Jong en nu al uit de kast?

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

Re: Jong en nu al uit de kast?

Berichtdoor cared » di 02 aug 2011, 23:57

Wij hebben en dochter van bijna 21 jaar die ook al een aantal jaren aangeeft dat ze niet vies is van vrouwen.....Haar woorden :-) ze is gek op mannen maar vrouwen vind ze ook intressant ach appel valt niet ver van de boom heb ik tegen haar gezegd en TOEN vonden wij de tijd rijp om haar ook te vertellen over wat wij voelen..we hebben er om gelachen en gezegd meid wat jij voelt kunnen wij niet voelen, als jij denk dat je van vrouwen houdt of van mannen en vrouwen daar kom je maar op een manier achter en dat is op een VEILIG manier er achter komen. Ze is er nog niet aan toe om dit uit tezoeken heeft het nog steeds te druk met haar werk en hobby's maar als de tijd rijp is horen wij het vanzelf wel. Wij hebben onze kids altijd geleerd open te zijn en als je iets aan een ander moet vertellen bedenk hoe je het verteld. De kinderen hier in huis kunnen alles tegen mij zeggen maar dat kom dat ik ook uit een heel open gezin kom waar eigenlijk weinig taboe was (gelukkig) ze vertellen mijn alles oke zullen best wel eens iets geheim houden maar ja komer toch wel achter en dan praten we er over ...Heb ze op sex gebied alles verteld wat er moet(kan ) vertelt worden en hebben gezegd kom met je vraag blijf er niet mee lopen of vraag het aan vrienden want ook die hebben niet altijd een antwoord of een verkeerd antwoord. Alleen de plaats of tijd waarneer ze het doen moeten ze nog even leren... want aan tafel vragen (ze was toen 11 jaar) wat is een vrouwen condoom was even slikken maar hebben gezegd na het eten gaan we daar even op in :lol:
MONA: "De behoefte aan probleemrubrieken zal in de toekomst alleen maar stijgen", en "Ik weet wat de mensen voelen, want door wat ikzelf meemaakte herken ik mezelf in iedereen".
cared

Re: Jong en nu al uit de kast?

Berichtdoor Mathaioes » wo 06 jun 2012, 15:12

Ik ben nu 23 en alweer een paar maandjes uit de kast als bi. Waar meisjes hier toch wel wat meer open voor staan en waar het wat beter wordt geaccepteerd was uit de kast komen voor mij echt peanuts. Vond die verschrikkelijke onzekerheid en zoektocht naar dat alles verklarende puzzelstukje veeeeel moeilijker. Uiteindelijk maakt het allemaal echt geen bal uit en mag iedereen zelf kiezen hoe je eigen leven te leven. Waar vrouwen op dit moment voor mij belangrijker zijn wil ik wel binnenkort ook maar even de andere kant proberen :) Mijn ouders, broers, vrienden hebben er geen problemen mee zolang ik zelf maar weet waar ik sta en gelukkig kan worden. Ik denk dat als je zeker weet dat je bi bent, je het beste gewoon je gevoel moet volgen en de knoop moet doorhakken. Ik denk dat hoe langer je wacht met dit soort stappen hoe moeilijker het wordt.....
Mathaioes

Vorige

Keer terug naar Algemeen