Gay sauna's

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Gay sauna's

Berichtdoor blizz » wo 13 jan 2016, 23:23

dick schreef:Ik ben nog nooit in een gaysauna geweest. Ik zou deze in Amsterdam weleens willen bezoeken maar durf niet zo om hier alleen heen te gaan. Wat voor leeftijdgroep loopt hier rond en welke iets oudere biman lijkt het leuk om eens samen met mij te gaan?

hahah. ik hoor er ook steeds meer mensen over. en deels lijkt het mij best "grappig" om er eens naar toe te gaan, maar aan de andere kant lijkt het mij enorm eng. En dat voor iemand die enorm open minded is en niet op mijn bek is gevallen.... ;)
blizz

Berichtdoor bert100 » zo 24 jan 2016, 11:00

blizz schreef:
dick schreef:Ik ben nog nooit in een gaysauna geweest. Ik zou deze in Amsterdam weleens willen bezoeken maar durf niet zo om hier alleen heen te gaan. Wat voor leeftijdgroep loopt hier rond en welke iets oudere biman lijkt het leuk om eens samen met mij te gaan?

hahah. ik hoor er ook steeds meer mensen over. en deels lijkt het mij best "grappig" om er eens naar toe te gaan, maar aan de andere kant lijkt het mij enorm eng. En dat voor iemand die enorm open minded is en niet op mijn bek is gevallen.... ;)

eng is het niet echt, ben er 2 xgeweest
bert100

Berichtdoor Crazyjay » vr 29 jan 2016, 17:14

woda schreef:
Crazyjay schreef:Ben zelf ook bi, en ga wel eens naar Sauna Maastricht op donderdag en/of zaterdag ( dan is het bi dag ).
Ook wel eens in Azzura geweest in Beuningen.

Wat me wel opvalt, is dat er dan veel hetero mannen zijn die voor de vrouwen van een stel gaan, maar absoluut niks met een man willen doen.

Die lopen dan ook achter elk stelletje aan.
Vreselijk vind ik dat.

Zelf kijk ik altijd een beetje toe op afstand, en als er dan interesse is van een stel, dan doe ik pas mee.

oja daar moet ik niks van hebben hoor van dat soort gasten.... inderdaad wat je zegt als je word uit genodigd is het goed toch?
Maastricht is alleen best ver weg voor ons ik zoek meer in de buurt alleen niet in Rotterdam dan meer richting brabant

Dan zou Victory in Tilburg een alternatief kunnen zijn? Daar zijn ook bi-dagen.
Als jullie willen/interesse hebben stuur maar een PB misschien kunnen we meeten?
Crazyjay

Berichtdoor CasH » wo 03 feb 2016, 22:40

Hallo allemaal,

Kent iemand "Wellness Strictly For Men" in Oosterhout of is hier iemand ooit geweest.
Het ziet er goed uit op de website, maar ik wil graag weten of dat dit echt zo is.
Want ik wil hier een keer naar toe maar ik wil graag van te voren weten of dat dit goed is.
Op de website stond dat dit voor Gay is maar ook voor Bi en koppels.

Ik ben nu een paar keer in een gewone sauna geweest, maar dit is gewoon gemengd en ik zoek toch meer uitdaging hierin, denk ik.

Ik hoor het graag als iemand antwoord weet.
Leef en laten leven
CasH

Berichtdoor Crazyjay » do 04 feb 2016, 11:55

Dat ziet er goed uit!
En voor een tientje entree, wil ik het wel eens proberen.
Misschien ga ik zaterdag wel even een kijkje nemen, thanks voor de tip.
Crazyjay

Berichtdoor CasH » za 06 feb 2016, 23:00

Crazyjay schreef:Dat ziet er goed uit!
En voor een tientje entree, wil ik het wel eens proberen.
Misschien ga ik zaterdag wel even een kijkje nemen, thanks voor de tip.

Graag gedaan dan horen wij het wel hoe het is geweest. En hoe het eruit ziet en hoe de sfeer is.
Leef en laten leven
CasH

Berichtdoor dick » za 26 maart 2016, 21:43

Afgelopen week voor het eerst in NZ sauna geweest. Ik had afgesproken met een man die daar wel eens eerder is geweest. Hij heeft mij de sauna laten zien en mij vervolgens een cabine ingetrokken :-) Van de sauna faciliteiten heb ik maar weinig meegekregen het viel mij vooral op dat het erg druk was. Aan de cabines te horen gebeurt er achter de deuren genoeg. Zelf heb ik niet de ervaring dat de mannen erg opdringerig waren maar dat kwam waarschijnlijk doordat ik samen met iemand was. Ik weet niet of ik hier eens alleen heen zou gaan, ik vind het toch wel prettig om niet geheel anonieme sex te hebben maar dat ik iemand ook wel vooraf een beetje leer kennen.
Voor wie nog nooit in NZ sauna geweest is kan ik zeggen dat je niet direct besprongen wordt dus dat je rustig een sauna bezoek kunt hebben en kan kijken hoe de dag verloopt.
dick

Berichtdoor CasH » wo 11 mei 2016, 09:00

Vorige week in "Wellness Strictly For Men" geweest in Oosterhout. Ik dacht het moet er toch eens van komen.
Het was er nog niet druk, dit kwam waarschijnlijk omdat het net open was en buiten was het ook mooi weer, later de middag werd het wel drukker.
Het was heel mooi binnen maar ook vooral donker. Ik stond in een sauna ruimte en daar zag ik helemaal niets,totdat ik iemand hoorde kuchen, dat was een vreemd gevoel.

Het personeel was heel erg vriendelijk. Maar het was een echte gay sauna daar is zeker niets mis mee, maar ik zie ook graag een vrouw bloot rond lopen.
Als ik een cijfer zou geven zou het een 7 zijn.
Leef en laten leven
CasH

Berichtdoor Bicurious34 » wo 11 mei 2016, 12:58

CasH schreef:Vorige week in "Wellness Strictly For Men" geweest in Oosterhout. Ik dacht het moet er toch eens van komen.
Het was er nog niet druk, dit kwam waarschijnlijk omdat het net open was en buiten was het ook mooi weer, later de middag werd het wel drukker.
Het was heel mooi binnen maar ook vooral donker. Ik stond in een sauna ruimte en daar zag ik helemaal niets,totdat ik iemand hoorde kuchen, dat was een vreemd gevoel.

Het personeel was heel erg vriendelijk. Maar het was een echte gay sauna daar is zeker niets mis mee, maar ik zie ook graag een vrouw bloot rond lopen.
Als ik een cijfer zou geven zou het een 7 zijn.

Heb je uiteindelijk alleen gekeken of is er meer gebeurd?
Bicurious34

Berichtdoor Jan » wo 11 mei 2016, 14:15

Zijn er mensen die naar sauna Victory in Tilburg zijn geweest, wat zijn jullie ervaringen?
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit