Verliefd...

Hoe geef je biseksualiteit vorm in je relaties(s)?

Verliefd...

Berichtdoor xAnoniemx » do 07 jul 2016, 16:47

.
Laatst bijgewerkt door xAnoniemx op wo 27 jul 2016, 15:38, in totaal 1 keer bewerkt
xAnoniemx

Re: Verliefd...

Berichtdoor erwin » do 07 jul 2016, 18:37

Hoi Anoniem

welkom op het forum hier.
Fijn dat er hier in ieder geval lucht aan kunt geven :).

Het gaat ongetwijfeld weer over dat gevoel, maar kan een poos aanhouden.
Vind je het zelf ook een fijn gevoel of zou je er liever vanaf zijn?

groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor xAnoniemx » do 07 jul 2016, 19:08

.
Laatst bijgewerkt door xAnoniemx op wo 27 jul 2016, 15:39, in totaal 1 keer bewerkt
xAnoniemx

Berichtdoor Indra » zo 10 jul 2016, 11:28

xAnoniemx schreef:
Ik weet dat het niks gaat worden, maar ondanks dat ik haar al 1,5 maand niet meer gezien heb wordt mijn gevoel alleen maar heftiger. Ik kijk continu naar de foto's die ik van haar heb, rijd af en toe langs haar huis en dagdroom de hele dag over haar.

Ik ga dit niet kenbaar maken aan mijn man (die overigens wel weet dat ik bi ben) en al helemaal niet aan haar.

De kans dat ik haar op korte termijn weer ga zien is reëel en ik hoop dat ik me dan normaal weet te gedragen. ;-)

Wellicht iemand op het forum die zoiets meegemaakt heeft?

Groetjes!

Hallo Anoniempje,
jawel hoor, ik herken jouw situatie helemaal. Ik zit namelijk in een soortgelijk schuitje, helaas....
Ik weet ook dat ik niks kan met mijn verliefdheid op een andere vrouw/vriendin, maar ik zie er ook van af.

Herkenbaar zijn de gevoelens van euforie/positief zijn/energie krijgen als ik ze eens even heb gezien of gehoord, maar anderzijds is het lijden, droevig zijn omdat ik besef dat het nergens toe zal/kan leiden. Ik voel me dan zo'n dwaas, dom dat ik er energie en tijd in steek. Ik maak mezelf belachelijk, denk ik dan.
Ook ik zal blij zijn als ik mezelf normaal weet te 'gedragen' t.o.v. haar en eerlijk gezegd hoop ik ook dat deze verliefdheid weer snel over gaat. Zit er al een tijdje mee, aan en af met heftige gevoelens. Ik wil dit ook niet kenbaar maken aan mijn partner of deze dame....

Effe tanden bijten dus door deze stille liefde heen!!!

Groetjes en veel geluk met jouw verliefdheid ;)

Indra

Berichtdoor xAnoniemx » ma 11 jul 2016, 10:15

.
xAnoniemx

Keer terug naar Relaties