intensieteit

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

intensieteit

Berichtdoor Jakob » wo 06 aug 2014, 23:24

Als ik nu naar mezelf kijk dan kom ik tot de ontdekking dat de intensiteit dat ik bezig was met mijn biseksualiteit eigenlijk bijna helemaal weg is.
Ik ben er eigenlijk bijna niet meer mee bezig, en dat is wel eens anders geweest.
Iets wat zeker meespeelt is dat er bepaalde dingen in mijn leven zijn veranderd.....werkloos geworden e.d. iets wat zeker lichamelijke (spanningsklachten gaf)
En ook het moeten gebruiken van bepaalde medicijnen hebben een sterk remmend effect op mijn gevoelsleven.
En tja ik ben echt wel gelukkig, alleen in mijn gevoelsleven heb ik concessies moeten doen.
Momenteel doe ik vrijwilligers werk (dierenambulance) iets wat ik heel graag doe......maar ook om een positieve draai weer aan mijn leven te geven.
Het zal zo zijn dat ik onbewust met heel veel dingen in mijn hoofd bezig ben en dat daarom veel dingen naar de achtergrond verdwijnen.
Bi ben ik voor het leven, alleen ik kan er momenteel helemaal niets mee.
Het voelt of ik een stuk van mijn seksualiteit kwijt ben, en het niet meer terug kan vinden.
Zijn er meer mensen die hier iets in herkennen van hun zelf?
Ik moest dit even kwijt en dan is in elk geval het forum een plaats waar ik mijn verhaal even kan vertellen.
Jakob

Re: intensieteit

Berichtdoor edcar » do 07 aug 2014, 01:03

Voor mij zeker ook herkenbaar in verschillende periode's van mijn leven waarin ik niet bezig was met biseksualiteit maar ook niet echt met intimiteit :| ....... Vele oorzaken zijn te noemen waarbij gevoel voor seksualiteit afneemt en zeker medicijnen is een en werkeloos worden behoord doet zeker ook een goede duit in het zakje ........ Om een "voorbeeld" te geven van 1 periode en dat was voor een paar jaartjes terug toen ik midden in een "Burn-Out" zat ... Alle zin was over en moest al helemaal niet aan seks denken laat staan dat ik enige behoefte had aan seks met mannen...... Gelukkig heb ik een zeer meegaande partner en hield zeker rekening met mij.... Ik ben er "uitgekrabbeld" ( al blijf ik er helaas wel gevoelig voor ) en naar verloop van tijd kwam mijn interesse voor seksualiteit en biseksualiteit weer terug.... Voor mij ligt intiem zijn met mannen wel puur op seksueel gebied :twisted: .......
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Keer terug naar Algemeen