Hetero of Homo/Lesbi relatie

Hoe geef je biseksualiteit vorm in je relaties(s)?

Re: Hetero of Homo/Lesbi relatie

Berichtdoor Linde » wo 08 feb 2017, 15:07

Lizet_song schreef:
Welke ervaring heb je dan met vrouwen via internet?

Inmiddels heb ik ook in het echt " vlinders in mijn buik gehad* voor een vrouw.

Ik denk ook niet dat het helemaal weg zou gaan omdat het toch een onderdeel is van jezelf. En persoonlijk vind ik het ook een mooi iets van mijzelf.
Af en toe alleen knap lastig. Vooral dat je periodes hebt dat je aan het touwtrekken bent. Laat het ook wel los. Zit er alleen wel altijd.

Hoe ben je om gegaan met deze vlinders in je buik? Zag je deze vrouw bijna dagelijks, had je een goed contact met haar of was het eerder een stille liefde?
Weet of wist zij van je gevoelens?

Ja, het is onderdeel van jezelf en knap lastig als er spanning ontstaat door bepaalde gevoelens....
Ik geloof dat je dan zelf moet kiezen hoe je er mee omgaat en wat je daar mee doet.

Jij stopte het weg (zo goed als kon).... lukt dat ook echt, hoe lang dan?

Groetjes
Linde
Linde

Re: Hetero of Homo/Lesbi relatie

Berichtdoor Rene-NH » do 09 feb 2017, 23:32

Ik blijf het een lastige kwestie vinden (voor mezelf dan).

Momenteel heb ik geen relatie maar ik heb zowel relaties met een man als vrouw gehad. Ik betrap mijzelf er telkens op dat ik het met vrouwen over het algemeen stukken beter kan vinden dan met mannen maar dat ik mannen dan toch weer vaak aantrekkelijker vind. Misschien ben ik de juiste man gewoon nog niet tegengekomen? ik voel erg veel voor de wat zachtaardigere types maar die zijn wat moeilijker te vinden.

Vooralsnog laat ik het maar gewoon even voor wat het is. Ik zie wel wat er op mijn pad komt (of misschien juist niet omdat ik slechtziend ben. Dat maakt het er niet makkelijker op).
Rene-NH

Vorige

Keer terug naar Relaties