Hoe onderzoek ik of ik bi ben?

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

Hoe onderzoek ik of ik bi ben?

Berichtdoor TwijfelSannie » wo 13 aug 2014, 21:48

Al sinds ik rond de 15 ben ben ik nieuwsgierig naar seks met een vrouw. Ik heb altijd alleen maar mannelijke relaties gehad en alleen af en toe met een vrouw gezoend voor de grap.
Ik ben nu 26 en echt op een punt gekomen dat ik heel graag wil onderzoeken en experimenteren hoe het is om met een vrouw te daten, zoenen, seks enz. Ik ben al een keer met een lesbische vriendin naar een gayfeest geweest, waar ik niet echt iets durfde te doen. Terwijl ik wel makkelijk met mannen sjans.
Een tijdje heb ik Tinder gehad, maar dat vind ik ook zo oppervlakkig.
Hebben jullie tips over hoe ik in contact kom met leuke vrouwen?
TwijfelSannie

Re: Hoe onderzoek ik of ik bi ben?

Berichtdoor edcar » do 14 aug 2014, 23:48

Laten we eerst beginnen met welkom hier ;) En ik hoop dat dit forum je wat meer op weg helpt in je "zoektocht" van je biseksualiteit :idea: .... Je zult toch echt zelf het "contact" moeten maken , dus ook voor jezelf echt "open staan" voor vrouwen... Ik geloof dat jij eens gewoon met die lesbische moet gaan praten vanwege je nieuwsgierigheid naar vrouwen toe ,dan weet ik zeker dat je heel goede tips zult krijgen van bars feesten e,d waar je lesbische en biseksuele vrouwen tegen komt.
Kleine tip ; Doe het stap voor stap en ga niet verder dan jezelf wil.
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Re: Hoe onderzoek ik of ik bi ben?

Berichtdoor Ballonrouge » ma 18 aug 2014, 02:17

Hoi Sannie,
welkom op het forum! Ben je wel eens verliefd geweest op een vrouw?
Of is het dat je alleen nieuwsgierig bent naar sex met een vrouw?
Zelf vind ik Tinder etc ook oppervlakkig en in een bar ben ik ook verlegen.
Als je toevallig een leuke lesbische of bi vriendin hebt kun je het met haar uitproberen?
Als jullie het allebei willen, er een sfeer is..

Maar ik ben zelf ook nog een nieuweling ^^
"Personally, I think choosing between men and women is like choosing between cake and ice cream. You’d be daft not to try both when there are so many different flavours.” (Björk)
Ballonrouge
Moderator

Keer terug naar Algemeen