Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Berichtdoor bi-tje » wo 31 maart 2010, 19:16

Wat voor uiterlijke kenmerken vind je aantrekkelijk bij hetzelfde geslacht? Wat kan jou nieuwsgierigheid, opwinding en/of verlangen bezorgen?

Of waar knap je juist op af en vind je onaantrekkelijk?
bi-tje

Re: Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Berichtdoor Ireen » wo 31 maart 2010, 19:59

Moeilijk te zeggen...

Ik val over het algemeen op donker haar en wat volle lippen (niet zoals Angelina Jolie, das te),... en verder is het meer een kwestie van uitstraling en dat is heel moeilijk te omschrijven...
Een bepaalde blik in de ogen, spontaniteit, humor en pit (allen in een juiste mix bijeen)

Een echte afknapper is (bij eerste aanblik) een onverzorgd uiterlijk, later dingen als een heel sterk knauwend dialect, gebrek aan humor en spontaniteit...

(mischien ben ik idd wel wat veel eisend als ik dit zo lees :? :roll: )
Since love grows within you, so beauty grows. For love is the beauty of the soul
Ireen

Berichtdoor birealistisch » di 06 apr 2010, 08:40

Niet snel, misschien op te kieskeurige mensen.
Heb geleerd dat iemand die niet aantrekkelijk overkomt/uiterlijk een fantastisch karakter kan hebben.
uitererlijk hoeft het niet zo te zijn dt iemand onverzorgd is.
birealistisch

Berichtdoor Almostme » di 06 apr 2010, 12:02

Bij mannen val ik absoluut op jongensachtige types. Smal gebouwd, leuk gezicht, humor... eerder de zachte, vrouwelijke uitstraling. Brad Pitt- types kunnen me absoluut niet bekoren.

Bij vrouwen val ik meestal op vrouwelijke types die toch iets stoers, pittigs hebben. Liefst ook geen te wulpse vormen. Het is moeilijk uit te leggen, het is de combinatie die het hem doet. Dus geen lieve meisjes in jurkjes, maar bvb. een vrouw met een leuk kort kapsel in een jeans maar met hoge hakken ;-)

Best wel interessant om te weten van anderen en zelf eens bij stil te staan!
Almostme

Berichtdoor bi-tje » vr 09 apr 2010, 17:19

Zelf val ik op vrolijke, open types. Mensen die kunnen lachen, maar ook om mij kunnen lachen. Mannen/vrouwen die me zien staan en me daar ook naar behandelen. Vrouwen/mannen die me ook durven uitdagen, dat geeft mij een hele positieve spanning.

En uiterlijk, als ik naar de sauna toe ga ofzo ziet het oog ook wel dingen die me verdacht goed kunnen liggen ;) :
Een slank uiterlijk vind ik het aantrekkelijkst, en dat komt er voor mij nog meer uit als die persoon zich ook heeft geschoren o.i.d. Hoe meer des te beter. Als een man/vrouw daar mee aankomt om mij te verleiden en je hebt ook wat van bovenstaande in je dan is de kans groot dat je beet hebt. Geen garantie natuurlijk want in je hoofd moet je ook aantrekkelijk zijn en dat is een complexer gevoel.

Afknappers voor mij geldend:
Mensen die naar nicotine ruiken, me op een vieze manier benaderen, té direct direct willen en mannen met een vacht als het om seksueel contact gaat. Bij vrouwen speelt die laatste afknapper geen rol, aangezien dit bij vrouwen meestal niet zo sterk voorkomt.
bi-tje

Berichtdoor Subjectief » vr 09 apr 2010, 19:11

+ positief, extravert, humor, openminded, uitdagend, zelfverzekerd, intelligent, aparte persoonlijkheid/ongewoon

- luidruchtig, religie, conservatief, conventioneel
"Don't be too timid and squeamish about your actions. All life is an experiment. The more experiments you make the better." - Ralph Waldo Emerson
Subjectief

Berichtdoor arno » ma 19 apr 2010, 03:31

:cry: wat voor mij een hele afknapper is zijn mensen met teveel haargroei op de schaamstreek. Ben zelf glad geschoren :p
arno

Berichtdoor Myzzie-mee » do 22 apr 2010, 20:35

Wat bij beide geslachten een paar minpunten zijn, zijn van die boerse accenten. Twents, Gronings weet je wel. Ik vind het prima als je het spreekt en ik kan het ook prima vinden met de mensen die het spreken, ik knap er ook niet op af als vriendschap. Ik vind het alleen wat te ver gaan om een relatie met zulke mensen aan te gaan. En ook een onverzorgd uiterlijk vind ik minder, je moet wel een beetje een frisse uitstraling hebben. En schele tanden en te veel piercings vind ik ook niet mooi. Te grote piercings ook niet. 1 of 2 kleine piercings vind ik nog wel oke, maar meer ook niet. Ook niet te overdreven tatoeages.

Eh, mannen:
Minpunten:
-Een wetlook.
-Te kort of te lang haar
-Magere stokkies.

Niet echt speciaal pluspunten.

Vrouwen:
Minpunten:
-Bitchy
-Een ontzettende overvloed aan make-up (iewl... smerig :O)
-Te veel parfum

Pluspunten:
-Half lang of halflang tot lang haar! En krullend :).

Verder pluspunten bij beide: Blauwe, groene of lichtbruine ogen. Of een combinatie van beide. Humor hebben, lekker kunnen praten, leuke lach. En de haargroei goed bijgewerkt inderdaad, overal over het lichaam! Mannen mogen natuurlijk wel een beetje stoppels op het gezicht hebben, maar meer niet. (:)
Laatst bijgewerkt door Myzzie-mee op za 19 jun 2010, 21:06, in totaal 1 keer bewerkt
Ik ben voor je gevallen, gevallen op straat...
Ik zag je mooie ogen maar de stoeprand te laat...

Hmm, juist. Op school zie je wel eens leuke teksten staan.
Myzzie-mee

Volgende

Keer terug naar Seksualiteit