Getrouwd en toch verliefd

Hoe geef je biseksualiteit vorm in je relaties(s)?

Getrouwd en toch verliefd

Berichtdoor Siebe » za 18 jun 2016, 23:22

Ik ben nu bijna 3 maanden verliefd op een buurman van een paar huizen verder op. Ik fiets vaak langs zijn huis om naar het centrum te komen.
Of de duvel er mee speelt..zijn onze beide vrouwen elkaar ooit eens tegengekomen, hebben staan kleppen over koetjes en kalfjes en sindsdien 'gewone' vriendinnen van elkaar.
Tot mjin grote vreugde vernam ik recent dat hij net als ik ook Bi is, en zijn vrouw geeft hem, net als mijn vrouw bij mij doet, alle ruimte om zijn gevoelens te volgen, hoe mooi kun je het hebben..

Nu weet mijn vrouw van mijn 'crush' op hem, hierop weet zijn vrouw het natuurlijk ook. Maar hij zelf niet, en ik ben zooooo onzeker.., Ik durf het simpelweg niet aan hem kenbaar te maken, ik ben bang voor het antwoord dat hij zal geven, en dat ik met een deels gebroken hart achter blijf.
Siebe

Re: Getrouwd en toch verliefd

Berichtdoor bert100 » zo 19 jun 2016, 11:49

Hey Siebe,
Het is al een hele stap vooruit te weten dat hij Bi is.
Van andere weet je het nooit zeker als ze niet geout zijn.
Of hij je gevoelens zal beantwoorden is natuurlijk de vraag. In elk geval zal hij je begrijpen. Zal hij ook je aarzeling begrijpen.
Maar spreek hem eens aan en begin over koetjes en kalfjes. Je zal meteen zien of er iets klikt tussen jullie en dan loopt het misschien vanzelf.
bert100

Re: Getrouwd en toch verliefd

Berichtdoor Siebe » zo 19 jun 2016, 19:37

Dank je voor je advies Bert100. Mijn vrouw gaf vanmorgen nog hetzelde soort advies.
Ik denk dat ik hem op een geschikt moment hem er gewoon over vertel. Ik ben ik het verleden wel genoeg relaties misgelopen, die achteraf hadden gehoord dat ik ze wel leuk vond, ik kreeg altijd de reactie "had ik het maar geweten". daar komt bij het leven is te kort om met onzekerheden rond te lopen :)
Siebe

Keer terug naar Relaties