She-males zijn in!!

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

She-males zijn in!!

Berichtdoor Bouzouki » di 02 aug 2016, 15:10

Hoor het van verschillende kanten: She-males zijn in!! Voel er zelf niets voor met een half-omgebouwde te gaan of mezelf te laten ombouwen; heb liever een echte man en een echte vrouw. Maar toch iets voor de bi-sexuelen die gedwongen worden tot monogamie!! Een she-male is zowel man als vrouw. Zelf ben ik het liefste de man van een vrouw en de vrouw van een man, maar daar heb ik twee partners voor nodig en kan er niet eens één vinden. Lastig, hoor: polyamoreus zijn in een monoamoreuze wereld!! Denk dat ik onder bi-sexuelen eerder kans heb iemand te vinden dan onder hetero-vrouwen of homo-mannen, bi-sexuelen begrijpen immers dat je soms beide nodig hebt.
Ik kom in Mandirs(Hindoe tempels) waar ze geloven dat ik Shiva of Krishna ben. Homo- en bi-sexualiteit is in de hindoeleer volledig geaccepteerd. Er zijn in Noord India zelfs homo-tempels. Laatst zei ik in een mandir dat ik altijd een vuurtje bij me heb voor mooie vrouwen die om een vuurtje vragen; ik werd meteen gecorrigeerd: "Geen mooie mannen?!" Natuurlijk ook mooie mannen, maar daarmee wilde ik niet te koop lopen. De ultieme She-male is wel Ardhanarishvara, de beeltenis van Shiva waar hij zowel man als vrouw is, zowel Shiva als Shakti. Noem me daarom het liefste zo als ik de keuze heb. In het kashmiri saivisme is ieder mens een manifestatie van Shiva.
Bouzouki

Re: She-males zijn in!!

Berichtdoor Anubis » di 02 aug 2016, 22:29

Bouzouki schreef:Zelf ben ik het liefste de man van een vrouw en de vrouw van een man

Wat bedoel je hier precies mee als ik vragen mag? In de zin van polyamory of dat je 2 genders ervaart, of iets anders?

Bouzouki schreef:Zelf ben ik het liefste de man van een vrouw en de vrouw van een man, maar daar heb ik twee partners voor nodig en kan er niet eens één vinden. Lastig, hoor: polyamoreus zijn in een monoamoreuze wereld!!

Ja inderdaad, ikzelf zou kiezen voor een polyamoreuze relatie. Lastig inderdaad aangezien 1 partner al lastig (voor mijzelf) te vinden is, laat staan een man en een vrouw, maar tot zover in mijn leven wat ik heb ervaren is dat de dingen die echt de moeite waar zijn gewoonweg (meestal) erg moeilijk te bereiken of ingewikkeld zijn. Dus ik snap je standpunt wel.

P.S.
En of shemales verder in zijn of iets, is mij verder wel prima, gender, geslacht en geaardheid zijn voor mij geen hypes of modeverschijnselen, maar een onderdeel van wat een persoon is. Geen verwijt uiteraard.
I am, every day anew.
Anubis

Berichtdoor Elise51 » za 27 aug 2016, 12:28

wat ik heb ervaren is dat de dingen die echt de moeite waar zijn gewoonweg (meestal) erg moeilijk te bereiken of ingewikkeld zijn

Mijn vaste regel, hoe moeilijk soms ook, is: iemand in een bestaande relatie is voor mij tabu.

Hoe goed het ook gaat, er komt een tyd dat de partner moeilykheden/bezwaren ontwikkeld en jou relatie eindigd in een naar drama.

Berichtdoor woda » wo 14 sep 2016, 11:55

Shemales zijn in?

dat weet ik niet ik kan helaas geen shemale maar ik vind ze wel erg opwindend dus als ze er zijn let me know
Laatst bijgewerkt door woda op za 03 dec 2016, 13:23, in totaal 1 keer bewerkt
Bischierig met nul ervaring...
woda

Berichtdoor Burn » wo 09 nov 2016, 23:38

Ik sluit me aan bij Woda.

Ik heb geen ervaring met She-males maar sta er zeker voor open, vind het super opwindend en zou eerlijk gezegd best wel eens een date met haar/hem willen hebben.
Burn

Berichtdoor erwin » do 10 nov 2016, 11:01

Even politiek correct zijn toch:
Voor veel mensen is de term she-male een term die zij als erg negatief en belastend ervaren, nog meer geldt dit voor "ombouwen".
Kunnen genieten van mensen met geslachtelijke kenmerken van zowel mannen als vrouwen is geweldig (denk ik ),
Voor "ombouwen" is de term in transitie gaan/geweest zijn (al dan niet gedeeltelijk) meer gebruikelijk en wenselijk.

groet
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Eric de Blois » di 15 nov 2016, 22:14

woda schreef:Shemales zijn in?

dat weet ik niet ik kan helaas geen shemale maar ik vind ze wel erg opwindend dus als ze er zijn let me no

Zo voel ik dat ook. Kijk wel eens naar fimpjes van she-males. Heel opwindend. Prachtig zijn die "mannen". Zo iemand zou ik ook willen knuffelen, wat ik bij een "echte" man dan weer niet zou voelen. Een vrouwelijk lichaam, maar met een heerlijke pik en een paar prachtige borsten. Fantastisch gewoon! Ik zie ze eerder als vrouw met een pik, dan als man met borsten. Vooral latina's vind ik heel mooi.
Eric de Blois

Berichtdoor woda » za 03 dec 2016, 13:27

Eric de Blois schreef:
woda schreef:Shemales zijn in?

dat weet ik niet ik kan helaas geen shemale maar ik vind ze wel erg opwindend dus als ze er zijn let me no

Zo voel ik dat ook. Kijk wel eens naar fimpjes van she-males. Heel opwindend. Prachtig zijn die "mannen". Zo iemand zou ik ook willen knuffelen, wat ik bij een "echte" man dan weer niet zou voelen. Een vrouwelijk lichaam, maar met een heerlijke pik en een paar prachtige borsten. Fantastisch gewoon! Ik zie ze eerder als vrouw met een pik, dan als man met borsten. Vooral latina's vind ik heel mooi.

Ja precies dat.......om maar even grof te zijn een lekker wijf met wat extra's
Bischierig met nul ervaring...
woda

Keer terug naar Algemeen