ouder en bi.boven de 55

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

ouder en bi.boven de 55

Berichtdoor bietje123 » zo 23 okt 2016, 17:25

is het hier ook mogelijk om een topic te openen voor de iets oudere bi.merk zelf dat het een beetje in een verdomhoekje zit.(niet hier hoor)
en ja we hebben ook behoefte aan een goed gesprek en een leuk lichamelijk contact.ben hier niet zo goed in hoor.
ben zelf 62 en op naar 63 en weet hoe moeilijk het is om iemand te vinden voor een leuke vriendschap.
vind je wel iemand dan kom je al gauw in allerlei viezigheid terecht.meer deze ervaring?

jaren geleden een ervaring met een man gehad en dat was heerlijk.
ook nog wel eens een avond stand gehad........lol.prima.

afijn ik hoor het wel of er hier ook wat oudere mannen zijn.

groetjes....
bietje123

Re: ouder en bi.boven de 55

Berichtdoor Bobbi1944 » zo 30 okt 2016, 12:55

Er zijn hier zeker wel oudere mannen aanwezig :D
Bobbi1944

Berichtdoor blizz » zo 30 okt 2016, 20:24

tuurlijk. iedereen is welkom hier hoor. ben zelf dan nog maar 40. maar toch ;)
Telegram chat groep: https://t.me/lgbtnl
blizz

Berichtdoor erwin » di 01 nov 2016, 19:01

Is wel heel interessant bietje, en bij deze heb je dat topic geopend.
Want niet alleen zijn er uiteraard veel mensen hier die al wel boven de 55 zijn maar ook het grootste deel van de rest zal dat worden.

Waar denk je verder aan en zou je specifiek ergens ontmoetingen willen organiseren of bijvoorbeeld een workshop op een Holland BiCon ?
groet
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Burn » wo 02 nov 2016, 23:57

Ik ben hier nieuw en ben 55+ of kan ik beter zeggen bijna 60 ;)
Ik heb zelf geen leeftijdgrens, zolang het maar klikt zeg ik maar.
Burn

Berichtdoor erwin » do 03 nov 2016, 15:45

Hoi Burn,
ook welkom.
Dat is uiteraard wel het allerbelangrijkste. Maar soms kan het prettig zijn om met mensen te praten die in een zelfde soort situatie zitten en je ervaringen te delen..

btw, als je wilt kun je je in het voorstelonderwerp (http://bi-forum.nl/viewforum.php?f=12) iets meer vertellen over jezelf.

groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor bert100 » zo 06 nov 2016, 18:39

ook 50+ en bi-curieus

dus : Hoy welkom
bert100

Berichtdoor Jerome » di 15 nov 2016, 21:35

Ook 50+ en Bi. Om eerlijk te zijn, ik voel me zelden aangetrokken tot jongere mannen, zowel fysiek als qua "temperament". Maar ik moet toegeven, voor de oudere Bi is het niet eenvoudig. Kennelijk denken ze dat je op die leeftijd ofwel géén sexleven meer hebt, ofwel een vieze ouwe vent bent. Je voelt je dus al vaak uitgesloten. Welkom in "de club"...
Jerome

Berichtdoor Eric de Blois » di 15 nov 2016, 21:57

dubbele post. (tekst gewist).
Laatst bijgewerkt door Eric de Blois op wo 16 nov 2016, 21:15, in totaal 2 keer bewerkt
Eric de Blois

Berichtdoor Eric de Blois » di 15 nov 2016, 21:57

Jerome schreef:Ook 50+ en Bi. Om eerlijk te zijn, ik voel me zelden aangetrokken tot jongere mannen, zowel fysiek als qua "temperament". Maar ik moet toegeven, voor de oudere Bi is het niet eenvoudig. Kennelijk denken ze dat je op die leeftijd ofwel géén sexleven meer hebt, ofwel een vieze ouwe vent bent. Je voelt je dus al vaak uitgesloten. Welkom in "de club"...

Zelf ook 55+. 'Vieze ouwe vent', een vaak gehoord begrip. Ik begrijp niet precies waar dat 'vies' dan op slaat. Is iemand vies omdat hij oud is, is iemand vies omdat hij vieze dingen doet op latere leeftijd, is een oudere 'vies' als hij met jongere mensen seks heeft? Iemand een idee? Toen ik 14 was heb ik mijn tante van 50 naakt gezien en had ik daar fantasieën over die helaas nooit zijn uitgekomen. Ze had een prachtig volslank lichaam. Is dat vies als je dan 14 bent en zij 50? Waarschijnlijk zou de oudere - mijn tante van 50 - dan als vies worden getypeerd. Maar waarom ontgaat mij geheel.
Eric de Blois

Volgende

Keer terug naar Algemeen