Ga jij "vreemd"

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

Re: Ga jij "vreemd"

Berichtdoor Elize2280 » vr 19 sep 2014, 16:37

3. Ik ben bi en hij niet en ik heb een relatie met een andere bi-meid die ook een relatie heeft met een hetero man. Beide mannen zijn op de hoogte en vinden het prima.
Elize2280

Berichtdoor Wannabi050 » wo 24 sep 2014, 19:40

Even gewisseld van 3 naar 5, nu weer terug naar 3 :lol:
Wannabi050

Berichtdoor Boxerke » zo 28 sep 2014, 11:13

Hier is het 4, ik mag genieten van mijn Biseksualiteit zonder haar bijzijn, zij ook zonder mijn bijzijn. Voorwaarde is wel dat we alles aan elkaar vertellen. Lijkt me ook logisch. ;-)
Boxerke

Berichtdoor HenkBi » za 11 okt 2014, 14:15

Ik ook 3. Hoewel dit in de praktijk nog niet is uitgevoerd heb ik de vrijheid om mijn andere kant ook te ontdekken. Voorwaarde is net als bij boxerke open en eerlijk zijn en daarnaast dat het geen vaste relatie er naast wordt.
HenkBi

Berichtdoor mokkavanille » vr 17 okt 2014, 21:19

categorie 3, mijn partner is hetero. ik zou het accepteren als hij met een andere vrouw naar bed zou gaan. hij kan er nu wel goed mee om dat ik een 'minnares' heb. enkele jaren geleden had ik ook iemand, en toen was dat niet zo! Ik heb hem van in het begin steeds over haar verteld. zij is getrouwd, en haar hetero man wist ook van in het begin dat ze bi is. toen ze mij leerde kennen, hield ze dit eerst geheim voor hem, om hem niet te kwetsen. nu weet en aanvaardt hij het, maar dat ging toch wel wat moeilijker dan bij ons.
mokkavanille

Berichtdoor Bowi » wo 22 apr 2015, 08:32

Mijn vriendin is 100% hetero en ik 100% bi.
Vreemdgaan zal ik niet snel doen en heb het ook nog nooit gedaan. Toch is het verlangen groot en ik weet zeker dat het heel moeilijk zou zijn om een eventuele verleiding te weerstaan. Ik moet zeggen: Ik zoek de situatie niet op en ben trouwens blind voor signalen van anderen :shock:
Bowi

Berichtdoor erwin » di 28 apr 2015, 21:20

Hoi Bowi,

wanneer is het voor jou/jullie vreemdgaan?
Want daar kun je ook verschillend tegenaan kijken.
Op het moment dat je wel een seks hebt met anderen met instemming (en eventueel medeweten) van je partner zou dat niet vreemdgaan hoeven te zijn.

groet
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor ingrid010 » vr 04 nov 2016, 17:43

Ben op dit moment vrijgezel en tijdens mijn relatie moet ik zeggen dat ik wel vreemd ben gegaan
Met zowel mannen als met vrouwen en had al eerder gevoelens gehad voor vrouwen.
Maar als mijn partner het had geweten dan had hij bij mij weggegaan
ingrid010

Berichtdoor woda » vr 02 dec 2016, 11:05

het is dan wel een oud bericht maar toch even reageren.
ik ga voor mijn 6 dat is dat ik bisgierig bent en mijn vrouw weet dat inmiddels ook maar kan er met der hoofd niet zo goed bij waarom ik die gevoelens heb . ik heb geprobeerd uit te leggen en dan lijkt ze me te begrijpen maar dat is niet zo.
dus de vraag of je vreemd zo gaan weet ik niet ik hou ontzettend veel van mijn vrouw maar ik wil gewoon eens een keer het ervaren misschien word ik daar gelukkiger van of misschien ben ik er wel klaar mee meteen. maar dan weet ik het nu branden de verlangens maar door in mij...
Bischierig met nul ervaring...
woda

Berichtdoor GabJe » di 03 jan 2017, 22:05

Ik ben de monogamie zelve :lol:
Ik zeg wel altijd eerlijk dat ik bi ben en dat hebben ze maar te accepteren maar dat ik bi ben betekend niet dat ik interesse heb om buiten een relatie om met iemand die een ander geslacht dan mijn partner heeft iets te gaan doen.
In tegendeel zelfs. Ik ben trouw aan mijn partner en verwacht hetzelfde terug. Ben heel erg tegen vreemdgaan.

Even ter verduidelijking mijn definitie van vreemdgaan: zonder toestemming van je partner met anderen mensen flirten, daten, zoenen, seksen etc.
Dus alles wat je met anderen doet waar je wél toestemming voor hebt, heb ik geen problemen mee. Whatever floats your boat ;)
Love yourself, before you love someone else
GabJe

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen