Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Berichtdoor vlinder4 » ma 02 feb 2015, 13:01

Ik heb niet een bepaald type wat ik mooi vind aan vrouwen.
Heb niet iets met kort of lang haar.

In ieder geval niet te dun. Ben zelf ook volslank. :)
Maar verder... kleur ogen, haar etc... dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Er moet een klik zijn.
Gaat mij meer om de uitstraling die iemand heeft en niet zozeer wat haar fysieke eigenschappen zijn.

Lijkt mij juist leuk om meerdere 'types' te leren kennen. :D
Ik plaats mezelf in een hartje in plaats van een hokje
vlinder4

Berichtdoor Droppie » ma 02 feb 2015, 17:54

Mannen: vlotte types zonder dat hij een casanova is. Fijn als hij gevoelig en empathisch is maar ergens heb ik wel de behoefte 'een vent' te herkennen ( ik weet het, erg stereotiep).
Vrouwen: meestal die vrouwen waar ik niet direct op val. Beetje pit en zelfstandig en zeker geen tutje. Kort/lang/kleur haar, bouw, opleiding, financiële achtergrond ( :lol: ) maakt mij verder weinig uit (althans, daarvoor heb ik geen uitgesproken voorkeur).

Ik knap heel erg af op twijfelaars. Wel/niet afspreken, wel/niet met een vrouw, alles is moeilijk en eng. Daar kan ik heel erg slecht tegen :roll:
Laatst bijgewerkt door Droppie op ma 02 feb 2015, 17:56, in totaal 1 keer bewerkt
Droppie

Berichtdoor Nicky63 » ma 02 feb 2015, 17:55

Ik val voor het soort aandacht dat mensen hebben voor anderen.
Hoe iemand met een ander omgaat of over anderen praat,
zo gaat hij/zij uiteindelijk ook met mij om als we elkaar beter leren kennen.
Tenminste dat denk ik dan. En dat klopt ook wel vaak.

Ik heb wel een bepaald ideaalbeeld en bij mijn vrienden klopte dat vaak wel (viel ik meer op hun uiterlijk),
maar de vrouwen waar ik verliefd op ben geworden, waren in eerste instantie uiterlijk niet echt 'mijn type'.
Maar als je je verbonden voelt met iemand, is het uiterlijk niet zo belangrijk. Of vertrouwd, dus mooi?!
Nicky63

Berichtdoor O-tterr » za 07 feb 2015, 16:18

Ik heb mijn vrouwen graag heel vrouwelijk, volle vormen, vrouwelijk gedrag. Mannen heb ik graag.......yep heel mannelijk! Lekker behaard, struis, buikje mag, mannelijke gedragingen, mannelijk ruikend. Liefst geen fitness-pretty-boy.
O-tterr

Berichtdoor Sakujo » wo 20 mei 2015, 21:57

bi-tje schreef:Wat voor uiterlijke kenmerken vind je aantrekkelijk bij hetzelfde geslacht? Wat kan jou nieuwsgierigheid, opwinding en/of verlangen bezorgen?

Dat hij een mooi gezicht heeft en dan vind ik het vooral belangrijk dat hij een mooie glimlach heeft, daar kan ik echt helemaal van smelten. (geld trouwens ook voor vrouwen, maar dat terzijde haha)
En lekker lijf, en dan bedoel ik lekker gespierd. (tsjah, het vlees moet ook wat he) Zoals deze gozer bijvoorbeeld, hij heeft wel een super sexy lijf.

bi-tje schreef:Of waar knap je juist op af en vind je onaantrekkelijk?

Het is echt een heel erg suf iets, maar als hij een naar mijn mening te grote of rare neus heeft, knap ik af. Dat is eigenlijk best wel hypocriet, althans, zo noem ik het maar, want ik heb zelf ook niet een bepaald kleine neus, en ik vind 'm er ook niet normaal uit zien. En dat vind ik dus niet mooi.
Zwaar overgewicht vind ik ook zeer onaantrekkelijk. Een beetje een buikje bijvoorbeeld kan ik wel mee leven, maar echt een dikke pens, nee dankjewel.
“The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. The good things don’t always soften the bad things, but vice versa, the bad things don’t always spoil the good things and make them unimportant.” ~ The Doctor
Sakujo

Berichtdoor outintheworld » do 21 mei 2015, 12:22

Grappig topic. Had 'm nog niet gelezen. Vind'm lastig te beantwoorden.

Vrouwen vind ik mooi als ze petit zijn. Vrouwelijke vormen vind ik wel mooi. Toch ga ik voor de features die ik het meest zie: ogen, mond en haar. Ik val op een lief koppie. Mijn partner heeft precies dat. Als zij iets van mij wil, krijg ik van die grote ogen en een lieve schattige manier van vragen. Kan ik niets weigeren :D Weet ze helaas :P

Mannen vind ik het meest aantrekkelijk als ze een jeugdig uiterlijk hebben, intelligent en zachtaardig zijn. Ik ben zelf denk ik zo'n typische twink en ik geloof dat ik daar ook wel op val. Maar dan iets gespierder dan ikzelf.
outintheworld

Berichtdoor Giorgio » do 03 sep 2015, 11:21

Ik vind iemand absoluut aantrekkelijk als hij of zij een lieve uitstraling heeft. Dan vallen alle uiterlijke kenmerken weg.

Als ik puur naar uiterlijk kijk dan val ik op jeugdige types (van alle leeftijden) met een mooie anatomie; niet te gespierd en niet te dik. Ik hou van een gladde huid, een lekkere lichaamsgeur en zo min mogelijk beharing. Ik scheer zelf elke dag mijn hele lichaam en dat is best vermoeiend, maar ik vind mezelf mooier zonder haar.
Waar ik op afknap is een slecht verzorgd gebit en lichaamsgeuren als oud zweet en ranzigheid. En ook zogenaamd mooie jongens die alleen maar bevestiging zoeken dat ze mooi of succesvol zijn. Ik hou meer van mensen met een verhaal die in staat zijn tot zelfreflectie en kunnen lachen om hun onvolmaaktheden.

Soms word ik zomaar opeens verliefd op iemand die ik zie lopen op straat: een oogopslag, een glimlach of een knipoog en ik smelt helemaal weg.
Et Dieu créa la femme......et l'homme
Giorgio

Berichtdoor bloosje » do 03 sep 2015, 18:59

Wat ik een afknapper bij mannen vind is lichaamsbeharing, asociaal gedrag (bv. spuigen op straat, whatsappen, FB, etc. tijdens een intiem gesprek) en iemand die affiniteit heeft met liegen.
Are you an idiot? No, sire, I am a dreamer - Scrubs
bloosje

Berichtdoor Maureen » wo 23 sep 2015, 22:12

Sprankelende mensen, waarmee een goed gesprek mogelijk is, die een brede interesse hebben en die een zachtaardige gloed over zich hebben. Uiterlijk...vaak kale mannen en vrouwen met mooie krullen :)
Afknapper...mensen die niet echt zijn :(
Maureen

Berichtdoor Linda83 » za 26 sep 2015, 19:09

Passie uitstralen. En dan nieten op seksueel vlak, maar passie voor je werk, je hobby, het leven. De gloed die dan in iemands ogen verschijnt.... dat maakt ieder mens mooi!
Linda83

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit