Bi man moeilijk voor hetero-vrouw

Hoe geef je biseksualiteit vorm in je relaties(s)?

Re: Bi man moeilijk voor hetero-vrouw

Berichtdoor erik7566 » za 26 jan 2013, 21:51

cared schreef:
erik7566 schreef: Niet helemaal maar mijn relatie had er wel een flinke duw door gekregen,
ik zelf vond het zoo zwaar klote dat je dan met je vriendin naar de dokter moet met de mogelijkheid dat zij
ook die soa heeft die ik dan overgebracht heb (ze had niks gelukkig) na er eens goed over na gedacht te hebben heb ik een punt achter
de relatie gezet ik vind het zelf niet acceptabel om met je partner risico te gaan lopen,
en ja met condoom en veilig vrijen en toch een soa pfff

Alleen en condoom heeft ook een percentage onveiligheid.
Waarneer gebruik je de condom doe je het alleen bij de daad is dat zeker niet genoeg want bij beffen en pijpen moet je zo ie zo ook uit kijken.
Veel mensen gebruiken bij het neuken een condoom maar met pijpen en beffen niet. Het neuken is dan veilig, het pijpen en beffen is onveilig!
Soa worden met name overgedragen via sperma, bloed of vaginaal vocht en bij contact tussen de slijmvliezen. Slijmvliezen zitten onder andere in de vagina, penis, anus en in de mond
Ook via vocht dat met de vingers, met een dildo of vibrator direct van het slijmvlies van de een op het slijmvlies van een ander wordt overgebracht. De kansen zijn heel klein maar ja ongeluk zit in een klein hoekje.
Sommige soa zijn overdraagbaar via bloed, zonder sexueel contact. Bijvoorbeeld bij een onhygiënisch uitgevoerde tatoeage of piercing. Ook kunnen ze worden overgedragen wanneer iemand een scheermesje of (bij drugsgebruik) naalden of spuiten van een besmet persoon gebruikt.

Is het wel gebeurt tijdens je Bi uitstapje....als jij zeker weet dat de persoon waar je het mee gedaan heb het ook heeft dan weet je bijna 100% zeker waar je het heb opgelopen.

Maar Erik begrijp je wel dat je je relatie geen risico wil laten lopen, maar dan kan je nooit een vaste relatie meer beginnen als je zo gaat denken, zoek eerst uit waardoor het is gekomen en wat er verkeerd is gegaan (verkeerd bedoel meer hoe je er aan bent gekomen).
Ik en me partner zijn ook bi en hebben ook wel eens sexueel contact met andere. Maar wij hebben daarvoor wel duidelijke afspraken gemaakt voor de veiligheid, waaronder niet beffen of pijpen van een ander zonder bescherming. En als de persoon spuit zowel man of vrouw dat je zorg dat het vocht dat geproduceerd niet in mond gezicht of andere risico delen komt. Weet dat het makkelijk praten is maar beter voor zorg dan nazorg.

En en BI relatie met een hetro kan rustig ook heel goed gaan, alleen dan moeten julie wel goede afspraken kunnen maken en zeker er bij nadenken wat je doet en met wie je het doet.
Weet makkelijk praten maar we kunne het allemaal krijgen als we niet oppassen.
Ik wens je veel succes en hoop dat je een realtie vind waar je wel terecht kunt ook met je problemen en zeker met je wensen.

hoi Cared,
ja ik weet precies hoe ik het heb opgelopen,
heb een relatie gehad daar we ook goede afspraken in gemaakt hebben wat wel en niet in de relatie kan volgens ons, het is 7 jaar goed gegaan,
het is gebeurd in de bios in baarle daar was een man die heel opdringerig mijn pik in zijn mond nam ik duwde hem weg maar hij schraapte opzettelijk hard met zijn
tanden over mijn pik,ik was helemaal verbouwereerd van wat er gebeurden,een paar weken later was ik er achter wat hij gedaan had,
mijn pik zat helemaal onder de korsten en ik had fucking, syfilis ,naar het ziekenhuis spuit in mijn reed en ik was er weer vanaf hoor,
maar kan niet anders concluderen dan dat die f... mij dit opzettelijk heeft aangedaan, en het heeft me meer gekost als ik ooit had kunnen denken,
en nee daar hadden we nooit bij stil gestaan in onze relatie dit nooit uitgesproken en of dit een aanvaardbaar risico is als zo iets gebeurd dan komt er zo iets boven van wantrouwen,
van vrij jij onveilig neem jij zo een risico met mij ofzo,
mijn visie is dat ook dat dit ook goed door gesproken moet zijn in een (volgende)relatie maar het leuke gaat er wel af zo,
neig wel te denken hoe langer ik met mijn bi uitjes bezig ben hoe meer kans ik heb ...
Maar weet ook dat dit gevoel weer slijt en ik met der tijd wel weer een relatie aan ga,
opgevoed tot hetro maar het is toch nog goed gekomen
erik7566

Berichtdoor edcar » za 26 jan 2013, 22:38

Beste Erik ; ... Jij schreef "het is gebeurd in de bios in baarle daar was een man die heel opdringerig mijn pik in zijn mond nam ik duwde hem weg maar hij schraapte opzettelijk hard met zijn tanden over mijn pik,ik was helemaal verbouwereerd" ..... Hoe krijgt hij het voor elkaar om jouw leuter in zijn mond te krijgen ??? .... Ik neem aan dat het een of andere seks bios is geweest of zo :?: ..... Maar hoe is hem dat gelukt als jij niet wilde ???? .... Neem aan dat jij daar niet met je lul in je handen hebt gezeten en zelfs als je zo zit vind ik het gek dat hij hem ook nog eens in zijn mond kon nemen ? ..... De eerste de beste kerel die zich zal willen opdringen tegenover mij kan toch echt een paar flinke klappen verwachten hoe klein of groot hij ook mag zijn.... Nee is nee klaar punt...... Ik verwijt je niks of zo maar als je afspraken maakt ( of niet ) in een bios met "vreemde" mannen dan is het gevaar op een SOA zeker heel erg groot.

Dit geldt trouwens voor alle losse contacten die mannen ( en vrouwen ) maken met personen die ze pas net kennen.
Wij zelf ( ik en mijn ega ) hebben ook seks met andere,maar deze andere willen wij wel eerst leren kennen en dat gaat bij ons staps gewijs.... Zekerheid heb je natuurlijk nooit maar beetje meer achtergrond informatie ophalen kan nooit geen kwaad zeggen wij altijd....... Tenslotte hebben wij ook de verantwoordelijkheid over onze kinderen en willen wij heel graag een oud omatje en opatje worden :mrgreen:
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor cared » zo 27 jan 2013, 01:03

erik7566 schreef: hoi Cared,
ja ik weet precies hoe ik het heb opgelopen, heb een relatie gehad daar we ook goede afspraken in gemaakt hebben wat wel en niet in de relatie kan volgens ons, het is 7 jaar goed gegaan, het is gebeurd in de bios in baarle daar was een man die heel opdringerig mijn pik in zijn mond nam ik duwde hem weg maar hij schraapte opzettelijk hard met zijn tanden over mijn pik,ik was helemaal verbouwereerd van wat er gebeurden,een paar weken later was ik er achter wat hij gedaan had,
mijn pik zat helemaal onder de korsten en ik had fucking, syfilis ,naar het ziekenhuis spuit in mijn reed en ik was er weer vanaf hoor, maar kan niet anders concluderen dan dat die f... mij dit opzettelijk heeft aangedaan, en het heeft me meer gekost als ik ooit had kunnen denken, en nee daar hadden we nooit bij stil gestaan in onze relatie dit nooit uitgesproken en of dit een aanvaardbaar risico is als zo iets gebeurd dan komt er zo iets boven van wantrouwen,
van vrij jij onveilig neem jij zo een risico met mij ofzo, mijn visie is dat ook dat dit ook goed door gesproken moet zijn in een (volgende)relatie maar het leuke gaat er wel af zo, neig wel te denken hoe langer ik met mijn bi uitjes bezig ben hoe meer kans ik heb ... Maar weet ook dat dit gevoel weer slijt en ik met der tijd wel weer een relatie aan ga,

Goed zo begrijp het nu ook beter en dat je eerst het gevoel kwijt of minder wil laten worden logisch begrijp ik ook. En natuurlijk kan je daarna weer en relatie aan. En het klopt ook dat als je dit allemaal van te voren moet bespreken de lol er ook een beetje af is kan me voorstellen, maar ja het is het beste voor de ander dat ze weten hoe en wat en dat er zo'n ongelukje (moetwillig) door en ander jouw wordt aan gedaan is natuurlijk zeker en K...streek. Vooral als je het gevoel heb dat het express is gebeurd.

Verschillende relatie neemt ook risico met zich mee dat hebben wij ook en je hoop dat je voorzichtig bent maar ongelukje zit nu eenmaal in een klein hoekje hoe voorzichtig je ook bent dat risico heb ik ook. Probeer ook altijd goe d na te denken maar ja soms loopt het wel eens anders wat natuulijke Kl.. is. Maar wens jouw ieder geval en goede en begreepvol nieuwe relatie toe en kijk een beetje uit en letgoed op je zelf dat is belangrijkste van alles JE EIGEN IKKE
MONA: "De behoefte aan probleemrubrieken zal in de toekomst alleen maar stijgen", en "Ik weet wat de mensen voelen, want door wat ikzelf meemaakte herken ik mezelf in iedereen".
cared

Berichtdoor erik7566 » zo 27 jan 2013, 17:53

edcar schreef:Beste Erik ; ... Jij schreef "het is gebeurd in de bios in baarle daar was een man die heel opdringerig mijn pik in zijn mond nam ik duwde hem weg maar hij schraapte opzettelijk hard met zijn tanden over mijn pik,ik was helemaal verbouwereerd" ..... Hoe krijgt hij het voor elkaar om jouw leuter in zijn mond te krijgen ??? .... Ik neem aan dat het een of andere seks bios is geweest of zo :?: ..... Maar hoe is hem dat gelukt als jij niet wilde ???? .... Neem aan dat jij daar niet met je lul in je handen hebt gezeten en zelfs als je zo zit vind ik het gek dat hij hem ook nog eens in zijn mond kon nemen ? ..... De eerste de beste kerel die zich zal willen opdringen tegenover mij kan toch echt een paar flinke klappen verwachten hoe klein of groot hij ook mag zijn.... Nee is nee klaar punt...... Ik verwijt je niks of zo maar als je afspraken maakt ( of niet ) in een bios met "vreemde" mannen dan is het gevaar op een SOA zeker heel erg groot.

Dit geldt trouwens voor alle losse contacten die mannen ( en vrouwen ) maken met personen die ze pas net kennen.
Wij zelf ( ik en mijn ega ) hebben ook seks met andere,maar deze andere willen wij wel eerst leren kennen en dat gaat bij ons staps gewijs.... Zekerheid heb je natuurlijk nooit maar beetje meer achtergrond informatie ophalen kan nooit geen kwaad zeggen wij altijd....... Tenslotte hebben wij ook de verantwoordelijkheid over onze kinderen en willen wij heel graag een oud omatje en opatje worden :mrgreen:

ja dit is nu de zelfde reactie als ik los kreeg bij mijn ex ongeloof dus,
ik weet me heel goed te handhaven in een sex bios hoor kom er al tig jaren en dan loop je 1x tegen zo'n achterlijke ervaring aan pfff,
ik was me aan het aankleden had sex gehad met mijn afspraak , hij komt aan lopen (het is daar donker)legt zijn handen op die van mij links en rechts(ik zat op een bank) ik zat dus even een seconde of twee even vast zo, wring me los geef hem eerst een zachte duw van dit is niet gewenst komt ie nog eens terug bij de tweede keer vloog ie laag vliegend door de bios :mrgreen:
ik sta zeker niet naïef in dit wereldje maar vroeg of laat loop je zo'n mafkees tegen het lijf aan dus :twisted: ,
ik let er op hoe de persoon waar ik sex mee heb met zijn veiligheid omgaat als die al begint met condooms weet ik wel dat het goed zit en dat het voor hem ook een hoge prioriteit heeft,
ik lucht zo mijn hart maar eens door dit allemaal te typen ik hoop zo dat deze ervaring van mij niemand overkomt, ;) ;)
opgevoed tot hetro maar het is toch nog goed gekomen
erik7566

Berichtdoor edcar » zo 27 jan 2013, 18:37

+ 1 :idea:

erik7566 schreef:
edcar schreef:Beste Erik ; ... Jij schreef "het is gebeurd in de bios in baarle daar was een man die heel opdringerig mijn pik in zijn mond nam ik duwde hem weg maar hij schraapte opzettelijk hard met zijn tanden over mijn pik,ik was helemaal verbouwereerd" ..... Hoe krijgt hij het voor elkaar om jouw leuter in zijn mond te krijgen ??? .... Ik neem aan dat het een of andere seks bios is geweest of zo :?: ..... Maar hoe is hem dat gelukt als jij niet wilde ???? .... Neem aan dat jij daar niet met je lul in je handen hebt gezeten en zelfs als je zo zit vind ik het gek dat hij hem ook nog eens in zijn mond kon nemen ? ..... De eerste de beste kerel die zich zal willen opdringen tegenover mij kan toch echt een paar flinke klappen verwachten hoe klein of groot hij ook mag zijn.... Nee is nee klaar punt...... Ik verwijt je niks of zo maar als je afspraken maakt ( of niet ) in een bios met "vreemde" mannen dan is het gevaar op een SOA zeker heel erg groot.

ja dit is nu de zelfde reactie als ik los kreeg bij mijn ex ongeloof dus,
ik weet me heel goed te handhaven in een sex bios hoor kom er al tig jaren en dan loop je 1x tegen zo'n achterlijke ervaring aan pfff,
ik was me aan het aankleden had sex gehad met mijn afspraak , hij komt aan lopen (het is daar donker)legt zijn handen op die van mij links en rechts(ik zat op een bank) ik zat dus even een seconde of twee even vast zo, wring me los geef hem eerst een zachte duw van dit is niet gewenst komt ie nog eens terug bij de tweede keer vloog ie laag vliegend door de bios :mrgreen:
ik sta zeker niet naïef in dit wereldje maar vroeg of laat loop je zo'n mafkees tegen het lijf aan dus :twisted: ,
ik let er op hoe de persoon waar ik sex mee heb met zijn veiligheid omgaat als die al begint met condooms weet ik wel dat het goed zit en dat het voor hem ook een hoge prioriteit heeft,
ik lucht zo mijn hart maar eens door dit allemaal te typen ik hoop zo dat deze ervaring van mij niemand overkomt, ;) ;)
edcar

Berichtdoor Anarchos » zo 03 feb 2013, 17:26

Als we dan toch pseudo-academisch bezig zijn met Freud, wil ik er nog een inzicht tegenaan gooien uit de sociologie: het symbolisch interactionisme leert ons dat de medaille twee kanten heeft. Ik als nog onervaren bi-man (19 en nog geen relatie gehad met een man) heb twee dingen gezien: ten eerste, een hetero-vrouw heeft het vaak moeilijker in een relatie met de biseksualiteit van haar vriend, maar de bi-man heeft het ook moeilijker met de heteroseksualiteit van zijn vriendin. Ik veralgemeen niet, maar bij mij was het zo.

Ik had er enorm veel behoefte aan om er met mijn vriendin over te praten, en samen jongens te checken en te vertellen over mijn ervaringen en mijn problemen daarrond. En dat ging niet zo goed. Zij accepteerde wel dat ik bi was, ze had er verder geen problemen mee alleen misschien in het begin dat ze bang was dat ik homo zou worden, maar ik merkte wel dat ze nog steeds onzeker was als ik er te veel over praatte, af en toe ging wel, maar mijn nood om erover te praten was groter dan voor welk ander thema ook (naast mijn gender-identiteit die af en toe dubieuze kanten laat zien). En dat was ook niet meer dan normaal voor haar dat ze het er niet zoveel over wou hebben, ze heeft daar toch geen boodschap aan? En dat was iets wat ik niet goed accepteerde. Al bij al een luxeprobleem ergens, er zijn mensen waarvan hun partners echt moeilijk doen. Maar als ik nu op terug kijk, vond ik het toen echt wel lastig en voelde ik me opgesloten. Het liefst van al wou ik ik op het dak gaan staan en het uitschreeuwen dat ik bi ben, en lekker in alle openheid wanneer ik maar wilde er met haar over praten als ik me slecht voelde omwille van mijn biseksualiteit enzovoort. Dat was een soort therapeutische nood die ik echt had. Als ik erop terug kijk, lag het dus ook aan mijn eigen persoonlijkheid, mijn biseksuele gevoel incluis, en niet alleen aan haar of aan de heteroseksuele vriendin.

Ik had er een sterk verlangen naar dat mijn biseksualiteit niet gewoon allemaal ok was, maar dat ze dat ook leuk vond, zoals de tweede post in deze draad ook al zegt. Natuurlijk is er helemaal niets speciaals aan biseksualiteit, en moet dat niet leuker gevonden worden dan heteroseksualiteit. Maar door de invloed van sociale relaties in de maatschappij en dergelijke, is het nu eenmaal zou bij mij en bij vele anderen, dat je er in het begin trots over bent (bijvoorbeeld op jezelf omdat je ervoor uitgekomen bent, waarom moeten wij een vaak dubbele coming-out doen en hetero's niet) en dat je die trots nergens kwijt kunt. Het liefst van al wou ik die dan ook nog eens kwijt in mijn relatie, en dat zorgde ook voor moeilijkheden.
Anarchos

Berichtdoor edcar » zo 03 feb 2013, 18:47

Niks is zo moeilijk om ervoor uit te komen dat je geheel anders bent als wat "normaal" gezien wordt door de samenleving... Of je nu homo of houd van BDSM.... Je bent anders er voor uit komen is al een hele grote stap laat staan er goed met iemand over kunnen praten die het ook nog eens acepteerd met wat je bent.

Opzich heb jij een begripvolle vriendin gehad maar geloof ook dat jij iets te veel nadruk hebt gelegd op jouw Bisexualiteit het is je leven gaan beheersen en dat heeft je vriendin benauwd in jullie relatie.
Keulen en Londen zijn ook niet op 1 dag gebouwd alles heeft zijn tijd nodig...... En of je nu gewoon in een hetero relatie zit of kampt met "problemen" over Bisexualiteit alles zal een plaats moeten krijgen binnen een relatie.
Ook al ben je open en oprecht naar je vriendin zij zal het een plaatsje moeten geven,hoe meer jij hammert op je gevoelens hoe meer twijfel er zal ontstaan.... Zeker omdat jij wel de gevoelens hebt maar niet de ervaring heeft dat twijfels gegeven bij haar dat je misschien wel "homo" bent en is zij zeker gaan naar denken over jullie relatie samen welk nut die heeft.

In wat voor soort relatie je zit is het belangrijk dat jullie eerst elkaars vertrouwen hebben voor je andere stappen gaat ondernemen.
Natuurlijk is het belangrijk dat jij open bent over je bi gevoelens zeker aan het begin van een relatie maar geef hierin ook duidelijk uitleg maar leg er niet te veel de nadruk op want de relatie samen is op dat moment belangrijker zeker als je beide verliefd op elkaar bent..... Als je in het begin van een realtie te veel de nadruk legt op je bigevoelens zal je de ander in twijfel kunnen brengen of de liefde er wel is.

Zo wel ik als mijn meissie hebben bi gevoelens en hebben dit vrij vlug tegen elkaar gezegd aan het begin van onze relatie en het toen verder laten rusten omdat wij verliefd waren op elkaar en eerst aan onze eigen relatie wilden werken,nu ( de laatste twee jaar ) staan wij beide op het punt dat de Bisexualiteit wat meer vorm mag krijgen en wij daar dus ook samen mee bezig zijn,wij doen niks geheim tegenover elkaar en eerlijk gezegd is het ook fijner om hier samen mee bezig te zijn.

Misschien voor jouw slim om op dit moment dat je single bent eens te gaan "onderzoeken" hoe diep je gevoelens zitten op gebied van bisexualiteit,zeker omdat jij nu ongebonden bent kun je wat verder gaan.... Er is voldoende informatie te vinden op internet en natuurlijk kun je ook makkelijker een date hebben met een andere jongen,wees wel eerlijk en geef ook toe dat je onervaren bent.... Je kunt zelf aangeven hoe ver je wilt gaan.

[quote="Anarchos"][/quote]
edcar

Berichtdoor Edwin » ma 04 feb 2013, 17:46

Anarchos:

Ik had er een sterk verlangen naar dat mijn biseksualiteit niet gewoon allemaal ok was, maar dat ze dat ook leuk vond, zoals de tweede post in deze draad ook al zegt.

