi op 10 mei!!

Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor twijfelaar » wo 26 maart 2014, 16:48

Ik zou echt heel erg graag een keer naar z`n meeting willen maar ik durf gewoon niet...........
twijfelaar

Berichtdoor James76 » vr 31 okt 2014, 10:51

Hallo allen,

Een al wat oudere discussie en ook deze heeft feitelijk met een coming out te maken. Ik maak privé en zakelijk heel veel gebruik van sociale media, facebook, twitter, youtube etc.. Geen haar op mijn hoofd (en dat zijn er veel) die erover nadenkt om mijn geaardheid daar prijs te geven. In mijn omgeving zie ik dit ook nauwelijks. slechts van één oud collega waarvan ik weet dat zij met enige regelmaat naar een parenclub gaat, plaatst soms iets op haar facebook tijdlijn wat door de goede verstaander en insider te begrijpen valt dat zij weer eens op pad is geweest.

Ik denk dat ik door opdrachtgevers en bekenden op een hele andere wijze (lees minder plezierig) wordt beoordeeld indien men mijn geaardheid zou kennen. Velen associëren bi-seksualiteit met een overdreven hoge mate van seksualiteit. Ook wordt er soms door homo's of lesbo's op gereageerd als maak eens een keuze of zelfs ronduit bah. wat dat betreft nemen we soms echt nog een aparte positie in. Helaas maar zo ervaar ik het doorgaans wel.

Echter, omdat voornamelijk facebook een ideale ontmoetingsplek is voor gelijkgestemden overweeg ik wel een tweede profiel aan te maken. Het zou dan makkelijker zijn, om net als op dit forum, gelijkgestemden te ontmoeten en kennis op te doen. Als er dan ook een pagina aangemaakt wordt van dit forum is het mijn inziens een waardevolle toevoeging op dit forum. Ook kunnen er op kleinschalige wijze evenementen worden aangemaakt, waardoor mensen in bijvoorbeeld dezelfde provincie op een leuke ongedwongen wijze kunnen afspreken. De ene keer kan dat dan zijn onder het mom en van kennismaken en of kennisverspreiding en de andere keer juist specifiek gericht op een kinky ontmoeting.

Het is eenieder dan uiteraard vrij om zich op een verborgen dan wel openbaar account aan te melden. Let wel, google en facebook monitoren je gehele online gedrag. Ondanks dat ik nergens in mijn profiel mijn geaardheid prijs geef, weten ze op de diverse servers al lang hoe de vork in de steel zit, aangezien ik naast dit forum ook andere sites bezoek. dus als big brother mijn doopcel gaat lichten dan moet ik letterlijk en figuurlijk met de billen bloot.

Groetjes, James
James76

Vorige

Keer terug naar Algemeen