Als homosexueel relatie hebben met een Bi jongen

Hoe geef je biseksualiteit vorm in je relaties(s)?

Als homosexueel relatie hebben met een Bi jongen

Berichtdoor issyboy » zo 10 apr 2016, 16:27

Paar maanden geleden heb ik een man leren kennen, in eerste instantie ging ik uit van een one night stand ik bleef slapen tot de volgende ochtend en hij bracht mij ook netjes naar huis. Na contact gehad te hebben via Whatsapp zijn we weer gaan afspreken. Hij vertelde mij dat hij geen relatie zoekt en graag mij om de 1/2 weken wil zien om samen een paar dagen door te brengen,daar stemde ik mee in. Ik vond hem al gelijk een leuke man precies waar ik op val: Mannelijk, lief en zorgzaam alleen geen prater en niet een man die graag knuffelt. Vanaf de 2e date ben ik helemaal onderste boven van hem. Zijn biseksualiteit was nooit een probleem voor mij, ik heb eerder vriendjes gehad die biseksueel waren, misschien omdat ik stiekem toch geen toekomst met hun zag. Met deze man is dat helemaal anders, ik ben verliefd en niet de jongen meer die ik vroeger was en wil graag vastigheid.

Bij die verliefdheid heb ik heel veel onzekerheden. Hij valt dus ook op vrouwen. Vroeger dacht het een tussen fase was van 'hetero' naar homo. Maar heb toch ondervonden dat hij ook echt op vrouwen valt. Hij is getrouwd geweest met een vrouw en heeft kinderen en heb filmpjes ontdekt op zijn telefoon van blote vrouwen. Door zijn bi zijn word ik onzeker en spoken allemaal dingen door mijn hoofd of ik wel aantrekkelijk genoeg ben of lief. Ik ben geen vrouw, straks is hij mij zat en kiest hij toch voor een vrouw. Ik zie mijzelf dan ook als 2e keus of als tussenfase tot hij een andere vrouw vind. Voel me door die gedachtes heel kut.

Heb er zelf altijd een hekel aan om het toe te geven maar ik ben zeker het vrouwtje in de relatie, ik begin spontaan zijn huis schoon te maken en te koken alsof ik op een roze wolk. Maar ook meer omdat hij bijna niet van een hetero te onderscheiden is in zijn doen en laten. Daar zit ook een groot probleem ik hou van knuffelen. Ik merk hij niet echt. Alleen voor de seks knuffelt hij wel met mij maar wil ook geknuffeld worden als ik op de bank zit bijvoorbeeld, en als het gebeurd komt het van mij af. Hij geeft me liever klap op mijn been om affectie te tonen wat ik best pijnlijk vind, meer van jongens onder elkaar. Praten over gevoelens is hij ook niet het type voor. Als ik er over probeer te praten merk ik al dat hij het vermoeiend vind en dan haak ik al af want wil niet overkomen als een zeikerd. Al heeft hij wel laatst toegegeven mij leuk te vinden en alleen mij wilt. Hij doet ook veel voor mij, daar stel ik mijzelf weer gerust mee. Maar toch mis ik een bepaalde affectie van zijn kant waar ik behoefte aan heb, de verschillen kwa karakter is groot en blijft die onzekerheid dat hij ooit een vrouw tegenkomt en mij aan de kant zet.
issyboy

Re: Als homosexueel relatie hebben met een Bi jongen

Berichtdoor erwin » vr 15 apr 2016, 22:29

Hoi Issyboy

lastig zo maar hij kan je net zo goed verlaten voor een andere man ook dusik denk dat je dat toch heel erg los moet zien van zijn biseksualiteit.
Wel zou je kunnen proberen de relatie wel zo gelijkwaardig mogelijk te maken.
Is het nu zo dat jij alleen naar hem toegaat en hij nooit bij jou komt?

gr
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Hilde » ma 18 apr 2016, 00:35

Ik hoop echt dat de jongen waar jij een crush op hebt meer met jou wil knuffelen. Want je voelt je wel zeker over jouw verliefdheid, maar niet zeker over hem, omdat hij een bepaalde zachtheid mist wat zich uit in knuffelen. Ik denk niet dat jullie relatiebreuk eventueel gaat komen vanwege zijn biseksualiteit. Hoe weet je trouwens van die filmpjes van vrouwen? Heb je liever niet dat hij die bekijkt als hij met jou wat heeft, dan zou ik dat wel ter sprake brengen als ik jou was. Dat heeft ook weer niet zozeer met zijn bi zijn te maken maar eerder met monogaam zijn en handelen tegenover niet-monogaam zijn. Dat kan met mannen, vrouwen en iedereen verder buiten en binnen dat spectrum.
Hilde

Berichtdoor Jakob » do 16 jun 2016, 23:47

Hoi Issiboy.
Ik ben zelf biseksueel maar heb wel een relatie gehad met een man die homo is. Wat jij mist vond ik wel in mijn relatie met die man. Praten over gevoelens, elkaar knuffelen en eigenlijk alles wat jij mist in jou relatie. Ik zag deze man 1x in de 2 weken en dat had te maken omdat ik getrouwd ben, en met mijn werkrooster. Inmiddels is de relatie voorbij want hij wilde graag een man die met hem door het leven zou gaan, en bij hem zou gaan wonen. Dat kon ik hem niet geven omdat ik gelukkig getrouwd ben. Ik denk ook dat de meeste biseksuele mannen niet echt van het praten over gevoelens zijn als men bij elkaar is. Dan wordt naar mijn ervaring al heel gauw over gegaan naar de seks. Ik ben dan wel biseksueel maar ik begrijp denk ik wel heel goed wat je denkt en voelt.
Jakob

Keer terug naar Relaties