Bicurious maar met een hetero relatie

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

Bicurious maar met een hetero relatie

Berichtdoor DennisBicurious » za 29 jul 2017, 03:57

Heyy,

Ik ben een 25-jarige jongen uit Noord-Limburg met een hetero relatie maar sinds een aantal jaar en op sommige momenten, sterke seksuele gevoelens naar jongens. Ik heb dit aan niemand verteld en wil dit graag zo houden! Ik fantaseer veel over pijpen en geneukt worden hehe... het lijkt me ontzettend geil!

Het gekke is dat ik me niet echt bi of homo voel en sowieso het geilste wordt van vrouwen, maar af en toe fantaseer ik over jongens met een harde pik. De fantasie is zo sterk dat ik steeds meer twijfel om echt te experimenteren

Wie voelt hetzelfde als ik? Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!
DennisBicurious

Re: Bicurious maar met een hetero relatie

Berichtdoor Anubis » za 29 jul 2017, 17:45

Hallo,

Die fantasieën ben ik bekend mee, maar ik zit op het moment niet in een relatie. Je zegt dat je het niemand persoonlijk wilt vertellen en dat is prima, maar heb je het wel besproken met je partner?
Ik kan het wel begrijpen dat als je het niet hebt besproken, niet iedereen staat er voor open. Al denk ik wel dat goede communicatie belangrijk is in een relatie. Weet je hoe ze tegenover holebi's staat?
Als dit negatief is kan dat wel eens op een conflict uitlopen, dat je uiteindelijk met tegenstrijdige gevoelens rondloopt. Zelf zou ik al gauw mijn seksuele oriëntatie bespreken met mijn partner(s), maar
ik heb makkelijk praten aangezien ik op het moment niet in een relatie zit. De meeste andere mensen hebben er weinig mee nodig wat ik uitspook :lol: Mijn advies is er achter te komen wat je partner
van holebi's vind (tenzij je het al weet) en met die informatie, dan wel of niet het met haar bespreekt. Voor de rest gaat het niemand anders aan of je wel of niet bepaalde seksuele gevoelens hebt, ik zeg
niet dat je perse bi hoeft te noemen en te voelen, alleen dat de activiteiten die je beschrijft er onder vallen.

Groetjes
I am, every day anew.
Anubis

Berichtdoor Luuk » za 29 jul 2017, 22:13

Jouw verhaal is deels herkenbaar. Het is niet vreemd dat je bij mannen heel iets anders zoekt dan bij vrouwen. Dat is zelfs heel goed mogelijk. Liefde én seks bij vrouwen versus alleen seks bij mannen kan prima.
Het maakt verder niet uit hoe je jezelf daarin betiteld.. je hoeft jezelf niet in een hokje te proppen. Gevoelens kunnen veranderen in tijd.

Ik zou je wel aanraden om je gevoelens met iemand te bespreken, omdat je er dan niet meer alleen in staat. Op z'n minst je vriendin als je daadwerkelijk gaat experimenteren. Zoiets zou ik niet geheim willen houden in een relatie; want als je er uiteindelijk meer van wil moet je dan eerst ook nog eens een hele (seks/mannen)geschiedenis opbiechten. Dat lijkt me geen fijn gesprek..
What is essential? Is it visible to the eye?
Luuk

Berichtdoor biman073 » zo 17 sep 2017, 00:21

Erg herkenbaar verhaal.
Ik werd rond mijn 25ste ook erg nieuwsgierig naar sex met mannen
Was toen al jaren samen met mijn huidige vrouw.
Tot mijn 38ste deze fantasieën/gevoelens weggestopt.
Toch komen deze gevoelens weer op.
Nu zover dat ik tegen mij zelf durf te zeggen ik ben. I
Ik wordt niet verliefd op mannen, maar kan enorm genieten van een man.
Heb dit stiekem moeten doen.
Ook het 'verkleden' wat ik erg opwindend vind stiekem moeten doen.
Laatst heeft mijn vrouw wat spullen en mailtjes gevonden....
Ze weet niet alles, maar wel dat ik er mee worstel...iets wat zij ook doet.
Pfff heel verhaal geworden, maar laat je niet in hokjes stoppen, kijk hoe je het voor jezelf een plekje kan geven..
En probeer er voor jouw een goede manier in te vinden.
En wat je ook doet of beslist...zorg dat je zelf nooit gevaar loopt. Voor jezel, maar ook voor je partner.
biman073

Keer terug naar Algemeen