kinderen

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

Re: kinderen

Berichtdoor erwin » do 26 jun 2014, 10:17

:),
3 die ook gesanctioneerd zijn door de overheid waarvan ik wettelijk de vader ben en 3 biologisch en sociaal waarvan de overheid vindt dat ik daar als donor niet van mag zeggen dat ik de vader ben...
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor bert100 » do 26 jun 2014, 16:48

erwin schreef:ik heb ook kindertjes,
een stuk of 6 ....

erwin

ongelooflijk !
bert100

Berichtdoor bert100 » do 26 jun 2014, 16:49

3 thuis
bert100

Berichtdoor Marlies de Sade » do 26 jun 2014, 21:21

erwin schreef::),
3 die ook gesanctioneerd zijn door de overheid waarvan ik wettelijk de vader ben en 3 biologisch en sociaal waarvan de overheid vindt dat ik daar als donor niet van mag zeggen dat ik de vader ben...

euh, die is moeilijk.
Wat bedoel je met gesanctioneerd? (je hoeft daar niet op te antwoorden als je niet wil he, heb alleen geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen)
Marlies de Sade

Berichtdoor erwin » vr 27 jun 2014, 11:44

Marlies de Sade schreef:euh, die is moeilijk.
Wat bedoel je met gesanctioneerd? (je hoeft daar niet op te antwoorden als je niet wil he, heb alleen geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen)

Dat je als donor van de overheid een papier moet ondertekenen waarin je verklaart dat je helemaal niks met die kinderen te maken hebt omdat anders de andere moeder niet als ouder kan worden erkend door de burgerlijke stand.
Dus dat is wel heel raar eigenlijk. Maar momenteel is er een staatscommissie bezig die zich buigt over de herziening van het familierecht en daar ook meervoudig ouderschap in meeneemt.

Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Jakob » vr 27 jun 2014, 14:20

Wij hebben 2 jongens en een dochter.
Twee jongens zijn 35 en 32.
Dochter is 33
Jakob

Berichtdoor erwin » ma 30 jun 2014, 13:26

En zijn jullie ook open over je biseksualiteit naar je kinderen toe en zo ja vanaf welke leeftijd en wat vertel je ze dan?

groet
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor edcar » ma 30 jun 2014, 23:16

Wij zijn "voorzichtig" open ..... 3 van de 5 kids weten dat wij biseksueel zijn .... Mijn twee kinderen uit mijn vorige relatie ( 21 & bijna 20 jaar ) laten wij bewust onwetend om twee redenen 1 Omdat mijn ex het dan vanzelf ook komt te weten en die zal het zeker niet nalaten om het tegen ieder "gewillig oor" verder te gaan bazuinen .... Nummer twee is dat mijn ene dochter seks met je eigen geslacht nog al behoorlijk "ieieieieieiel" vind maar zeker ook omdat zij een "twijfelkont" is en naar denkt over haar leven en zeker vader en moeder zoekt in haar genen.... Trouwens bijna iedere "vreemde" persoon die iets te veel "aandacht" geeft aan mij kan rekenen op een zeer jaloerse dochter :twisted: en dat maakt niet uit of het mannelijk of vrouwelijk is :D ..... Mijn bonus kids ( 24 en 21 ) weten het wel dat wij bi zijn ( dochter is "openlijk" en zegt vermoedelijk ook biseksueel te zijn,ook tegenover mijn eigen kinderen en schaamt zich daar totaal niet voor :mrgreen: ) en ook de kleinste van 10 jaar weet het .... Ja dat is zeker aan de vroege kant :o ... Maar aangezien deze meid altijd tussen de "grote" heeft gezeten is mevrouw redelijk goed op de hoogte :? .... Op dat gebied is zeker haar "wijsheid" te vergelijken met die van 14 jarige .... Had er in begin ook wel "moeite" mee want hoe belangrijk is het om te weten ? .... Maar aangezien zij nog het langste thuis zal blijven wonen ( gaan we tenminste van uit :lol: ) kan "onze levens-style" op seksueel gebied ook veranderen ( lees los van elkaar date :idea: ) ...... En dan is het misschien van een kant wel verstandig dat ondanks haar nog vrij jonge leeftijd ze weet dat haar ouders biseksueel zijn ...

erwin schreef:En zijn jullie ook open over je biseksualiteit naar je kinderen toe en zo ja vanaf welke leeftijd en wat vertel je ze dan?

groet
Erwin
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor Elize2280 » ma 18 aug 2014, 17:27

Wij hebben een jongen van 10 en een meisje van bijna 4
Elize2280

Berichtdoor Elize2280 » ma 18 aug 2014, 19:09

Ik heb onze kinderen nooit zo specifiek verteld dat ik bi ben. Maar ik denk dat ze het wel weten. Ik heb een tijd wat gehad met een goede vriendin en dan zagen ze ons wel eens heel dicht tegen elkaar hangen op de bank of een kus op de mond geven. De jongste van bijna vier heeft ons wel eens zien zoenen. Ik geef wel eens commentaar als ik een vrouw op tv zie. Zo van, brrr... niet mijn type. Of: hmmm.... die ziet er goed uit. We zijn laatst met vrienden naar de gaypride geweest en toen vroeg de oudste wat dat is dus toen heb ik uitgelegd dat er mannen zijn die op mannen verliefd worden en meisjes die meisjes leuk vinden. Dat dat heel normaal is en dat die mensen daar trots op zijn en dat ze daarom een feestje houden. Op dit moment heb ik een vriendin maar dat weten ze niet. Misschien dat ik het ze later wel vertel maar nu nog niet l
Elize2280

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen