hoe ver ga je...........

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

hoe ver ga je...........

Berichtdoor bert100 » ma 06 mei 2013, 18:14

bi-manenn: Hoe ver ga je of ging je tijdens je allereeste date met een andere man?

Genoot je ervan of was je te gespannen?
bert100

Re: hoe ver ga je...........

Berichtdoor Jakob » ma 06 mei 2013, 21:59

Bij mijn aller eerste date was ik erg gespannen omdat ik totaal geen idee had wat er op mij af zou komen.
Toen ik bij de beste man thuis arriveerde stond hij mij al op te wachten, toen we één keer binnen waren werden de kleren bijna van mijn lichaam gescheurd.
Ik had bijna de jas nog aan op de slaapkamer want daar werd ik meteen naartoe gesleurd.
Ik dacht nog bij mijn eigen waar ben ik in beland, maar ook of dit een normale gang van zaken was......wist ik toen veel.
Maar ik was verder op alles voorbereid en had alles meegenomen.......was achteraf gezien niet nodig er is bijna niets gebeurd.
Dit kwam door de spanning en omdat ik het een hele vreemde ervaring vond.
Het was niet wat ik ervan had verwacht.....dat is pas later met een andere date gebeurd. :)
Jakob

Berichtdoor erix69 » ma 06 mei 2013, 22:52

Ik was helemaal niet nerveus aanvankelijk... ik was voor een triodate bij een stel, toen plots de vrouw mij uitnodigde om haar echtgenoot samen af te zuigen...
Schrok me een hoedje, maar vond het idee ook wel geil... dus toch mee gedaan, niet tot het eind, maar vond het toch geil en lekker..., dat was dus mijn eerste bi-ervaring...
groetjes
het spannende van een fantasie is dat ie werkelijkheid kan worden
erix69

Berichtdoor edcar » ma 06 mei 2013, 23:04

Spanning heb je nu eenmaal altijd zeker bij een eerste keer met een nieuwe partner en dat maakt ( in mijn geval ) niks uit of het een man of vrouw is....... Ik weet verder maar weinig van hem/haar "ervaring" ... Natuurlijk hebben wij het er zeker over gehad maar in "real-life" is het nu eenmaal altijd weer anders..... Kan mijzelf trouwens de eerste keer ook niet volledig geven omdat ik een "onderzoeker" ben :twisted: ...... Hoe ver ik ga :?: Dat bepaald A ; De sfeer B ; De aantrekkingskracht C ; De afspraak die ik heb met mijn vaste partner ! ..... De laatste bepaald dus eigenlijk de eerste twee ;)
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor bert100 » wo 15 mei 2013, 18:28

edcar,
bedoel jed at er de eerste keer vaak helemaal geen sex aan te pas komt?
bert100

Berichtdoor edcar » wo 15 mei 2013, 22:04

Bij een allereerste live ontmoeting zal er zeker geen seks aan te pas komen ( geldt voor man maar ook voor een vrouw ) .....Ook al hebben wij nog zo'n lang chat-contact gehad en zelfs achter de cam gezeten dan nog is dat voor mij geen garantie... Waarom ? ; In aanwezigheid zijn de meeste mensen toch weer anders dan achter hun pc of via telefoon :) ...... Ik wil mensen in hun ogen kunnen kijken als ik met ze praat,ook al is de klik er via chat en foon dan nog wil ik live ervaren dat die persoon ook echt is wie hij/zij zegt dat ie is....... Een date moet goed aanvoelen en als het live ook goed klikt zouden wij over kunnen gaan tot een tweede date.

Ik mag dan misschien wel een liefhebber zijn van seks maar dat wil niet zeggen dat ik met de broek op de knieën een date aan ga.
Ben geduldig en die seks komt vanzelf wel als de persoon ook eerlijk is geweest,en heb een zeer goed geheugen als het gaat om wat mensen tegen mij hebben geschreven en gezegd.... Ik ben zeker geen persoon die gaat voor "snelle" seks,als dat zo was had ik denk ik zowat iedere dag een date :lol:

bert100 schreef:edcar,
bedoel jed at er de eerste keer vaak helemaal geen sex aan te pas komt?
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor Bowi » do 05 feb 2015, 15:07

Het is al een wat ouder topic. Maar ik wou toch even reageren. Ik vraag me af hoe jouw situatie er nu voor staat.
Ik Herken de situatie. Ben nu vier jaar met mijn vriendin waarvan twee jaar samenwonend. Ik heb onlangs mij bi gevoelens uitgesproken, al wist ze het wel. Ze accepteert het maar geeft me geen ruimte om iets met een man te gaan doen. Al langere tijd 'zeur' ik om een voorbind dildo maar daar wil ze niks van weten. Ze weet dat ik wat speeltjes heb en dat accepteert ze wel. Maar ik zou ze graag samen met haar gebruiken. Dat vind ze raar, vies en eng. Hoe zeer ik ook probeer haar te overtuigen, het lukt me niet. Zodoende verlang ik steeds meer naar een echte penis, terwijl ik misschien ook wel tevreden zou zijn met 'hulpstukken'. Mijn verlangen is zo groot dat ik overweeg de relatie te beëindigen. Maar ik hou veel van haar en wil haar ook niet kwijt. Ze wordt nu inmiddels ook wel een beetje gek van me omdat ik het blijf proberen. Accepteren dat ze het niet wil lijkt het beste, maar dat blijf ik moeilijk vinden.
Bowi

Berichtdoor erix69 » vr 06 feb 2015, 00:55

Ja lastig hè Bowie...ik herken je siruatie wel hoor... bij mij heeft het uiteindelijk toch bijgedragen tot een definitieve breuk...
Het is zo moeilijk om je dan te beheersen..want daar gaat het dan om...kun je je gevoelens inslikken...?
Mij is dat uiteindelijk niet gelukt...alhoewel er meerdere factoren waren waarom de relatie op een breuk uitliep..maar dit was wel een hele belangrijke oorzaak voor mij...
het spannende van een fantasie is dat ie werkelijkheid kan worden
erix69

Berichtdoor Boxerke » vr 06 feb 2015, 10:03

erix69 schreef:Ja lastig hè Bowie...ik herken je siruatie wel hoor... bij mij heeft het uiteindelijk toch bijgedragen tot een definitieve breuk...
Het is zo moeilijk om je dan te beheersen..want daar gaat het dan om...kun je je gevoelens inslikken...?
Mij is dat uiteindelijk niet gelukt...alhoewel er meerdere factoren waren waarom de relatie op een breuk uitliep..maar dit was wel een hele belangrijke oorzaak voor mij...

Het is zowat de misvatting van elke mens die niet biseksueel is. Denken dat je je biseksualiteit in een doosje kan steken en dan ver weg in een hoekje kan steken zodat je er niet meer aan denkt. Bi zijn is een stuk van jezelf, dat is wie je bent en hoe je je voelt. Je kan het onmogelijk wegcijferen en doen alsof je het plots niet meer bent.

Dat is zoals aanvaarden dat je bi bent en nu dat ik het aanvaard heb vergeet je het maar. We praten er over, je mag tot daar en niet verder. Vergeet ook niet dat je partner ook een keuze moet maken naast de moedige keuze je bi zijn te aanvaarden moet ze ook voor zichzelf uitmaken wat ze er mee moet. Geef het tijd, praat veel en maak duidelijk dat je gevoelens er niet zomaar zijn. Het is wie je bent en hoe je bent, het is een drang waar je iets moet mee doen en die je niet kan wegtoveren. De toekomst zal uitwijzen of jullie relatie sterk genoeg is. Sterkte!
Boxerke

Berichtdoor Wannabi050 » za 07 feb 2015, 10:04

Mijn eerste 2 ervaringen (tot nu toe) waren beide in een trio-situatie waarbij het nog niet verder gegaan is dan oraal. Onwijs spannend natuurlijk!! Hopelijk gaat dat ooit nog eens verder dan dat....
Wannabi050

Volgende

Keer terug naar Seksualiteit