Ga jij "vreemd"

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

Re: Ga jij "vreemd"

Berichtdoor bi-tje » ma 15 aug 2011, 23:09

Miranda schreef:Interessant dat deze vraag niet aan de polyamoureuze vrouwen wordt gesteld.

Is niks interessants aan, is puur willekeurig dat ik bij Luc uitkwam ;-)
bi-tje

Berichtdoor miss_rain » do 25 aug 2011, 21:30

In mijn relatie was het zo:
ik bi, zij lesbisch en beiden monogaam

Ik vind ook dat je er beide achter moet staan als 1 van beide wat wil gaan beginnen met iemand buiten de relatie.
Wie zichzelf kent, oordeelt niet (snel) over een ander...

Op weg naar gezondheid en (een beetje meer) geluk...
miss_rain

Berichtdoor Khannea » do 13 okt 2011, 01:05

Oh I most certainly did, when I was married. That's why I'll never do marriage any more.

Don't ever want to be caught breaking that category of promises.
Khannea

Berichtdoor Anne-Fleur » do 13 okt 2011, 08:37

@ Khannea: Graag wil ik je even wijzen op de forumregels (viewtopic.php?f=2&t=2), waar het volgende in staat:

Schrijf je berichten in net Nederlands. Het gebruik van juiste spelling, grammatica en interpunctie is hierbij niet optioneel. Natuurlijk maakt iedereen wel eens foutjes, maar probeer er op te letten.

Structureel in het Engels posten valt daar dus niet onder...
Anne-Fleur

Berichtdoor edcar » ma 16 sep 2013, 22:32

Zo deze maar weer eens UP .... Was bijna een zelfde soort blog begonnen :? :oops:
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor Cootje » ma 16 sep 2013, 22:52

3..legaal vreemd gaan :D
Cootje

Berichtdoor bert100 » do 19 sep 2013, 18:21

1, ik houd het verborgen en fantaseer erover
bert100

Berichtdoor bihappystel » vr 27 sep 2013, 18:37

Vreemdgaan onderbouwt in mijn mening een GEBREK aan vertrouwen in een relatie. Hoezeer het dan ook in mijn optiek vreemd is dat mensen in een relatie ALLES durven te vertellen. maar zodra het onderwerp SEXUALITEIT is...dan is daar die cirkel van TABOE weer. Mijn vrouw en ik hebben sinds het begin van onze relatie een open en eerlijke mening tegen over elkaar. We mogen wel zeggen dat sex voor ons min of meer een hobby is. ( met uitzondering van extremen) Beiden zijn wij dan ook achter ons BI zijn gekomen. Zo af en toe hebben we een ontspannende date met een vaste mannelijke sexpartner. Waar wij mee afspreken. Mijn vrouw geniet openlijk dan van 2 mannen. En aan aandacht naar haar toe ontbreekt het ook totaal niet. Als wij dan ook "vreemd"gaan...dan doen wij dat met z'n tweetjes. Nooit of te nimmer spreken wij apart af. Het is samen uit...samen thuis. En diegene die hier geen respect voor heeft...heeft dan ook gewoon DIKKE PECH. Hoe vaak we wel niet krom van het lachen liggen samen als wij ergens op een spannende plek heerlijk sex bedrijven...En zien hoeveel (alleenstaande ???) mannen zich om ons heen verzamelen in de hoop onderdeel te mogen maken van ons samenzijn. Dan proberen we beiden te raden of ze getrouwd zijn....en of hun vrouw wel weet dat ze op deze plek rondlopen. Gewoon hilarische taferelen. Nee...ik dnek maar zo...Waarom een kroket buiten de deur trekken ..als ik thuis Hollandsche biefstuk heb.....En daarom zijn we stapel op elkaar. jaloers zijn we niet...maar open en eerlijk...Dat zouden meer mensen eens moeten doen... Wie weet wat voor verassingen ze nog tegenkomen.....
bihappystel

Berichtdoor AdamRA » ma 14 okt 2013, 23:23

vreemdgaan klinkt als dat je een 'monogame'relatie heb en stiekem sex hebt met een ander
wat natuurlijk zowiezo van de zotte is omdat monogamiie gewoon een van de de meest geromantiseerde/grootste leugen is
dus hoe kun je vreemdgaan als je relatie zowiezo berust is op een leugen ;namelijk monogamie
AdamRA

Berichtdoor edcar » ma 14 okt 2013, 23:46

AdamRA schreef:vreemdgaan klinkt als dat je een 'monogame'relatie heb en stiekem sex hebt met een ander
wat natuurlijk zowiezo van de zotte is omdat monogamiie gewoon een van de de meest geromantiseerde/grootste leugen is
dus hoe kun je vreemdgaan als je relatie zowiezo berust is op een leugen ;namelijk monogamie

Daarin geef ik je deels gelijk ....... Maar bedenk wel dat de partner "monogaam" is ... De persoon die "vreemdgaat" mag dan in een "leugen" leven,de andere kant beleeft dat vermoedelijk niet zo........... En aangezien "wij met zijn alle" hier in een grotendeels "monogame" wereld leven ( met of zonder leugen ) heet dus seks hebben buiten toestemming van de partner nog altijd "vreemdgaan" :mrgreen: ;)
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen