Datingsites: ervaringen

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Datingsites: ervaringen

Berichtdoor Boxerke » wo 27 jul 2016, 19:39

blizz schreef:
Boxerke schreef:Even inpikken op dit onderwerp.

Ik vind het jammer dat een datingsite voor bi mannen ontbreekt. Vroeger was er eentje, al was ik er geen grote fan van, maar die is al een tijdje vanwege problemen offline. Daarom dacht ik waarom zet ik er zelf geen op, na heel wat werk en lang aarzelen heb ik dus zelf een community voor biseksuele mannen opgericht. Ik noem het niet graag een dating site, vind dat wat kort door de bocht.

Bi-mannen.com is dus een "dating site" of community voor biseksuele mannen. Uiteraard zijn jullie allemaal welkom :-)

Ik was ook zelf bezig gegaan met een website voor gelijk gestemden (ik zal de url niet noemen, zodat mensen eerst even bij jou kunnen kijken). Er waren wel wat sites, maar die waren enorm op "zie mij eens" en spam gericht. En mijn idee was gewoon een gezellige sociale site met getinte inhoud voor alle vormen van sex.

Maar ik heb mij ook geregistreerd op jouw site boxerke. ben benieuwd

Van harte welkom alvast, je mag gerust de url plaatsen hoor van me :-) stuur het anders even in PM. Ik zou er graag ook iets gezellig van maken, zo een klein mannen bastion waar gelijkgestemden over van alles en nog wat kunnen praten. Ben benieuwd of het gaat lukken, want een site maken is 1 ding, er volk op krijgen is nog iets anders :-)
Boxerke

Berichtdoor Bicurious34 » do 28 jul 2016, 10:58

leuk idee.

Vaak gezocht naar dergelijke sites maar die zijn bijna allemaal extreem commercieel of gewoon webcam sites.

Ik zie staan dat een profielfoto verplicht is maar het gezicht niet herkenbaar moet zijn.wat zijn dan he..precies de voorwaarden wat er op moet staan?
Bicurious34

Berichtdoor Boxerke » do 28 jul 2016, 14:10

Bicurious34 schreef:leuk idee.

Vaak gezocht naar dergelijke sites maar die zijn bijna allemaal extreem commercieel of gewoon webcam sites.

Ik zie staan dat een profielfoto verplicht is maar het gezicht niet herkenbaar moet zijn.wat zijn dan he..precies de voorwaarden wat er op moet staan?

Ja dat heb ik gisteren nog aangepast, nu is het niet meer verplicht en staat er: Een profielfoto is niet verplicht bij registratie, maar wel gewenst en prettiger voor de andere gebruikers. Ik heb gemerkt dat de profielfoto mensen afschrikt, en dat is niet de bedoeling.
Boxerke

Berichtdoor Bicurious34 » vr 29 jul 2016, 07:16

Boxerke schreef:
Bicurious34 schreef:leuk idee.

Ja dat heb ik gisteren nog aangepast, nu is het niet meer verplicht en staat er: Een profielfoto is niet verplicht bij registratie, maar wel gewenst en prettiger voor de andere gebruikers. Ik heb gemerkt dat de profielfoto mensen afschrikt, en dat is niet de bedoeling.

Dat maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Het is wel een gegeven dat velen niet zo snel geneid zullen zijn om hun gezicht meteen te tonen. Zelf doe ik dan ook niet meteen, mocht er iets komen en er is wat vertrouwen dan komt dat wel.
Bicurious34

Berichtdoor Sven » zo 31 jul 2016, 16:58

Goed dat er weer een nieuwe bimannensite is! Hij ziet er mooi uit. De vorige (zonder streepje) ligt inderdaad grotendeels plat. Op zich geen ramp, de heren durfden daar toch niet af te spreken. :lol: Ik wacht nog even met aanmelden, want als het goed is heb ik net mijn friend with benefits gevonden (een full-time homo trouwens). Eerst eens kijken hoe dat zich ontwikkelt.

Ik hoop dat het een succes wordt, de behoefte zal er zeker zijn.
Sven

Berichtdoor Boxerke » zo 31 jul 2016, 18:12

Sven schreef:Goed dat er weer een nieuwe bimannensite is! Hij ziet er mooi uit. De vorige (zonder streepje) ligt inderdaad grotendeels plat. Op zich geen ramp, de heren durfden daar toch niet af te spreken. :lol: Ik wacht nog even met aanmelden, want als het goed is heb ik net mijn friend with benefits gevonden (een full-time homo trouwens). Eerst eens kijken hoe dat zich ontwikkelt.

Dat gevoel heb ik ook wel dat er behoefte aan is, de positieve reacties zijn in elk geval leuk te ontvangen. Natuurlijk heb ik als maker van de site niet in de hand of er ook daadwerkelijk gedate gaat worden. Maar de focus van de site ligt daar eigenlijk niet op, het is meer een community site (zullen we het grote woord gebruiken: op zijn facebooks). Er kan natuurlijk gedate worden maar de bedoeling is om mede mannen te ontmoeten met dezelfde gevoelens
Boxerke

Berichtdoor Bicurious34 » zo 31 jul 2016, 21:22

Boxerke schreef:
Sven schreef:Goed dat er weer een nieuwe bimannensite is! Hij ziet er mooi uit. De vorige (zonder streepje) ligt inderdaad grotendeels plat. Op zich geen ramp, de heren durfden daar toch niet af te spreken. :lol: Ik wacht nog even met aanmelden, want als het goed is heb ik net mijn friend with benefits gevonden (een full-time homo trouwens). Eerst eens kijken hoe dat zich ontwikkelt.

Dat gevoel heb ik ook wel dat er behoefte aan is, de positieve reacties zijn in elk geval leuk te ontvangen. Natuurlijk heb ik als maker van de site niet in de hand of er ook daadwerkelijk gedate gaat worden. Maar de focus van de site ligt daar eigenlijk niet op, het is meer een community site (zullen we het grote woord gebruiken: op zijn facebooks). Er kan natuurlijk gedate worden maar de bedoeling is om mede mannen te ontmoeten met dezelfde gevoelens

De opzet van die site is in ieder geval een stuk vriendelijker en heeft inderdaad ook wel echt het communitygevoel. Ik hoop er echter wel een keer wat 'fysieks' aan over te houden.
Bicurious34

Berichtdoor PdeW » di 16 aug 2016, 01:12

Boxerke schreef:

Ik heb mij ook even geregistreerd. Hoop dat je de sites netjes kunt houden (spam, nepprofielen, moderatie etc). Qua profielfoto wil ik graag eerst even kijken wat de anderen voor foto hebben gekozen.
PdeW

Berichtdoor Boxerke » wo 17 aug 2016, 10:21

Ik heb je registratie zien passeren inderdaad. Ik denk dat het ongeveer 50/50 is qua profielfoto's. Qua nep profielen is het de opzet om na 30 dagen inactiviteit een mail te sturen met een uitnodiging eens terug te komen. Als er na 60 dagen geen activiteit is wordt het profiel "gedeactiveerd" en dus onzichtbaar voor leden en kan de profiel eigenaar niet meer inloggen. Bovendien geef ik ook even mee dit ik het bewust heb mogelijk gemaakt dat elk lid zijn eigen profiel kan verwijderen, zonder poespas, 1 druk op de knop en weg. Zo hoop ik nepprofielen tegen te gaan.

Tegen spam zijn we heel goed beschermd door allerhande trucjes achter de schermen en sowieso elk nieuw account wordt door mij persoonlijk goedgekeurd. Zo heb ik er al meer dan 400 zie passeren :p
Boxerke

Berichtdoor Sven » wo 14 dec 2016, 19:52

Voor wie nog interesse had: deze site (bi-mannen.com) is ook opgeheven vanwege te weinig betalende leden. :(
Sven

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit