Gay sauna's

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Gay sauna's

Berichtdoor CasH » vr 13 mei 2016, 08:22

Bicurious34 schreef:
CasH schreef:Vorige week in "Wellness Strictly For Men" geweest in Oosterhout. Ik dacht het moet er toch eens van komen.
Het was er nog niet druk, dit kwam waarschijnlijk omdat het net open was en buiten was het ook mooi weer, later de middag werd het wel drukker.
Het was heel mooi binnen maar ook vooral donker. Ik stond in een sauna ruimte en daar zag ik helemaal niets,totdat ik iemand hoorde kuchen, dat was een vreemd gevoel.

Het personeel was heel erg vriendelijk. Maar het was een echte gay sauna daar is zeker niets mis mee, maar ik zie ook graag een vrouw bloot rond lopen.
Als ik een cijfer zou geven zou het een 7 zijn.

Heb je uiteindelijk alleen gekeken of is er meer gebeurd?

Bicurious34, ondanks dat het pikken donker was, is op dat moment niets gebeurd. Ik heb rond gekeken in andere ruimtes waar het minder donker daar kon ik wel zien dat daar intieme dingen gebeurde. In je kledingkluisje lagen 2 handdoeken en een condoom, is ook heel netjes.

Jan, Ik ben (nog) niet in Sauna Victory geweest in Tilburg.
Ik ben wel bij SpaPuur geweest al verschillende keren, daar kan wel eens iets gebeuren :D . Daar ziet het er ook heel netjes uit en is gemengd. Mannen/vrouwen en ook mannen alleen, dit wil niet zeggen dat dit allemaal bi-mannen zijn maar dat zie je zo niet. Personeel en bezoekers zijn hier wel vriendelijk.
Leef en laten leven
CasH

Berichtdoor blizz » vr 13 mei 2016, 17:32

CasH schreef:Ik ben wel bij SpaPuur geweest al verschillende keren, daar kan wel eens iets gebeuren :D . Daar ziet het er ook heel netjes uit en is gemengd. Mannen/vrouwen en ook mannen alleen, dit wil niet zeggen dat dit allemaal bi-mannen zijn maar dat zie je zo niet. Personeel en bezoekers zijn hier wel vriendelijk.

spapuur ziet er op de website niet echt uit als een sauna waar iets kan gebeuren. of is dat misleidend.
blizz

Berichtdoor CasH » zo 15 mei 2016, 15:23

blizz schreef:
CasH schreef:Ik ben wel bij SpaPuur geweest al verschillende keren, daar kan wel eens iets gebeuren :D . Daar ziet het er ook heel netjes uit en is gemengd. Mannen/vrouwen en ook mannen alleen, dit wil niet zeggen dat dit allemaal bi-mannen zijn maar dat zie je zo niet. Personeel en bezoekers zijn hier wel vriendelijk.

spapuur ziet er op de website niet echt uit als een sauna waar iets kan gebeuren. of is dat misleidend.

Klopt blizz, het is volgens mij niet misleidend en het is ook een nette sauna en er is veel toezicht, er mogen ook geen intieme dingen gebeuren. Dit staat ook in de huisregels maar er gebeuren wel eens intieme dingen heb ik gezien/gemerkt, maar goed ik vind het allemaal niet zo erg, als ik niets wil zien ga ik ergens anders zitten. En als ik zelf iets voel waar ik niet van gediend ben dan zeg ik dit ook en daar hebben de mensen zich ook aan te houden, denk ik.

Bij SpaPuur hebben ze volgens mij geen speciale ruimte om intiem met elkaar bezig te zijn. En ik had de indruk dat dit in Oosterhout wel was. Maar goed ieder zijn ding.
Leef en laten leven
CasH

Berichtdoor James76 » di 05 jul 2016, 15:11

Jan schreef:Zijn er mensen die naar sauna Victory in Tilburg zijn geweest, wat zijn jullie ervaringen?

Ja, eenmaal Jan. Prettige ervaring. Staat ergens een verhaaltje over op dit forum.
James76

Berichtdoor Nick25 » wo 13 sep 2017, 08:24

Lijkt mij erg spannend om een keer heen te gaan. Heerlijk kijken en bekeken worden en evt spelen en een keer voorover te moeten hihi. Hoe zit dat eigenlijk, kan je zien aan iemand of diegene "gever" of "nemer" is? En dan niet qua uiterlijk of iets dergelijks, maar qua gedrag of geeft men zoiets aan?
Nick25

Vorige

Keer terug naar Seksualiteit