Hoe kom je van je liefdesverdriet af?

Hoe geef je biseksualiteit vorm in je relaties(s)?

Hoe kom je van je liefdesverdriet af?

Berichtdoor abigail » vr 12 okt 2012, 13:03

Beste lezer,

Ik ben al drie jaar verliefd op een meisje, ikzelf ben lesbisch. Zij is 20 jaar en we zijn een korte tijd met elkaar omgegaan. Het klikte heel goed, ik heb altijd het gevoel gehad dat er meer is tussen ons maar ik heb nooit toenadering gezocht op die manier, zij wel, maar dat was op een moment dat ze heel verdrietig was en ik haar troostte. Ze had op dat moment net een vriendje (heel jaloers type) waarvan ik nooit het gevoel heb gehad dat ze echt gek op hem was. Voor mij was dat heel pijnlijk maar durfde mijn gevoelens niet uit te spreken. Op een avond was ze te lang bij mij, terwijl ze ook met haar vriend had afgesproken en jaloers dat hij is, bleef hij haar maar pingen. Op een gegeven moment flipte ze en viel ze uit tegen mij, we hebben toen een behoorlijke ruzie gehad. Waarbij we allebei moesten huilen, het was zo emotioneel en ze is huilend weggegaan bij mij. Ik heb nog een paar keer contact met haar gezocht maar tevergeefs. Als we elkaar nu tegen komen is het zo ongemakkelijk, ik stap niet op haar af en zij ook niet op mij en we weten allebei niet wat we moeten doen. Het is zo verdrietig allemaal. Maar ik ben en kom er maar niet overheen en durf geen contact meer met haar te zoeken. Hebben jullie advies?
abigail

Keer terug naar Relaties