Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Berichtdoor hampeleman » do 12 aug 2010, 15:08

bistringliefhebber schreef:Naast de uiterlijke verzorging is nog iets meer belangrijker dat de persoon zelf ook fris & fruitig is. Gelukkig gaan steeds meer mens hier aandacht aanschenken: intiem kaal; geen oksel haar; geen borst-/rughaar om maar wat plekken al vast te noemen.

Ik maak uit bovenstaande op dat jij vind dat veel lichaamshaar onhygienisch is. Deze veronderstelling kom ik overigens meer tegen en hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Je kunt er over van mening verschillen of het mooi is of niet, maar dat heeft niets met hygiene te maken. Zolang iemand zich regelmatig wast en goed verzorgt is dit net zo fris als ieder ander. Iemand zonder lichaamsbeharing die zich 3 dagen niet was is ook niet meer fris!
Ik zie het maar als modetrend dat nu iedereen zich ineens wil scheren, maar met hygiene heeft het niets te maken.
groetjes van een MayBIcurious
hampeleman

Berichtdoor RichardP » do 12 aug 2010, 16:10

@bistringliefhebber:
Ik sluit me aan bij Hampeleman. Wel of geen lichaamshaar heeft niets, maar dan ook niets te maken met hygiene. Het is een kwestie van smaak. Tegenwoordig is het mode om (bijna) alles af te scheren. Moet ieder voor zich weten. Om het onhygienisch te noemen als je je niet scheert vind ik te ver gaan. Ik heb liever een behaarde die zich dagelijks goed verzorgd dan een onbehaarde die wel eens een dag overslaat.

Ik ben zelf flink behaard. Moeder natuur heeft het zo bepaald. Moet ik het elke dag gaan afhalen omdat anderen daar op afknappen? Nee toch?
RichardP

Berichtdoor *Marieke* » do 12 aug 2010, 16:57

RichardP schreef:Ik ben zelf flink behaard. Moeder natuur heeft het zo bepaald. Moet ik het elke dag gaan afhalen omdat anderen daar op afknappen? Nee toch?

Zeker niet, het is een kwesti van smaak en ik vind lichaamshaar bij mannen erg sexy. Het is natuurlijk en ik stoor me er totaal niet aan.
Bij vrouwen idem, al vind ik okselhaar wel minder mooi..

Wat ik verder aan mannen aantrekkelijk vind is precies wat mijn vriend is: Tall, dark and handsome...haha
Hij is lekker lang, donker haar, hij is heel sterk en waar ik vooral op gevallen ben zijn zijn mooie bruine ogen en zijn super lieve, stoere en zorgzame karakter!

Bij vrouwen val ik vooral op de 'gewone' vrouw, gewoon een spijkerbroek met shirtje en gympen is genoeg, ik houd niet van hakken, rokjes en dikke lagen make-up..ook een maatje meer kan erg mooi zijn naar mijn mening.
Denk het, voel het, doe het!
*Marieke*

Berichtdoor JeroenM » ma 23 aug 2010, 18:39

Wat ik aantrekkelijk vind of wat pluspunten zijn als een man of vrouw dat heeft is:
- humor
- lief
- mag wel iets geks over zich hebben( gewoon houden van een grapje maken, niet alles te serieus nemen)
- verzorgd
- gewoon normaal postuur. Niet al te dun dat het net een lat lijkt maar ook niet veel te dik.
- lichaamsbeharing moet verzorgd zijn.
- hij/zij mag wel lekker sportief zijn
- Wat ik ook belangrijk vind is de kledingstyle van iemand. Ik vind dat je de kleding
moet aanpassen aan een situatie waar je in zit.
JeroenM

Berichtdoor Pascal » zo 29 aug 2010, 19:56

Voor mij werkt een standaard lijstje met do's en dont's niet echt, ik heb meer met een combinatie van factoren. Wat mij bij de een heel erg aantrekt kan bij een ander heel erg afstoten. Meestal geeft de persoonlijkheid met de juiste componenten de doorslag.

Dat hygiëne iedereen wel aanspreekt lijkt me wel logisch, met of zonder haar. Een weekje opgedroogde lichaamssappen verwerken zit niemand op te wachten lijkt mij :roll:
Fuck me, suck me, eat me, beat me, lick me, stick me, hurt me, make me cum but just don’t mess up my hair!
Pascal

Berichtdoor Edwin » ma 30 aug 2010, 15:14

Pascal:
Dat hygiëne iedereen wel aanspreekt lijkt me wel logisch, met of zonder haar. Een weekje opgedroogde lichaamssappen verwerken zit niemand op te wachten lijkt mij :roll:

Ik zou nooit het woord 'niemand' gebruiken in verband met seks :) Ik kom regelmatig een advertentie tegen van een man die wil betalen voor smegma.

Dat is natuurlijk een extreem voorbeeld, maar hygiëne wordt ook wel eens overdreven. Zeep proeven tijdens orale seks vind ik een afknapper. Of nog erger, deodorant uit zo'n rollerstick...
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor Miranda » di 31 aug 2010, 07:34

Many, many moons ago....

Zag ik eens een of ander tv programma met Goedele Liekens. Ze had het (toen al) over doorgeschoten hygïene, waarbij ze volgens mij ook zei dat het een soort van 'schaamte' was voor het lichaam waarbij mensen de natuurlijke geuren probeerden te verhullen. "Maar", zo besloot ze haar betoog in haar onnavolgbare accent, "een gezonde vagina ruikt niet naar rozen".
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin (1706-1790)
Miranda

Berichtdoor PaulV » di 31 aug 2010, 11:18

Hygiene heeft ook eigenlijk alleen te maken met dat je schoon bent. Om dingen als deodorant of parfum hygienisch te noemen slaat dus eigenlijk nergens op. Ik ben ook voor lichaamseigen geuren.
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor Ireen » di 31 aug 2010, 11:33

Ja daar ben ik het grotendeels wel mee eens, een parfumetje of een deo geurtje prima,
maar een penis of een vagina hoeven niet naar zeep te ruiken en of smaken..
Since love grows within you, so beauty grows. For love is the beauty of the soul
Ireen

Berichtdoor Marinka » do 16 sep 2010, 14:25

Ik val absoluut niet op type cliche lesbisch (kort haar, mannelijk), maar ook absoluut niet op modelvrouwtjes, met hakken etc. Meer op wat "gewone" meisjes. Veelal blond (terwijl ik bij mannen op donker val). Humor, lief en wat rustig, afwachtend, bijna verlegen (omdat ik zelf enigszins dominant en druk ben en ik graag wil zorgen voor iemand, iemand wil beschermen als het ware). Klein ook! Helaas val ik volgens mij bijna altijd op hetero's, al zal er percentueel ook wel een bi-tje tussen hebben moeten zitten, dat kan niet anders. Momenteel ben ik aan het flirten met een dame die compleet m'n type niet is; groot, donker haar, krullen, grote mond; desondanks vind ik het spannend eigenlijk. Wie weet waar het toeleidt, het haalt mijn aandacht wat weg van mijn droomvrouw, die of niet bi is of te bang is op de stap te zetten (zou me echt niks verbazen). Daar heb ik al te veel tijd ingestopt in ieder geval!
x
Marinka

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit