Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Berichtdoor Amara » vr 17 sep 2010, 10:28

Waar ik erg op val is humor, open minded zijn, speels, alternatief, eerlijk en als ze toevallig tattoo's of piercings hebben is dat erg mooi meegenomen.
Ik vind het prachtig als mensen helemaal zichzelf zijn en dat ook uitstralen, dat vind ik een ontzettende turn on.
Amara

Berichtdoor Merel(tje) » vr 17 sep 2010, 14:49

Ik sluit me aan bij Amara, mensen waaraan je kunt zien dat ze echt goed in hun vel zitten zijn zo prachtig.
Voor mij zijn het verder vaak dingen als de blik in de ogen, hoe iemand loopt/beweegt. Bij mijn man was het zijn gevoel voor humor, het knipogen en zodra ik dichtbij genoeg kwam absoluut zijn lichaamsgeur. Zeker niet zijn zweetlucht, want ik heb een erg gevoelig neusje en die lucht prikt dan gewoon te veel, geldt ook voor mijn eigen en verdere onfrisse/sterke luchten, maar zijn gewone lichaamsgeur. Heftige parfum/deo/aftershave walmen zijn zeker net zo erg, dat stoot me echt af. Dat wil weer niet zeggen dat ik tegen het gebruik van deo zou zijn, ik spray of rol graag een fris luchtje onder mijn oksels maar douche dat er 's avonds er lekker weer af en ga 'naturel' mijn bed in. Doet mijn man dat ook dan is de kans groot dat ik zin krijg in iets anders dan slapen.
Puur op uiterlijk gericht heb ik dus iets met krullen, maar ook met 'open' gezichten, sprekende ogen, mooie tanden, handen en voeten (geen idee waarom) en soepele bewegingen.
Merel(tje)

´Call me whatever you want. Call me bisexual, if you need a term for me.´ (Mika)
Merel(tje)

Berichtdoor Honey B » za 18 sep 2010, 12:36

Een voor mij aantrekkelijk iemand:

- is lief
- heeft een bepaalde zelfverzekerdheid, maar is niet assertief op het irritante af
- heeft empathie
- is een mooie mix van nuchter en emotioneel
- heeft een stabiel karakter
- is intelligent
- heeft verantwoordelijkheidsgevoel
- maakt dat ik mij veilig voel
- heeft een herkenbaar gevoel voor humor
- heeft een slank/normaal postuur in de goede proporties
- heeft meestal donker haar en sprankelende (lichte) ogen
- is schoon en verzorgd
- straalt een zekere mate van beschaving uit
- is niet gevoelig voor verslavingen

Er zijn vast nog wel meer dingen die me kunnen aanspreken, maar dit kwam als eerste in mij op.

Het is ook zo dat ik soms andere dingen leuk vind bij een man of een vrouw.
Een man zie ik bijvoorbeeld graag minstens 10 cm langer dan ik zelf ben (ik heb het over lichaamslengte); bij een vrouw vind ik het juist leuk als ze ongeveer even lang is als ik.
Gevoelig-stoer vind ik wel lekker bij allebei. Een vent moet wel een vent zijn, geen puppy die achter me aanloopt. Ik kijk graag een beetje op tegen een man. Een vrouw mag wel iets sportief-stoers over zich hebben, iets tomboyish, maar weer niet butchy. Een beetje zoals ik mijzelf zou omschrijven.
Honey B

Berichtdoor edcar » vr 15 feb 2013, 20:58

Waar ik bij een "man" dus van afknap ; Zweetgeur .... Slechte adem .... onverzorgd etc de meeste standaard dingen waarbij iedereen afknapt ..... Maar verder geen vrouwelijk type , over behaard ( borsthaar geen probleem ) .... schaamhaar ( ik houd van geschoren... ben het zelf ook en verwacht dit ook van mijn bedpartner ... Oke heel kort geschoren zal nog kunnen want niet iedereen kan tegen een scheermes ... Maar haar daar stop ik ook echt ...geldt trouwens ook bij een vrouw )

Verder hou ik wel van een beetje een "stoere" man maar zeker niet van een man die Dominant is ( dat ben ik zelf al :twisted: )
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor Johanna » wo 24 sep 2014, 17:25

Bij een vrouw.
Aantrekkelijk:
-Aardige uitstraling
-Vrouwelijk zonder een overdreven modepop te zijn
-Wanneer ze de tijd neemt om elkaar rustig te leren kennen
-Een bepaalde x-factor die niet uit te leggen is

Onaantrekkelijk:
-Veel make-up
-Te dun
-Een heel druk leven zodat ik bij alleen al een gesprekje het idee heb gewoon het zoveelste punt op haar to do lijst van die dag te zijn
-Teveel praten
Johanna

Berichtdoor Elize2280 » wo 24 sep 2014, 19:52

Ik val op (jongere) meiden met donker krullend haar, een open uitstraling en grote borsten. Een beetje decolleté vind ik heel opwindend.

Ik houd niet strenge make-up, blond haar, super slank lichaam
Elize2280

Berichtdoor Sven » ma 29 sep 2014, 22:19

Even denken,

Goed idee bij vrouwen:
- slank of volslank,
- een sterk karakter,
- naturelle uitstraling.
Goed idee bij mannen:
- slank of atletisch gebouwd,
- vriendelijk hoofd

Geen goed idee bij vrouwen:
- rood haar en/of sproeten,
- tuttige uitstraling.
Geen goed idee bij mannen:
- rood haar en/of sproeten,
- zo'n slonzige hetero-uitstraling. ;)
Sven

Berichtdoor Thombi87 » do 16 okt 2014, 09:24

Als het om vrouwen gaat heb ik een groot zwak voor redheads...iets van de combinatie van die diepe rode kleur op een lichte huid maakt mij zeer tot een meisje aangetrokken.
Haarkleur daargelaten vind ik uitstraling een zeer belangrijke factor, maar dat is moeilijk om te omschrijven. Ik vind een iets langere vrouw, verzocht, met een klein beetje rondingen prachtig. Innerlijk waardeer ik creativiteit, open mindedness en enige intelligentie. Een persoon die mij aankan, zowel buiten als binnen de slaapkamer. Een afknapper vind ik diva-gedrag, houdt juist van spontaan en open.

Wat mannen betreft ben ik nog een beete zoekende. Maar een iets grotere man dan ik (ben zelf nogal slank) die goed voor z'n lijf zorgt spreekt mij wel aan. Het mooist vind ik een beetje een donker uiterlijk, misschien een licht driedagen baardje en een twinkel in de ogen. Lichaamshaar is in zekere mate afknapper voor mij, net als een zwaar accent en een soort onbenulligheid. En ja, ik geef het maar toe: een enigszins gevulde slip/boxer zie ik graag...
Thombi87

Berichtdoor James76 » do 30 okt 2014, 15:03

Tsja wat zijn nou die kenmerken en gedragingen waardoor je op iemand valt.

Bij mij is dat zowel voor man als vrouw dat ik iets origineels in ze zoek, een oogopslag die een soort van authentieke geest belichaamt. Geen 13 in een dozijn type in ieder geval, een lieve lach of een mysterieuze blik.

Lichamelijk bij vrouwen liefst kleiner dan ik ben, niet te slank liefst iets meer houvast. Leuk gekleed en zeker met enig niveau.

Mannen, een jongeman van ca 25 tot 40 niet veel ouder. Liefst geen lichaamshaar en klein geschapen is soms erg prettig.. Geen piercings maar een tattoo is geen enkel probleem.

Al met al is het eigenlijk heel moeilijk te omschrijven en voordat er ook maar iets gebeurd moet ik mij 100% zeker op mijn gemak voelen.. al laat ik in een sauna gerust alle schroom van me afvallen..
James76

Berichtdoor Erik'80 » di 09 dec 2014, 22:59

Mijn eigen vrouw is perfect en ik ben ook zeker niet opzoek naar een andere vrouw :D

mijn perfect jongen; slank; lang; intiem onbehaard; blonde krullen; beetje een babyface; intelligent; mooie strakke ronde billen. 8-) Het gaat mij in deze categorie dus vooral om sex....
Erik'80

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit