Als ik nu naar mezelf kijk dan kom ik tot de ontdekking dat de intensiteit dat ik bezig was met mijn biseksualiteit eigenlijk bijna helemaal weg is.
Ik ben er eigenlijk bijna niet meer mee bezig, en dat is wel eens anders geweest.
Iets wat zeker meespeelt is dat er bepaalde dingen in mijn leven zijn veranderd.....werkloos geworden e.d. iets wat zeker lichamelijke (spanningsklachten gaf)
En ook het moeten gebruiken van bepaalde medicijnen hebben een sterk remmend effect op mijn gevoelsleven.
En tja ik ben echt wel gelukkig, alleen in mijn gevoelsleven heb ik concessies moeten doen.
Momenteel doe ik vrijwilligers werk (dierenambulance) iets wat ik heel graag doe......maar ook om een positieve draai weer aan mijn leven te geven.
Het zal zo zijn dat ik onbewust met heel veel dingen in mijn hoofd bezig ben en dat daarom veel dingen naar de achtergrond verdwijnen.
Bi ben ik voor het leven, alleen ik kan er momenteel helemaal niets mee.
Het voelt of ik een stuk van mijn seksualiteit kwijt ben, en het niet meer terug kan vinden.
Zijn er meer mensen die hier iets in herkennen van hun zelf?
Ik moest dit even kwijt en dan is in elk geval het forum een plaats waar ik mijn verhaal even kan vertellen.