Gay sauna's

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Gay sauna's

Berichtdoor minion1961 » za 26 dec 2015, 09:02

ik ga soms naar NZ in Amsterdam.
contact maak je door aanraking.
de laatste keer dat ik er was, werd ik door een man een hokje in getrokken, tegen de muur aangedrukt en hij wilde mij neuken. ik heb nee gezged, heb me losgemaakt en ben weggelopen, van een afstandje zag ik dat hij het bij een paar andere mannen ook probeerde, maar de mannen liepen allemaal weer weg. later ben ik wel een man tegengekomen met wie het wel klikte, we zijn naar een privecabine gegaan en we hebben heel opwindende sex gehad, vrij lang, toen ik het niet meer hield heb ik gevraagd of hij me wilde laten klaarkomen en dat heeft ie gedaan.
minion1961

Berichtdoor woda » za 26 dec 2015, 12:28

Ik lees hier veel over de sauna's maar ik vind weinig over BI dagen waarbij het mixed is.
Want ik ben BI schierig maar heb het nog nooit iets met een man gedaan.
Bischierig met nul ervaring...
woda

Berichtdoor Sven » zo 27 dec 2015, 19:08

Waarom moet het dan gemengd zijn? Zou je graag je vrouw meenemen?
Sven

Berichtdoor woda » ma 28 dec 2015, 00:36

Sven schreef:Waarom moet het dan gemengd zijn? Zou je graag je vrouw meenemen?

Ja inderdaad ik wil mijn vrouw meenemen er zijn dan toch ook waarschijnlijk bi vrouwen?
woda

Berichtdoor Sven » ma 28 dec 2015, 18:41

Waarschijnlijk wel. Zelf ben ik nog nooit op een bidag geweest, maar je kan je partner natuurlijk meenemen. Het LNBi is wel eens naar de bidag in de Steamworks in Arnhem geweest, die is altijd op maandag.
Sven

Berichtdoor Crazyjay » wo 30 dec 2015, 16:34

Ben zelf ook bi, en ga wel eens naar Sauna Maastricht op donderdag en/of zaterdag ( dan is het bi dag ).
Ook wel eens in Azzura geweest in Beuningen.

Wat me wel opvalt, is dat er dan veel hetero mannen zijn die voor de vrouwen van een stel gaan, maar absoluut niks met een man willen doen.

Die lopen dan ook achter elk stelletje aan.
Vreselijk vind ik dat.

Zelf kijk ik altijd een beetje toe op afstand, en als er dan interesse is van een stel, dan doe ik pas mee.
Crazyjay

Berichtdoor woda » wo 30 dec 2015, 18:01

Sven schreef:Waarschijnlijk wel. Zelf ben ik nog nooit op een bidag geweest, maar je kan je partner natuurlijk meenemen. Het LNBi is wel eens naar de bidag in de Steamworks in Arnhem geweest, die is altijd op maandag.

oke thanks voor de tip!!
woda

Berichtdoor woda » wo 30 dec 2015, 18:07

Crazyjay schreef:Ben zelf ook bi, en ga wel eens naar Sauna Maastricht op donderdag en/of zaterdag ( dan is het bi dag ).
Ook wel eens in Azzura geweest in Beuningen.

Wat me wel opvalt, is dat er dan veel hetero mannen zijn die voor de vrouwen van een stel gaan, maar absoluut niks met een man willen doen.

Die lopen dan ook achter elk stelletje aan.
Vreselijk vind ik dat.

Zelf kijk ik altijd een beetje toe op afstand, en als er dan interesse is van een stel, dan doe ik pas mee.

oja daar moet ik niks van hebben hoor van dat soort gasten.... inderdaad wat je zegt als je word uit genodigd is het goed toch?
Maastricht is alleen best ver weg voor ons ik zoek meer in de buurt alleen niet in Rotterdam dan meer richting brabant
woda

Berichtdoor dick » zo 10 jan 2016, 23:52

Ik ben nog nooit in een gaysauna geweest. Ik zou deze in Amsterdam weleens willen bezoeken maar durf niet zo om hier alleen heen te gaan. Wat voor leeftijdgroep loopt hier rond en welke iets oudere biman lijkt het leuk om eens samen met mij te gaan?
dick

Berichtdoor Boxerke » wo 13 jan 2016, 18:30

Ik heb vandaag een artikel geplaatst op mijn blog, hierin vertel ik hoe mijn eerste biseksuele ervaring met een man ervaarde.

Het was enkele maanden na mijn eerste bezoek aan een gay sauna (kan je hier lezen), ook mijn eerste keer met een man was in een gay sauna
Boxerke

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit