seksualiteit van een ander

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

seksualiteit van een ander

Berichtdoor Gedachten » di 30 sep 2014, 21:22

Ik lees op het forum bij meerdere bi mannen en vrouwen die ooit op dit forum hebben gepost terug in hun 'verhaal' dat ze het moeilijk vinden een andere bi man of vrouw te herkennen en dat zette me aan het denken. Ik denk dat het onmogelijk is om van de buitenkant te kunnen zien hoe iemand geaard is en waar ik zelf eerder zoekend naar ben is of een man ook geïnteresseerd is in mannen, mij? Maar of hij dan bi of homo is komt dan eigenlijk niet bij me op. Ja, in gedachten schuilen ook fantasieën maar daar gaat dit niet over. Ik ben niet zo bezig met van welke 2 varianten van de mannenliefde iemand eventueel behoord als ik iemand zie en vind het ook niet belangrijk lijkt het.

Hoe is dat voor jullie? Is het een must dat die ander ook bi is? Of een sterk gekoesterde wens?
Gedachten

Re: seksualiteit van een ander

Berichtdoor Sakura » zo 05 okt 2014, 10:59

De paar keer dat ik een lesbienne vertelde dat ik bi was kreeg ik van die afkeurrede blikken,
of zeiden ze ''meiden zijn veel leuker, jongens zijn vies'. :shock:
Ik heb zoiets nog nooit met een andere Bi-meid gehad. Door deze negatieve ervaringen zoek ik liever een Bi-meid, vanwege grotere kans op acceptatie.
Zelf wil ik geaccepteerd worden voor wie ik ben, en als iemand mij nog steeds ziet zitten als ik bi ben,
maakt het mij niet uit wat hun geaardheid is. :D
Groetjes,
Sakura
Sakura

Berichtdoor Jakob » ma 06 okt 2014, 20:46

Ben het helemaal met Sakura eens, het maakt mij niet uit of de man in mijn geval ho of bi is.
Als de ander mij maar accepteert dat ik bi ben.
Als ik in gesprek ben met een man en ik voel op de één of andere manier dat hij ho of bi is dan kan mij dat wel opwinden.
En dan hoeft het gesprek helemaal geen seksuele lading hebben.
Meestal ervaar ik dit wel als een aangename bijkomstigheid.
Jakob

Berichtdoor Gedachten » ma 06 okt 2014, 21:14

Dank je Sakura, it takes two to tango, dat was ik even vergeten.
Gedachten

Berichtdoor Johanna » do 09 okt 2014, 14:41

Ik heb het een paar keer meegemaakt dat vrouwen zeiden dat ze bi waren, maar later bleken ze toch alleen op vrouwen te vallen.
Johanna

Berichtdoor Elize2280 » do 09 okt 2014, 18:21

Ja voor mij is het wel belangrijk. Ik mag best graag spelen met een vrouw maar ze moet wel accepteren dat ik een man heb en dus nooit voor 100% voor haar zal gaan als in een relatie. Mocht ik ooit weer vrijgezel worden dan zou het mij niet uitmaken of de vrouw die ik leuk vind bi of les is. Maar voor nu is het dus wel belangrijk.
Elize2280

Keer terug naar Algemeen