bi of toch niet?

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

bi of toch niet?

Berichtdoor mndy123 » vr 30 jan 2015, 15:54

Hallo ik ben nieuw hier. Ik ben een meid van 25 jaar en ik zit met het volgende. Ik hoop dat ik hier reacties kan krijgen. Ik heb meerdere keren een relatie gehad met een jongen. Maar ik heb nooit echt het gevoel gehad dat ik dacht wauw wat ben ik blij wat ben ik gelukkig! Mn 1e relatie was ik wel gelukkig maar na 2 jaar voelde het niet goed meer. We hebben toen ook sex gehad maar het voelde op een gegeven moment niet fijn meer. Het gevoel was er op 1 of andere manier niet zoals het (bij de meeste) wel is..ik krijg als ik bij een vrouw een heel fijn gevoel. Het is anders als bij jongens. Het voelt ook wel goed aan bij jongens maar dat is niet een heel sterk gelukkig gevoel. Het is meer van ben wel blij. .maar echt gelukkig? Dat als ik het heb is het erg kort. Het voelt heel fijn en veilig aan als ik bij een vrouw . Ik heb dit de laatste tijd vaker als normaal. Ik zit hier al een hele poos al mee een aantal jaren voelt het goed als ik bij een vrouw ben ipv een man. Ik heb het gevoel dat ik best verliefd op een vrouw kan worden. Ik weet niet goed wat ik hiermee moet. Daarom hoop ik graag dat ik wat reacties kan krijgen. Ik durf het niet tegen m'n familie /vrienden te zeggen. Want ik heb altijd een vriend gehad. Maar het wauw effect of het Gelukkig zijn was er niet vaak. Ik zit hier al jaren mee te vechten. Het gevoel wat ik jaren heb voelt nu sterker en echter aan. Hoop dat ik wat reacties kan krijgen. Ik wil ook nog even zeggen dat ik ook vaker heb gehad dat ik een vrouw iets leuker als leuk vond. Meer als een gewone vriendin.
mndy123

Re: bi of toch niet?

Berichtdoor erwin » vr 30 jan 2015, 16:43

Hoi Mndy,
welkom hier op het forum.
Als eerste moet je stoppen met je zorgen te maken.
Het is als je vrouwen ook leuk vindt, of als je vrouwen een stuk leuker vindt dan mannen, op welk vlak dan ook, prima.
Heb je iemand in je omgeving verder waar je er mee over zou kunnen willen en durven praten?
Dat kan ook erg opluchten.

Heb je het gevoel bij mannen dat je dan wat mist of is het meer specifiek gebonden aan de persoon?

groet
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Re: bi of toch niet?

Berichtdoor mndy123 » vr 30 jan 2015, 16:52

Hallo dankjewel voor je reactie. Het is denk ik meer dat ik dan wat mis. Het ligt niet aan de persoon. Heb meerdere relaties gehad en allemaal verschillende jongens. Daar ligt het niet aan.
mndy123

Keer terug naar Algemeen