Ga jij "vreemd"

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

Re: Ga jij "vreemd"

Berichtdoor mirmir83 » zo 10 nov 2013, 21:37

5

Allebei bi, maar we zijn erg blij en gelukkig met elkaar en hebben ook niemand nodig om dat te veranderen.
Mirrrmirrr
mirmir83

Berichtdoor happybird » do 05 dec 2013, 23:24

8, zij hetero en mono, ik bi en poly. Met "toestemming" dus.

Of anders gezegd, in essentie is iedereen vrij en kan kiezen om mono- of polyamoreus / -gaam te leven. Wel erg jammer dat in veel relaties het makkelijker is om stiekum te zijn dan open.
The day came, when the risk to remain tight in a bud
was more painfull than the risk it took to blossom!
happybird

Berichtdoor Sven » zo 08 dec 2013, 19:08

Ware woorden, Happybird. Met meer openheid en polyamorie zouden wij bi's het een stuk makkelijker hebben op relatiegebied! :)
Sven

Berichtdoor bert100 » ma 09 dec 2013, 18:06

Sven schreef:Ware woorden, Happybird. Met meer openheid en polyamorie zouden wij bi's het een stuk makkelijker hebben op relatiegebied! :)

Ja met hoeveel zijn we niet die onze bi-gevoelens slechts stiekem kunnen tonen
bert100

Berichtdoor erwin » di 10 dec 2013, 10:15

bert100 schreef:Ja met hoeveel zijn we niet die onze bi-gevoelens slechts stiekem kunnen tonen

veels te veel, alhoewel iedereen zelf moet weten hoe zij/hij haar/zijn gevoelens toont blijkt dat zo ongeveer 50% van de biseksuele mannen in een relatie dit verzwijgt voor zijn partner, en voor biseksuele vrouwen ligt dit percentage niet veel lager.
Nu heeft dat op zich niet zoveel met vreemdgaan te maken maar als je zelfs hierover niet binnen je relatie kunt of wilt praten dan kan dat wel leiden tot verdringing, stress, onveilige contacten, valse schaamte en een getroebleerde relatie.

erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Sven » zo 15 dec 2013, 22:18

Daarom ben ik toch van mening dat je open moet zijn over je geaardheid binnen je relatie, ondanks de risico's. In ieder geval als je ook seks met je eigen geslacht wil.
Ik word wel eens benaderd door bimannen die seks willen, maar hun vriendin mag er dan niet van weten. Daar ga ik niet mee, ze moeten toestemming hebben of vrijgezel zijn. Ik kan toch niet andermans relatie ondermijnen of andermans vriendin bedriegen.
Sven

Berichtdoor Elize2280 » zo 31 aug 2014, 19:24

Nummer 3
Elize2280

Berichtdoor Wannabi050 » di 02 sep 2014, 00:56

Ook 3 maar hier nog niks mee gedaan helaas...
Wannabi050

Berichtdoor Sakura » za 06 sep 2014, 12:06

9? We zij beide BI weten dit van elkaar en zijn erg gelukkig samen. :D
We hebben een open relatie, samen en los van elkaar zien wij anderen (man/vrouw/mens(en)).
We vertellen elkaar alles. En als 1 van ons t er niet mee eens is gebeurt er uiteraard niets. ;)
Ik vraag me wel af tot hoever je dit vreemdgaan kunt noemen,
als iedereen toestemming geeft en en dus van af weet?
Dat is het dus niet zo "Vreemd" meer :lol: haha.
Groetjes, Sakura.
Sakura

Berichtdoor edcar » zo 07 sep 2014, 22:56

Nu drie jaar verder ( ouder wijzer verstandiger :D ) Zijn wij weer "meer" gegroeid op seksueel gebied ;) onze afspraken zijn "losser" geworden en zijn daardoor ook weer een paar stappen verder ( biseksualiteit , maar ook op gebied van partnerruil :twisted: ) ..... Een losse date met de andere sekse doen wij zeker niet ( beide hebben we er geen behoefte aan ) , maar een date met iemand van dezelfde sekse is zeker bespreekbaar geworden ( mits we de persoon ook beide kennen :!: en zeker geen vreemde ) ..... En heb ik al een paar keer toestemming gehad :mrgreen: ........ De laatste jaren was ik ook meer met mijn biseksualiteit bezig en werd mijn seksuele drang naar seks met een man ( erbij of alleen ) steeds meer ..... En aangezien wij op seksueel gebied ( dromen,fantasieën,gevoelens,etc ) altijd open en eerlijk zijn merkte ook mijn partner op dat "de druk" wel heel erg hoog begon te worden , dus een eenmalige toestemming gekregen :mrgreen:
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen