Fake bi?

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Fake bi?

Berichtdoor Marijn » zo 13 mei 2018, 18:36

Zoals de meeste (of misschien wel iedereen) hier weten.zijn mijn vrouwke en ik beide bi en weten we dat ook van elkaar.
Aangezien wij ook al enkele jaren swingen hebben wij dus ook op enkele sites een profiel.
Wij hebben in ons profiel dan ook altijd heel duidelijk staan dat wij beide bi zijn.

Nu krijgen wij (en dan vooral op ons profiel met foto's) vaak reacties van mannen ,geen enkel probleem vooral niet als deze een beetje in de omgeving wonen en zeker heel
fijn als ze bi zijn.
MAAR 9 van de 10 hebben in hun profiel staat dat ze hetero zijn en als je ze daar op aan spreekt is het standaard antwoord "ja maar ik ben bi en als ik dat in mijn profiel zet krijg ik alleen maar reactie's van mannen bi of homo".
Onze reactie is dan van "als je echt bi bent stoor je je daar niet aan en geef je aan die mannen gewoon aan dat je geen interesse hebt, de echt bi,homo mannen heb daar begrip voor en zullen je echt niet meer lastig vallen".

Komt dit jullie bekend voor of zijn wij de enige ?
Geniet matig maar wel regelmatig.
Marijn

Re: Fake bi?

Berichtdoor blizz » zo 13 mei 2018, 19:18

herkenbaar hoor. wat ik als bi beginner vooral merk is dat er heel veel bi mannen zijn die alleen maar van chatten houden, of heel snel willen afspreken voor eenmalige snelle sex. Wat ik mis tegenwoordig is het "friends with benefits" niveau. goede vrienden met elkaar zijn en soms wat extra's samen hebben. meningloze sex is veel te makkelijk
blizz

Berichtdoor Marijn » zo 13 mei 2018, 19:25

blizz schreef:herkenbaar hoor. wat ik als bi beginner vooral merk is dat er heel veel bi mannen zijn die alleen maar van chatten houden, of heel snel willen afspreken voor eenmalige snelle sex. Wat ik mis tegenwoordig is het niveau. goede vrienden met elkaar zijn en soms wat extra's samen hebben. meningloze sex is veel te makkelijk

Inderdaad "friends with benefits" is ook wat bij mij meer dan welkom zou zijn.
Waar ik wel "bang" van ben is dat de so called bimannen bij een date met b.v. ons als stel meer aandacht voor de vrouw hebben en toch niet zo bi zijn als ze zeggen
Marijn

Berichtdoor blizz » zo 13 mei 2018, 19:28

Marijn schreef:Inderdaad "friends with benefits" is ook wat bij mij meer dan welkom zou zijn.
Waar ik wel "bang" van ben is dat de so called bimannen bij een date met b.v. ons als stel meer aandacht voor de vrouw hebben en toch niet zo bi zijn als ze zeggen

dat heb je denk ik wel snel met hetero mannen die "zeggen" bi te zijn. vooral goed blijven zoeken en lang kletsen van te voren. denk ik
blizz

Berichtdoor Marijn » zo 13 mei 2018, 19:30

Precies Blizz, wij zullen snel eens een advertentie zetten op http://www.lnbi.nl/contactadvertenties/ en wie weet hebben we daar meer succes,zou mooi zijn :)
Marijn

Berichtdoor blizz » zo 13 mei 2018, 19:33

Marijn schreef:Precies Blizz, wij zullen snel eens een advertentie zetten op http://www.lnbi.nl/contactadvertenties/ en wie weet hebben we daar meer succes,zou mooi zijn :)

laat maar weten wanneer het er staat.... kan ik reageren ;)
blizz

Berichtdoor Marijn » zo 13 mei 2018, 19:34

Ooooooooooooo dat hoor je van mij ,maar wel echt reageren dan :)
Marijn

Berichtdoor blizz » zo 13 mei 2018, 19:36

Marijn schreef:Ooooooooooooo dat hoor je van mij ,maar wel echt reageren dan :)

hahahah zeker. ben nieuwsgierig naar jullie
blizz

Keer terug naar Seksualiteit