Datingsites: ervaringen

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Datingsites: ervaringen

Berichtdoor Boxerke » di 25 apr 2017, 18:48

Na een paar maanden van stilte even terug inpikken hier. Was deze site uit het oog verloren.

Ik heb inderdaad bi-mannen.com zonder verwittiging stopgezet. Had ik misschien niet moeten doen. De site is eigenlijk niet stilgezet om louter budgettaire redenen. Ja ik heb er toch wat geld ingestoken. Maar bon het waren nu ook geen 1000den Euro's.

Eigenlijk was de hoofdreden het voortdurende "gezeik" aan mijn hoofd. Dit is niet goed, dat was niet goed, onvoldoende activiteit, de site was niet overzichtelijk genoeg. Anderen vonden het dan weer wel goed. bijna dagelijks berichten van mannen die op onbeleefde manier foeterde dat er te weinig activiteit was. Op een bepaald moment was ik het echt zat. Je steekt er enorm veel tijd in en je krijgt er weinig voor in return. En ik spreek zeker niet van geld, dat kon me gestolen worden. Heb ook elk ontvangen bedrag teruggestort.
Boxerke

Berichtdoor blizz » di 25 apr 2017, 23:53

Boxerke schreef:Na een paar maanden van stilte even terug inpikken hier. Was deze site uit het oog verloren.

Ik heb inderdaad bi-mannen.com zonder verwittiging stopgezet. Had ik misschien niet moeten doen. De site is eigenlijk niet stilgezet om louter budgettaire redenen. Ja ik heb er toch wat geld ingestoken. Maar bon het waren nu ook geen 1000den Euro's.

Eigenlijk was de hoofdreden het voortdurende "gezeik" aan mijn hoofd. Dit is niet goed, dat was niet goed, onvoldoende activiteit, de site was niet overzichtelijk genoeg. Anderen vonden het dan weer wel goed. bijna dagelijks berichten van mannen die op onbeleefde manier foeterde dat er te weinig activiteit was. Op een bepaald moment was ik het echt zat. Je steekt er enorm veel tijd in en je krijgt er weinig voor in return. En ik spreek zeker niet van geld, dat kon me gestolen worden. Heb ook elk ontvangen bedrag teruggestort.

dat is zooooo typisch internet gedrag. heb jarenlang communities gedraait. met als hoogtepunt een gaming clan van dik 350 mensen. elke dag was er wel weer iemand die "zijn teen gestoten had". je moet als beheerder meer jezelf zien als een dienstverlener dan als medespeler. dat is waar een boel mensen de fout in gaan. Geeft iemand ongezoute kritiek zonder opbouwende kritiek.... jammer voor diegene. iemand geeft je een goede tip, prima. maar je moet het niet je leven laten beheersen
blizz

Berichtdoor Luuk » wo 26 apr 2017, 02:53

Eigenlijk was de hoofdreden het voortdurende "gezeik" aan mijn hoofd.

Jammer om te lezen maar deels wel herkenbaar. Mijn ervaring is dat je je soms gewoon autoritair moet opstellen. Mijn "huis", mijn regels; don't like it? You're free to start your own..
Je creëert iets naar je eigen idee en anderen *mogen* daar gebruik van maken. Maarja, helaas is de Homo Digitalis online vaak nog een primaat..
What is essential? Is it visible to the eye?
Luuk

Berichtdoor Bicurious34 » wo 26 apr 2017, 09:48

En dan klagen over onvoldoende activiteit...DOE daar als bezoeker dan zelf wat aan. Ik kreeg het idee dat veel gebruikers een halfbakken profieltje hadden aangemaakt en daarmee verwachten dat de aanmeldingen zouden binnenstromen.
Bicurious34

Berichtdoor bert100 » do 27 apr 2017, 20:05

Tja activiteit ligt een beetje wat je zelf zoekt en hoe jet zelf aanpakt. Ik blijf het een beetje jammer vinden dat bi-mannen.com gestopt is. Er zaten natuurlijk ook wss de harde daters, maar ook de bi-curious-man daar hadden toch een redelijk aantal de weg gevonden naar deze site. Dus de site had zeker zijn nut omdat het drempelverlagend werkte voor diegene die hun biseksualiteit lntdekt hebben, maar niet direct een stapje in deze wereld gezet hebben. Zoals gezegd had een premie contact, zaten beide in de experimentele fase en voelden ons goed om naar elkaar toe nog even in de anonimyteit te kunnen blkjven en aftqsten. Ja zonder meteen emailadresen uit te wisselen. Dus nu terug een bettje naar af.
bert100

Berichtdoor Boxerke » ma 30 apr 2018, 14:05

Ik denk er momenteel sterk aan om het een nieuwe kans te geven.

Zelfde doel, maar met betere software. Wel duurder maar goed... we zien wel
Boxerke

Berichtdoor bert100 » ma 30 apr 2018, 16:41

Boxerke schreef:Ik denk er momenteel sterk aan om het een nieuwe kans te geven.

Zelfde doel, maar met betere software. Wel duurder maar goed... we zien wel

Doen :D :lol:
bert100

Berichtdoor Boxerke » di 01 mei 2018, 16:05

Hoi allemaal,

Ik heb besloten bi-mannen.com weer op te starten.

Om het allemaal wat vlot te doen verlopen ben ik opzoek naar een kleine groep vrijwillige testers. max 10 personen.
De bedoeling is dat jullie de site testen op fouten. Vooral qua vertaal werk is er nog wat werk aan de winkel. Ook de functies moeten getest worden.

Wie zich geroepen voelt mag mij een PB sturen :-)
Boxerke

Berichtdoor WoBi » di 01 mei 2018, 20:57

Een heel mooi initiatief Boxerke, succes!
WoBi

Berichtdoor Boxerke » vr 04 mei 2018, 07:55

WoBi schreef:Een heel mooi initiatief Boxerke, succes!

De site is intussen open voor registraties, spreekt voor zich dat iedereen welkom is. Graag had ik ook feedback van jullie van wat je graag op een community site voor bi mannen had gezien.

Welke functies had je graag gehad, wat zou je er willen doen... antwoorden mag per pb of hier of op de site.

Thanks
Boxerke

Vorige

Keer terug naar Seksualiteit