Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Berichtdoor Anais » do 08 okt 2015, 23:32

Aantrekkelijk: mensen die zowel lichamelijk als geestelijk in balans zijn. Beetje brutaal en energiek. Vrouwelijke vrouwen en mannelijke mannen. Passioneel en experimenteel.

Niet aantrekkelijk: mensen die discrimineren of slecht over anderen praten. Mensen die geen verantwoordelijkheid nemen voor het eigen leven. Negatievelingen.
Anais

Berichtdoor Linda83 » ma 12 okt 2015, 16:25

Mooi gezegd anais! Sluit ik me bij aan
Linda83

Berichtdoor manuitzeist » di 01 dec 2015, 11:14

Hmm, open, belangstellend. Mannen gespierd, vrouwen mogen natuurlijk ook borsten hebben :) En allebei een mooie kont, dat vind ik ook wel aantrekkelijk. Mooie lach :)
manuitzeist

Berichtdoor Jerome » do 14 jan 2016, 18:27

Bij vrouwen val ik vooral voor iemand die zelfvertrouwen heeft. Iemand die weet wat ze wel, en dat ook duidelijk maakt (geen SM; hé).
Zolang ze net en verzorgd is, vind ik bij vele vrouwen van alle leeftijden aantrekkelijke kenmerken. Ik heb al vrouwen gezien die 50- 60 zijn, en nog heel sexy overkomen. Het is heel opwindend dat zo'n vrouw zich laat verwennen en het roer goed in handen heeft.
Jerome

Berichtdoor GabJe » za 17 sep 2016, 21:27

Algemeen: HUMOR! En een gezond zelfvertrouwen kan ook geen kwaad. Qua uiterlijk vind ik een lichte huid, donker (liefst zwart) haar en heel lichte (liefst blauw XD) ogen echt prachtig. En verzorgd natuurlijk. Hoeft niet tiptop maar wel gewoon de basis van douchen en handen wassen XD en een gezond gewicht is ook wenselijk. Gaat mij niet om te dik of te dun. Als het maar gezond is en dat ziet er nou eenmaal per persoon anders uit.
Mannen: BAARDJES! <3 en liefst echt lang.
Vrouwen: Alles in proporties. Alto is altijd leuk :3
Love yourself, before you love someone else
GabJe

Berichtdoor Lizet_song » wo 18 jan 2017, 14:50

-
Laatst bijgewerkt door Lizet_song op do 23 feb 2017, 13:30, in totaal 1 keer bewerkt
Lizet_song

Berichtdoor GabJe » vr 20 jan 2017, 20:29

Oja afknappers XD

Afknappers zijn meer algemene dingen als onverzorgd zijn. Verder knap ik af op mensen zonder eigen mening, van die mensen die altijd de keuze aan jou laten. Een beetje initiatief/dominantie mag wel, maar niet teveel natuurlijk. Mensen met een heel kort lontje vind ik ook een afknapper.
Verder gewoon van die "swag"-types en van die barbie's enzo's. Bah.
Verder de algemene afknappers als liegen, VREEMDGAAN, manipuleren etc...
GabJe

Berichtdoor Eric de Blois » di 31 jan 2017, 19:58

GabJe schreef:Oja afknappers XD

Afknappers zijn meer algemene dingen als onverzorgd zijn. Verder knap ik af op mensen zonder eigen mening, van die mensen die altijd de keuze aan jou laten. Een beetje initiatief/dominantie mag wel, maar niet teveel natuurlijk. Mensen met een heel kort lontje vind ik ook een afknapper.

haha. Je bent niet veel eisend hoor...
Eric de Blois

Berichtdoor GabJe » wo 01 feb 2017, 16:22

Eric de Blois schreef:
GabJe schreef:Oja afknappers XD

haha. Je bent niet veel eisend hoor...

Lijkt maar zo :P
GabJe

Berichtdoor Rene-NH » do 09 feb 2017, 23:46

Afknappen doe ik over het algemeen op de zgn. Echte mannen & echte vrouwen. Van die mannen-mannen heb ik weinig tot niets mee, alhoewel ze best aardig kunnen zijn hoor, begrijp me niet verkeerd. Bij vrouwen heb ik dan weer niets me de types die zich druk maken over of hun haar wel goed zit, de plamuur perfect is aangebracht (wat doen ze zichzelf iedere dag toch aan, je bent toch mooi van jezelf?).

Wat ik wel erg fijn vind is geborgenheid die ik bij zowel man als vrouw kan voelen. Dat vind ik een hele belangrijk punt. Gewoon het gevoel hebben dat je elkaars "soulmate" bent.
Een zachtaardige man vind ik geweldig en een back-to-basic dame kan ik ook erg waarderen. Verder let ik niet erg op uiterlijk. Het is niet het belangrijkste bij ieder persoon. Uiteindelijk moet het toch van binnenuit komen. Karakter, levensinstelling en een brede maatschappelijke belangstelling zijn mijn ding. De inhoud dus.
Rene-NH

VorigeVolgende

Keer terug naar Seksualiteit