Eerste bi-ervaring :(

Hoe geef je biseksualiteit vorm in je relaties(s)?

Eerste bi-ervaring :(

Berichtdoor LaVie » vr 14 apr 2017, 12:38

:idea:
Laatst bijgewerkt door LaVie op vr 22 sep 2017, 23:40, in totaal 1 keer bewerkt
LaVie

Re: Eerste bi-ervaring :(

Berichtdoor Hoos » za 15 apr 2017, 17:10

Mooi verhaal ! je hebt toch iets moois meegemaakt dacht ik zo. De liefde is het mooiste wat er is.
Hoos

Berichtdoor blizz » zo 16 apr 2017, 13:30

hey Lavie,

Enerzijds een mooi verhaal. Anderzijds zo'n gevaarlijk iets. Misschien klink ik nu heel bot (laten we het op de zakelijke kant van het verhaal houden), maar als leidinggevende zou je werk en prive zakelijk moeten houden. (ik bedoel het niet zo bot als het er staat hoor). Je kan namelijk gechanteerd worden met dit hele gebeuren. daarnaast kan het je je baan kosten als mensen dit merken en er "conclusies" uit halen. terecht of onterecht. Ikzelf ben dan geen leidinggevende, maar werk als ICT-er waarbij ik bij informatie kan die anderen graag zouden willen hebben. Zo was mijn eerste baan op een hogeschool waar sommige studenten alles deden om hogere cijfers te krijgen. Als je dan ingeeft aan dit soort dingen dan "hang" je meteen. Zorg in ieder geval dat je altijd op de hoogte blijft van je collega haar bedoelingen. ik zou mij zo kunnen voorstellen dat ze deze informatie fout kan gebruiken (kat in het nauw etc).

Maar er zit gelukkig ook nog een menselijke kant aan. En als ik het verhaal van jou zo hoor dan ben jij met al je goede bedoelingen er "vol ingegaan". Naief misschien, maar je volgde je gevoel. En dat siert je wel. Helaas dus jammer dat je collega niet je gevoelens volledig beantwoord. Je hebt in ieder geval geleerd wat je fijn vind en hoe jij dingen wilt.

Denk gewoon goed over de nacht na en wat je graag zou willen. Maar pas op dat je niet in een moeilijke positie komt. Probeer je ontdekkingsreis ergens voort te zetten waar er geen gevaren zijn. (al zullen die er altijd zijn natuurlijk)

Greets,
Henk
Telegram chat groep: https://t.me/lgbtnl
blizz

Berichtdoor LaVie » za 29 apr 2017, 11:58

LaVie

Berichtdoor blizz » za 29 apr 2017, 14:12

Het kwaad is al geschied. maar het "mooie" is dat je nu een ervaring rijker bent. je weet wat je wel en niet kan maken. en je weet misschien ook beter wat je in iemand zoekt. Ga gewoon op die voet verder. Weinig "relaties" gaan goed op de eerste keer.
blizz

Berichtdoor LaVie » za 29 apr 2017, 15:47

LaVie

Berichtdoor blizz » za 29 apr 2017, 16:28

meestal als je niets zoekt dan komt het op je pad. ik was ook nooit van plan om iets naast mijn relatie te hebben, maar kwam recentelijk iemand tegen die iets meer werd dan een vriendin. k was altijd wel op zoek naar een "friends with benefits", maar dat had ik meer gepland in de zin van een man.

hahaha die laatste uitspraak is geniaal
blizz

Berichtdoor LaVie » vr 16 jun 2017, 21:28

LaVie

Berichtdoor blizz » zo 18 jun 2017, 13:52

hey Lavie,

Pittig hoor. Een baan opgeven voor zoiets is niets niks. maar wat je zelf al aangeeft, elke dag de confrontatie is ook niet goed voor jezelf en je carriere. Denk er goed over na. weglopen kan zo makkelijk lijken... maar de realiteit kan je vreselijk inhalen.

Henk
blizz

Berichtdoor LaVie » di 20 jun 2017, 22:38

Laatst bijgewerkt door LaVie op vr 22 sep 2017, 23:41, in totaal 1 keer bewerkt
LaVie

Volgende

Keer terug naar Relaties