Ik vind dat we (d.w.z. de meeste monogame Nederlanders) tegenwoordig in het algemeen erg veel verwachten van een partner: hij/zij moet aantrekkelijk zijn op sociaal, romantisch en seksueel gebied, maar ook je beste vriend bij wie je je hart kunt uitstorten. Niet dat ik terug wil naar de tijd dat echtgenoten langs elkaar heen leefden en in de kroeg/op een naaikransje klaagden over het andere geslacht, maar toen was het wel makkelijker om iemand te vinden die aan je verwachtingen voldeed. Het is ook moeilijk om aan die verwachtingen te ontsnappen als de hele maatschappij erop gericht is dat je een twee-eenheid vormt.
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor Anarchos » di 05 feb 2013, 21:14

edcar schreef:Niks is zo moeilijk om ervoor uit te komen dat je geheel anders bent als wat "normaal" gezien wordt door de samenleving... Of je nu homo of houd van BDSM.... Je bent anders er voor uit komen is al een hele grote stap laat staan er goed met iemand over kunnen praten die het ook nog eens acepteerd met wat je bent.

Opzich heb jij een begripvolle vriendin gehad maar geloof ook dat jij iets te veel nadruk hebt gelegd op jouw Bisexualiteit het is je leven gaan beheersen en dat heeft je vriendin benauwd in jullie relatie.
Keulen en Londen zijn ook niet op 1 dag gebouwd alles heeft zijn tijd nodig...... En of je nu gewoon in een hetero relatie zit of kampt met "problemen" over Bisexualiteit alles zal een plaats moeten krijgen binnen een relatie.
Ook al ben je open en oprecht naar je vriendin zij zal het een plaatsje moeten geven,hoe meer jij hammert op je gevoelens hoe meer twijfel er zal ontstaan.... Zeker omdat jij wel de gevoelens hebt maar niet de ervaring heeft dat twijfels gegeven bij haar dat je misschien wel "homo" bent en is zij zeker gaan naar denken over jullie relatie samen welk nut die heeft.

In wat voor soort relatie je zit is het belangrijk dat jullie eerst elkaars vertrouwen hebben voor je andere stappen gaat ondernemen.
Natuurlijk is het belangrijk dat jij open bent over je bi gevoelens zeker aan het begin van een relatie maar geef hierin ook duidelijk uitleg maar leg er niet te veel de nadruk op want de relatie samen is op dat moment belangrijker zeker als je beide verliefd op elkaar bent..... Als je in het begin van een realtie te veel de nadruk legt op je bigevoelens zal je de ander in twijfel kunnen brengen of de liefde er wel is.

Zo wel ik als mijn meissie hebben bi gevoelens en hebben dit vrij vlug tegen elkaar gezegd aan het begin van onze relatie en het toen verder laten rusten omdat wij verliefd waren op elkaar en eerst aan onze eigen relatie wilden werken,nu ( de laatste twee jaar ) staan wij beide op het punt dat de Bisexualiteit wat meer vorm mag krijgen en wij daar dus ook samen mee bezig zijn,wij doen niks geheim tegenover elkaar en eerlijk gezegd is het ook fijner om hier samen mee bezig te zijn.

Misschien voor jouw slim om op dit moment dat je single bent eens te gaan "onderzoeken" hoe diep je gevoelens zitten op gebied van bisexualiteit,zeker omdat jij nu ongebonden bent kun je wat verder gaan.... Er is voldoende informatie te vinden op internet en natuurlijk kun je ook makkelijker een date hebben met een andere jongen,wees wel eerlijk en geef ook toe dat je onervaren bent.... Je kunt zelf aangeven hoe ver je wilt gaan.

Anarchos schreef:

Wel nee, inderdaad, je zegt wat ik reeds zei in mijn bericht. Ik ben het er dan ook volledig mee eens, behalve een ding: ik heb haar helemaal niet benauwd, juist omdat ik mij constant inhield om niet op het dak te gaan staan ;)
Anarchos

Berichtdoor edcar » di 05 feb 2013, 22:52

Klopt helmaal Edwin .... Maar de hele maatschappij is zo'n beetje naar de klote aan het gaan vooral op gebied van relatie .... Je bent vlugger gescheiden dan je van onderbroek wisselt tegenwoordig.... Stellen willen in de meeste gevallen ook niet eens meer echt "vechten" voor hun relatie ... De koek is op dus scheiden maar... Heel jammer ( al blijven er uitzonderingen natuurlijk ) ....

Edwin schreef:
edcar

VorigeVolgende

Keer terug naar Relaties