Voor alle gasten

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

Voor alle gasten

Berichtdoor bizeeuw » vr 16 feb 2018, 17:51

Hoi allemaal en speciaal de gasten die hier rondkijken en (nog) niet geregistreerd zijn.
Waarom doen jullie niet gezellig mee ?, registreer je en neem deel aan de forumonderwerpen of start er zelf één.
Ik ben als nog onervaren bi man sinds kort lid en heb al veel nuttige informatie op deze website gevonden en krijg leuke spontane reacties.
Dus kom op: registreer je, het is zo gebeurd. Hoe meer leden hoe leuker het kan worden.
Als je je hebt aangemeld, stel je dan voor in het forum. Ik beloof te reageren :!:
bizeeuw

Re: Voor alle gasten

Berichtdoor bicase » vr 16 feb 2018, 22:41

Wel ja "come to the dark side Luke" ...

Alle gekheid op een stokje. Ben je nieuwsgierig? zit je met vragen? Of heb je gewoon je eigen kijk op de zaken ... doe mee. We zijn hier allemaal bi's onder elkaar (of partners van bi's). Vele kleintjes maken één groot. Samen weten we waarschijnlijk meer dan elk apart in zijn hoekje.

Ik bijt in elk geval niet en ik denk niet dat anderen hier op dit forum dit wel doen. Probeer het eens en zie of het je bevalt.
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor blizz » za 17 feb 2018, 00:46

We zijn allemaal toffe lui hier. van alle type pluimage. Dus praat gerust. het is zo anoniem als maar kan.
blizz

Berichtdoor Jurg » za 17 feb 2018, 00:59

Ja en alleen dat je je hier kan uiten, lucht soms al lekker op en dan merk je ook dat je niet alleen staat met je vragen en gevoelens! En je weet maar nooit, misschien haal je er nog eens een lekkere dat uit! 8-)
Jurg

Berichtdoor blizz » za 17 feb 2018, 01:04

Jurg schreef: misschien haal je er nog eens een lekkere dat uit! 8-)

ik gok dat je "date" bedoeld. en ja. wie weet. alles is mogelijk op deze site. al is het geen dating site ;) order van ome erwin ;)
blizz

Berichtdoor Jurg » za 17 feb 2018, 13:59

Bedoelde ik inderdaad Bizz! En het moet geen datingsite worden inderdaad, maar op de achtergrond kan er altijd iets gebeuren via de PB's :)
Jurg

Berichtdoor Louwies » ma 12 maart 2018, 18:41

Gisteren heb ik van alles zitten lezen op deze site, erg interessant omdat het zo herkenbaar voor mij is. Ik ben helemaal achter in de veertig en het bi-zijn is voor mij altijd een struggel geweest, twijfelen en maar in de kast blijven. Maar hier lees ik dingen, ook waarom het zo lastig is, bi-zijn ter sprake brengen allee, maar geaccepteerd te worden.
En nog veel meer, leuk, een feest van herkenning!
Gisteren meteen aangemeld en vandaag toegang als nieuw lid.

Wat ik nog wel ter sprake wil brengen:
Waar kun je als Bi het beste online daten? He Ho Le is allemaal mogelijk, maar Bi is vaak geen optie.
grt Louwies
Je moet een beetje geluk hebben om gelukkig te worden
Louwies

Berichtdoor guy » ma 19 maart 2018, 00:09

Thanx guys! Ik ga het proberen :) :)
guy

Berichtdoor bicase » ma 19 maart 2018, 19:19

guy schreef:Thanx guys! Ik ga het proberen :) :)

Zeker doen Guy en je staat hier niet alleen :)
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor erwin » wo 21 maart 2018, 12:19

blizz schreef:
Jurg schreef: misschien haal je er nog eens een lekkere dat uit! 8-)

ik gok dat je "date" bedoeld. en ja. wie weet. alles is mogelijk op deze site. al is het geen dating site ;) order van ome erwin ;)

Ja ik ben heel streng :),
maar je kan altijd een advertentie plaatsen op http://www.lnbi.nl/contactadvertenties/.
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Keer terug naar Algemeen