AboutLove.nl: Speeddaten :)

Hoe geef je biseksualiteit vorm in je relaties(s)?

AboutLove.nl: Speeddaten :)

Berichtdoor LaVie » ma 07 aug 2017, 21:39

Hey allemaal,

Na een dramatische, soapserie-achtige eerste bi-ervaring met een vrouw ben ik er he-lemaal klaar mee, in die zin dat het tijd wordt om wat leuks te doen met het feit dat ik bi ben :D
Ik heb gewoon zin om simpel te daten en merk dat er weinig echt leuke sites voor zijn, meeste blijft een beetje hangen, is nogal passief of ik kom vooral vrouwen tegen die op zoek zijn naar hete nachten. Prima, not my cup of tea.
Nee, ouderwets daten, wat drinken, aftasten, prima als het klikt, prima als het niet klikt.

Ik vond AboutLove, vast wle bekend bij de meeste. Enne...de optie om via hen te speeddaten! Ik heb dat nog noooooit gedaan, ergens lijk ik wel gek want ik weet nu al dat ik w.s. stikzenuwachtig ga zijn. Aan de andere kant....20 willekeurige vrouwen spreken en gewoon wel zien waar het op uit draait klinkt voor mij zo heerlijk luchtig en simpel dat ik zoiets heb van 'let's do this!'

Wie van jullie heeft dit al es gedaan? Hoe is je ervaring geweest, wordt het een beetje leuk georganiseerd enne...vrouwen onder ons: ik ben natuurlijk met name benieuwd naar jullie ervaring? ;)

LaVie
LaVie

Keer terug naar Relaties