Eerste bi-ervaring :(

Hoe geef je biseksualiteit vorm in je relaties(s)?

Re: Eerste bi-ervaring :(

Berichtdoor blizz » wo 21 jun 2017, 23:26

LaVie schreef:dit speelt al 7 mnd. We blijven elkaar opzoeken, uitdagen, uitspelen, vooral via de Whatsapp en soms stiekem ff na werk. Ergens toch weer die hoop.....dat er echt méér is.

Hey LaVie,

Kan het niet zo zijn dat de "spanning" en het "officieel niet mogen" een soort rode lap op een stier is? Ik weet van mijzelf dat ik wel eens een zeer uitdagende vrouw heb leren kennen en het was helemaal fantasies. Alles was heerlijk als we bij elkaar waren. Ik zat in een rot relatie met veel verbaal geweld. (niet van mijn kant). zij zat in een relatie die niet lekker liep. en we bleven elkaar maar berichtjes sturen, elkaar opzoeken en we werden gek van verlangen. Uiteindelijk heb ik een punt achter mijn relatie gezet en heb gevraagd of wij een toekomst hadden (klinkt een beetje vreemd in deze volgorde, maar het klopt wel) En initieel leek dat ook wel zo, maar naar verloop van tijd begon alles toch anders te worden. het was niet zo spannend meer. je kon elkaar gewoon elke dag opzoeken als je dat wou. En puntje bij paaltje is het een soort van doodgebloed (op een heeeeeeeel vervelende manier)

Wat ik met heel veel woorden probeer te zeggen: Probeer uit te zoeken of het een uitvlucht is voor een van tweeen, of beide. of dat het echt daadwerkelijk liefde is. Je zou nog wel eens voor een nare verrassing kunnen komen te staan als de gekozen realiteit werkelijkheid word.
blizz

Vorige

Keer terug naar Relaties