Ga jij "vreemd"

Alles wat je te bespreken hebt over je biseksuele identiteit en je coming out, en wat niet onder seks of relaties valt.

Re: Ga jij "vreemd"

Berichtdoor bicase » zo 21 jan 2018, 23:02

Voor mij komt "2" het dichtste in de buurt. Ik ben namelijk vreemd geweest. Ik was redelijk in de war omdat na een aantal jaren huwelijk en een kind er terug gevoelens voor mannen opdoken, ik had in mijn jeugdjaren wel met een jongen geëxperimenteerd en daar was mijn vrouw van op de hoogte. Ik was alleen nu zelf terug in de war (het blijkt dat seksualiteit en geaardheid in mijn leven iets heel verwarrend is ;) ). Dus wou ik voor mijzelf duidelijkheid, ik heb dus een paar jaar met wat mannen geëxperimenteerd, nooit dezelfde en ik was niet op zoek naar een relatie. Ik wou gewoon duidelijkheid krijgen over mijzelf, ik werd er namelijk behoorlijk down van, om niet te weten of dit nu echt was of niet.

Ik vond wel dat ik mijn bi-zijn met mijn vrouw moest bespreken, dat heb ik ook gedaan en we praten er regelmatig over. We hebben het zelfs over trio's gehad. Ik heb nu absoluut niet het gevoel dat ik met mannen iets moet doen of de nood heb om mannen te bevredigen of bevredigd te worden. Alhoewel, als iemand mij spontaan een pijpbeurt zou aanbieden, zou ik het lastig hebben om dat af te slaan vooral omdat ik heb gemerkt dat ik dit zo ongelooflijk graag doe.

Momenteel ga ik dus niet actief op zoek naar mannen, dat was een paar jaar geleden anders. Ben ik trots op wat ik heb gedaan? Nee. Had ik dit moeten doen? Ja, anders was ik waarschijnlijk gek geworden. Ik ben dus vreemd geweest om mijzelf beter te leren kennen, maar ervaar nu hoegenaamd geen behoefte om zelf actief op zoek te gaan. Ik voel mij langs de ene kant schuldig dat ik dit heb gedaan, maar langs de andere kant weet ik ook niet hoe ik het anders had kunnen aanpakken.

Ik ben er dan ook voor mijzelf achter gekomen dat ik kan leven met mijn vrouw, dat dit ook kan zonder man, maar als ik eerlijk moet zijn het ideale scenario er één zou zijn waarin ik zou samenleven met een vrouw en een man in hetzelfde huis. Er is echter een verschil tussen ideaal en werkelijkheid en momenteel voel ik het gemis van een man minder hard in mijn leven dan een paar jaar geleden.

Groetjes,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor bizeeuw » zo 22 apr 2018, 15:54

bert100 schreef:1, ik houd het verborgen en fantaseer erover

Hoi Bert,
ik weet het een heel oud topic, maar vond jou antwoord heel eerlijk,
ook ik wil geen slapende honden (lees vrouw) wakker maken, niet zolang ik nu nog alleen
maar fantaseer, maar ook niet als het gaat gebeuren om "vreemd" te gaan, ben bang dat ik anders mijn vrouw verlies.
Is het bij jou nog alleen fantaseren ? Of heb je inmiddels ervaring ?
groetjes,
Harry
bizeeuw

Berichtdoor bert100 » za 28 apr 2018, 16:02

bizeeuw schreef:Is het bij jou nog alleen fantaseren ? Of heb je inmiddels ervaring ?
groetjes,
Harry

Nee Bizeeuw, het is nog steeds fantasie.
De angst om wat het kan doen breken in men relatie weerhoud me ervan.
Maar dat is niet altijd even makkelijk.
De gedachte en het verlangen naar seks met hetzelfde geslacht spookt nog even vaak door men hoofd en zelfs meer nu ik aanvaard heb dat ik bi-seksueel ben. Waarom zou ik het eens niet mogen ervaren? Een even mezelf zijn of zeg mezelf verder leren ontdekken

moeilijk....
bert100

Berichtdoor Jurg » vr 01 jun 2018, 15:02

Voor mij geldt nummer 4, waarbij opgemerkt dat de contacten met andere mannen puur sexueel zijn in eerste instantie. Natuurlijk zou een friend with benefits erbij ideaal zijn, maar toekomstmuziek. Mijn vrouw heeft wel een vriendin, die ze regelmatig ziet en waarmee ze buiten de sex ook erg goed mee op kan schieten. Ideaal natuurlijk, dus naar de toekomst sluit ik een extra vriend niet uit. We hebben overigens geen gemende sex ( dus vvmm), de Bi-uitstapjes zijn één op één.
Jurg

Berichtdoor Whitch » ma 06 aug 2018, 17:01

Ik ga voor optie 7, allebij bi en poliamore.
Whitch

Vorige

Keer terug naar Algemeen