Vrijheid

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

Vrijheid

Berichtdoor Anubis » vr 05 mei 2017, 23:34

Het kunnen zijn, denken en voelen in kleur, niet enkel in zwart en wit, is vrijheid.
Het mogen overkomen van opgelegde waarden (door anderen), van hoe jij moet zijn, is vrijheid.
Het ontdekken van een authentieke zelf, en daar invulling aan mogen geven, is vrijheid.

Het heeft/slaat niet op de specifieke betekenis van 5 mei, maar ik wou mijn dankbaarheid
tonen aan het mogen invullen aan mijn authentieke zelf en overkomen van anti-rationaliteit.
Graag hoor ik van jullie interpretaties en aanvullingen, maar dit wou ik eerst aan jullie kwijt.
I am, every day anew.
Anubis

Re: Vrijheid

Berichtdoor Wenicorn » za 06 mei 2017, 10:29

Vrijheid is jezelf mogen zijn. Een ander respecteren en met respect met elkaar omgaan. Vrijheid is een eigen mening mogen hebben.
Wenicorn

Re: Vrijheid

Berichtdoor Anubis » vr 12 mei 2017, 19:55

Wenicorn schreef:Vrijheid is jezelf mogen zijn. Een ander respecteren en met respect met elkaar omgaan. Vrijheid is een eigen mening mogen hebben.

Mooi compact en helder verantwoord, met deze standpunten kan ik het wel eens zijn.
I am, every day anew.
Anubis

Keer terug naar Algemeen