ouder en bi.boven de 55

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

Re: ouder en bi.boven de 55

Berichtdoor Jerome » wo 16 nov 2016, 19:50

Wat mij betreft is het nooit vies als je met toestemming en met een volwassen partner iets doet. The sky is the limit, alles mag en kan in dat geval. De term "vieze ouwe vent" wordt al vaak gebruikt door jonge mensen die denken dat oudere mensen nooit sex meer hebben, of door bekrompen volwassenen. Ik kan me best voorstellen dat een vrouw van 50 sex heeft met een man van 25, of omgekeerd, en daar is niks mis mee, zolang je beiden een vorm van "maturiteit" (legale en intellectuele) hebt.
Maar de wereld moet leren beseffen dat een "oudere" mens echt nog wel zin heeft in sex, en dat dit ook een gezonde uiting is.
Jerome

Berichtdoor erwin » za 26 nov 2016, 21:52

Hoi Jerome,
jongeren kunnen zich lastig voorstellen dat ze zelf ook ooit eens "oud" worden, daar had ik vroeger zelf ook wel een beetje last van. Desalniettemin blijft het natuurlijk leuk, of je nu jong of oud bent om, met instemmings van alle betrokkenen seks te hebben.
erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor bizeeuw » do 15 feb 2018, 12:48

Hoi "oude"mannen,
Ook ik ben niet de jongste (62 jaar) maar het is maar hoe je jezelf voelt en gedraagt. Leeftijd zegt me dan ook weinig, al moet ik toegeven dat ik liever nog een jaar of 18 was ;) en dan met de kennis die ik nu heb :D
Ik ben wel blij dat ik niet de enige ouwe lul (sorry voor de uitdrukking) ben.
bizeeuw

Berichtdoor blizz » do 15 feb 2018, 21:47

het grappige is dat als ik een profiel invul op internet, dat ik bij de gezochte leeftijd altijd maximaal 5 jaar jonger opgeef en dan tot 10 jaar ouder. Heel jong is voor mij niet echt iets waar ik (actief) naar op zoek ben. Doe mij maar gewoon iemand waarmee ik ook een gesprek kan voeren. en als iemand enorm ver qua leeftijd uit je buurt staat, dan merk je dat soms wel
Telegram chat groep: https://t.me/lgbtnl
blizz

Berichtdoor bicase » do 15 feb 2018, 22:06

Hoi rijpere kerels :) ,

Toen ik een jaar of 38 was en actief op zoek ging naar een mogelijke date om te experimenteren, meed ik de 55 +-ers. Daar waren twee redenen voor: Ik had toen het gevoel dat ik met mijn vader naar bed zou gaan, iets ouder zag ik wel zitten, maar dus niet de leeftijd van mijn pa. Daarnaast zat ik op een site en die 55+-ers waren echt wel opdringerig en leken geen nee te verstaan en daar knap ik dus ook op af.

Ondertussen merk ik dat ik op jonger val langs de ene kant, maar ouder kan ook. Het is wel zo dat ik verder naar jonger ga, dan naar boven voor ouder. Een 70-tiger of 80-tiger past voor mij momenteel niet in het plaatje, maar waarschijnlijk wel binnen een jaar of 10. Ik heb het altijd wel gehad dat ik naar jonger trek. Ik weet zelfs dat ik als puber echt schrik had van oudere kerels, terwijl die best knap waren.

En dan nog een onderscheid, een praatje slaan met een 70 +-er is voor mij geen enkel probleem, alleen seks wil ik liever met een jonger iemand. Nog wel één opmerking: Uitzonderingen bevestigen de regel, dus ik sluit niets absoluut uit.

Vriendelijke groetjes,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor Jurg » do 15 feb 2018, 23:20

Eerlijk verhaal, Bicase!
Jurg

Berichtdoor bizeeuw » vr 16 feb 2018, 11:33

bicase schreef:Hoi rijpere kerels :) ,

En dan nog een onderscheid, een praatje slaan met een 70 +-er is voor mij geen enkel probleem, alleen seks wil ik liever met een jonger iemand. Nog wel één opmerking: Uitzonderingen bevestigen de regel, dus ik sluit niets absoluut uit.

Vriendelijke groetjes,

Bicase

Helemaal mee eens Bicase, al denk ik dat het beter is om de eerste bi stappen te zetten met een niet al te jonge man.
bizeeuw

Berichtdoor Jurg » za 17 feb 2018, 00:39

Goed idee, bizeeuw, ik denk dat bij het experimenteren gelijkwaardigheid goed voelt. Als je dan met een jonge god geconfronteerd wordt, is dat heerlijk om te zien, maar misschien wordt je er ook onzeker van. Alhoewel, ik ben naturist, dus zie genoeg blote mannen en bloot is het verschil toch vaak minder groot. ik zie mannen die jonger zijn dan ikzelf, die er ouder of meer "versleten" uitzien en ouderen die nog lekker in hun vel zitten, zowel letterlijk als figuurlijk! Maar goed, dat is voor iedereen persoonlijk.
Jurg

Berichtdoor Biman1955 » vr 23 feb 2018, 20:25

bizeeuw schreef:Hoi "oude"mannen,
Ook ik ben niet de jongste (62 jaar) maar het is maar hoe je jezelf voelt en gedraagt. Leeftijd zegt me dan ook weinig, al moet ik toegeven dat ik liever nog een jaar of 18 was ;) en dan met de kennis die ik nu heb :D

Hoi bizeeuw,

Hier nog een ouwe lul van 62 jaar, om het zo maar even te zeggen ;) Ook ik hoor tot de "oudere" generatie en ben nog niet zo lang bezig met bi-sexualiteit. Ik kan zeggen dat ik enige ervaring heb opgebouwd maar dan enkel met mannen van mijn leeftijd die er ook (zoals bleek) nog niet zo lang mee bezig zijn. Het bevalt mij wel om de bi-sexualitiet verder te ontdekken met gelijkgezinde bi-mannen van mijn leeftijd. Mijn ervaring is dat de meeste oudere mannen niet opdringerig zijn en dezelfde dingen willen ervaren als ik.

Groeten, Kees
Biman1955

Berichtdoor bizeeuw » zo 22 apr 2018, 14:10

Biman1955 schreef:
bizeeuw schreef:Hoi "oude"mannen,

Hoi bizeeuw,

Hier nog een ouwe lul van 62 jaar, om het zo maar even te zeggen ;) Ook ik hoor tot de "oudere" generatie en ben nog niet zo lang bezig met bi-sexualiteit. Ik kan zeggen dat ik enige ervaring heb opgebouwd maar dan enkel met mannen van mijn leeftijd die er ook (zoals bleek) nog niet zo lang mee bezig zijn. Het bevalt mij wel om de bi-sexualitiet verder te ontdekken met gelijkgezinde bi-mannen van mijn leeftijd. Mijn ervaring is dat de meeste oudere mannen niet opdringerig zijn en dezelfde dingen willen ervaren als ik.

Groeten, Kees

Hoi Kees,
Beetje late reactie, ben een tijdje niet op dit forum geweest.
Ik ben best een beetje jaloers op je met de ervararing die je al hebt, ik hoop nog eens een man te vinden die net als ik pikgericht is.
En hoewel ik graag naar een knappe jongere man kijk, denk ik dat het beter is om met een leeftijdsgenoot te experimenteren.
Groeten, Harry
bizeeuw

Vorige

Keer terug naar Algemeen