Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Wat vind je aantrekkelijk en waar knap je op af?

Berichtdoor biman073 » wo 13 sep 2017, 19:55

Vrouwen

Dan ga ik toch voor de drie B's Billen, Borsten, Bekkie.
Nee ff alle gekheid op een stokkie ben enorm blij met mijn vrouw.

Mannen

Vooral toch wel een beetje openheid eerlijkheid fris en schoon geschoren op de juiste plekken maar vooral uitstraling

Min punten

De rondneukerd behaard heel dik heel oud en de lucht van sigaretten bleeeeh
biman073

Berichtdoor Txizzle » ma 18 sep 2017, 00:04

Bij mensen, ongeacht hun geslacht, gaat het mij om hun gezicht, wat ze uitstralen. Al ben je een wrak, als hoe mooi je van binnen bent naar buiten toe straalt, dan kan ik je mooi/leuk vinden. Tuurlijk zijn er fysieke eigenschappen die het 'leuk vinden' geen pijn doen, maar het is geen must. Op nummer 1 komt het gevoel, pas op nummer 2 de lust. Ik merk tot nu toe wel, dat voor zover ik op uiterlijke dingen val, ik bij vrouwen meer verschillende looks waardeer dan bij mannen, daarbij ben ik dan kritischer, specifieker in smaak, i guess.

Een van de weinige dingen die een keiharde afknapper is, is roken.
Met wat je hart nog thans doet slaan, zul je fouten niet begaan.
Txizzle

Berichtdoor Anubis » ma 18 sep 2017, 21:14

Minpunten, wat ik onesthetisch vind is toch lastig om in woorden uit te drukken.
Maar een pluspunt is toch wel als diegene net zo prettig gestoord is als ik :lol:
I am, every day anew.
Anubis

Berichtdoor Anubis » ma 18 sep 2017, 21:18

Txizzle schreef:Bij mensen, ongeacht hun geslacht, gaat het mij om hun gezicht, wat ze uitstralen. Al ben je een wrak, als hoe mooi je van binnen bent naar buiten toe straalt, dan kan ik je mooi/leuk vinden. Tuurlijk zijn er fysieke eigenschappen die het 'leuk vinden' geen pijn doen, maar het is geen must.

Dat is een mooie manier om er tegenaan te kijken.
I am, every day anew.
Anubis

Berichtdoor Jurg » di 13 feb 2018, 14:31

Ik hou mij alleen even bij het fysieke deel van de vraag :D

Vrouwen: Ik ben een echte vagina-man, ik vind het een heerlijk lichaamsdeel om te zien en om mee te spelen, zeker als ze redelijke grote schaamlippen heeft. Liefst wel glad geschoren. De billen/anus op de tweede plaats, waarbij de billen lekker los mogen bungelen en de anus strak is. Ik kan vele maten borsten aantrekkelijk vinden! En als laatste: een buikje mag er ook zijn.

Mannen; Niet te mager, maar ook weer niet te dik, liefst geschoren (in ieder geval de bilnaad en rondom de penis; verder geen oerwouden in ieder geval) , aan de brede kant kwa schouders, klein beetje borsten en buik is niet erg. Uiteraard lekker fris schoon, ook de anus! Daarnaast een lekker kontje, dus niet plat, maar met stevige billen! De penis hoeft niet te groot te zijn en een lekkere set ballen eronder.

Lekker om er even goed over na te moeten denken over een ideaalbeeld! De vrouw is er al........de man hoop ik nog een keer tegen te komen 8-)

Fysiek knap ik af op overbeharing, niet hygiënisch en onverzorgd zijn!
Jurg

Berichtdoor bicase » di 13 feb 2018, 15:23

Hoi allemaal,

Ik kijk altijd naar het gehele pakket, dus ik knap minder op iets af, als iets anders net heel aantrekkelijk is.

Ik hou van sierlijkheid en elegantie. Bij vrouwen vind ik dus natuurlijke schoonheid mooier dan overgeschminkte barbies. Te grote borsten zijn voor mij wat ze zijn: 'te groot'. Ik vind een vrouw met de juiste borsten in verhouding tot haar lichaam veel mooier, dan een vrouw met grote borsten. Ik ben ook niet zo'n minirok man, ik hou wel van mooie benen, naaldhakken mag zeker, maar dan zie ik ze liever met een hoge split dan met een minirok. Ik ben niet zo'n aanhanger van een kontje, wel eerder van mooie borsten en een mooie vagina die netjes verzorgd is, er mag haar rond staand, maar liefst niet een bos, helemaal kaal kan wel, maar is niet mijn favoriet, dan eerder een happy trail. Maar los van dit alles kijk ik altijd het eerst naar de ogen, als ik in ogen kan verdrinken dan vergeet vaak al de rest. Mooie ogen doen bij mij veel en ook een aangename stem. Als ik naar mijn vrouw kijk dan ben ik op de eerste plaats voor haar ogen gevallen, een beetje smal, met donkere pupillen en een Aziatisch tintje eraan. Ik hou ook eerder bij een vrouw van een slanke taille, een buikje mag, maar liever toch nog een zichtbare taille.

Bij mannen hou ik ook van elegante mannen. Ik knap af op te vrouwelijke figuren, ik heb niets tegen het die kerels die overduidelijk gay zijn, maar het is gewoon niet mijn genre en ik wil hier dus zeker niemand beledigen. Volledig kaalgeschoren vind ik net iets te. Dan ook hier weer liever een happy trail (vind ik heel erg sexy) en goed getrimd schaamhaar. Ik vind slanke kerels heel leuk of de wat gespierdere types, niet de bodybuilders dat gaat er weer wat over en hoewel ik een wasbordje wel sexy vind, vind ik een zwemmerslichaam zeker zo mooi. Bij de iets gespierde types heb ik dan graag wat borsthaar, niet teveel, maar wat haar is wel welkom. Ik vind ook bij mannen de ogen iets wat mij aantrekt, zo heerlijk diepe blauwe ogen, daar kan ik niet aan weerstaan, zeker in combinatie met een getaande huid en zwart haar. Ik kijk niet naar het achterste van een man, nooit gedaan, nooit aantrekkelijk gevonden, maar een leuke harde piemel, dat heb ik veel liever. Wat mij nog meer bij mannen aantrekt zijn mannen met ranke handen en smallere vingers, vind ik echt mooi.

Bij allebei de geslachten, man of vrouw winden krulletjes mij op, dus een kerel met een bos krulhaar of een meid met mooi lang krullend haar, hebben sowieso mijn aandacht. Voor mannen geldt dat ik Aziatische types heel aantrekkelijk vind, bij vrouwen is dit gedeeltelijk zo, maar terwijl ik bij mannen minder aangetrokken voel tot de "zwarte" medemens, heb ik bij vrouwen weer een boon voor de mulat types. Ik vind bijvoorbeeld Hale Berry een heel sexy dame en ook Lucy Liu en Michelle Yeoh, Michelle Pfeifer en Kim Basinger . Bij mannen denk ik dan eerder aan Takeshi Kaneshiro of Jonathan Rhys Meyers en Heath Ledger zijn krullen.

Ik kan hier nog wel even doorgaan, maar dit is toch al wel een aanzet.
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor bizeeuw » do 15 feb 2018, 13:27

Jurg schreef:Ik hou mij alleen even bij het fysieke deel van de vraag :D

Vrouwen: Ik ben een echte vagina-man, ik vind het een heerlijk lichaamsdeel om te zien en om mee te spelen, zeker als ze redelijke grote schaamlippen heeft. Liefst wel glad geschoren. De billen/anus op de tweede plaats, waarbij de billen lekker los mogen bungelen en de anus strak is. Ik kan vele maten borsten aantrekkelijk vinden! En als laatste: een buikje mag er ook zijn.

Mannen; Niet te mager, maar ook weer niet te dik, liefst geschoren (in ieder geval de bilnaad en rondom de penis; verder geen oerwouden in ieder geval) , aan de brede kant kwa schouders, klein beetje borsten en buik is niet erg. Uiteraard lekker fris schoon, ook de anus! Daarnaast een lekker kontje, dus niet plat, maar met stevige billen! De penis hoeft niet te groot te zijn en een lekkere set ballen eronder.

Lekker om er even goed over na te moeten denken over een ideaalbeeld! De vrouw is er al........de man hoop ik nog een keer tegen te komen 8-)

Dat is ook een beetje mijn ideaal beeld van een leuke man Jurg.

Ik kijk voornamelijk naar het gezicht de ogen en de gezichtsuitdrukking. Daarna zak ik af en bekijk de torso en kan genieten van een mooie penis.
Maar ook ik heb hem nog niet gevonden, sterker nog, moet de eerste nog ontmoeten.
bizeeuw

Berichtdoor BiHerry » zo 25 feb 2018, 07:38

Ik val op vrouwen en mannen die lekker in hun vel zitten. Ik vind mooie ogen heel erg aantrekkelijk. Een goed verzorgd uiterlijk en persoonlijke hygiene is ook heel belangrijk. Daarmee geef je aan dat je van jezelf houdt en dat vind ik erg aantrekkelijk. Van humor en een beetje zelfspot word ik blij, droeftoeters mijd ik liever.
Verder komen nu in mij op; attent naar omgeving, oog voor detail, persoonlijke ontwikkeling, zelfreflectie, intelligent.

Vrouwen hebben liefst ongeveer mijn lichaamslengte, maar kleiner is ook prima. Ik val op spontane, enthousiaste en avontuurlijk ingestelde vrouwen. Haarkleur maakt me niet uit. Liefst niet te dun, richting "volslank" vind ik heel lekker. Echt forse vrouwen hebben niet mijn voorkeur, maar als er veel andere dingen kloppen, hoeft overgewicht geen dealbreaker te zijn. Mooie, volle (strakke!!) billen vind ik in ieder geval top! Vrouwen die van zichzelf elegant lopen (niet "gemaakt"), scoren veel bonuspunten.

Mannen scoren bij mij als zij hun gevoelige en kwetsbare kant durven laten zien. Dat helpt mij denk ik (ik wil het voor het eerst gaan ervaren ;)) om op een later moment makkelijk tot sex met een man te komen. Ik val bij mannen niet op macho types.

Veel Nederlandse mannen zijn waarschijnlijk iets langer dan ik (1,76m ). Als de lichaamslengte niet teveel verschilt, is dat een pluspunt.
Ik ben een echte billen-man. Van mooie billen (lekker stevig) kan ik heel erg genieten. Wat ik ook heel lekker vind, is als de lippen van een vagina een donker gekleurd randje hebben of dat een penis een iets donkerder gekleurde huid heeft als de rest van het lichaam. Hmmmmm :P !!!
Een subtiel parfumgeurtje doet soms wonderen bij mij, daar kan ik echt heel "wild" van worden. En dat geldt ook voor sex geurtjes. Luchtjes kunnen ook gevaarlijk zijn; van een slechte adem ga ik lopen. Dat geldt ook voor "oude" zweetlucht of een ongewassen bilnaad :cry:. Roken (ook de rook/nicotinegeur) knap ik ook compleet op af.

Bij vrouwen vind ik een (bijna) kale poes het lekkerste. Een goed zichtbare, glinsterende clitoris waarvan het hoedje zich zachtjes heeft teruggetrokken, kan mij echt heeeeeeel erg opwinden. Ik ben een liefhebber van oraal verwennen. Als ik heet genoeg ben, verwen ik een anus ook oraal, mits goed gewassen/gespoeld ;).

Schaamhaar bij vrouwen mag, mits mooi verzorgd. Bij brunettes vind ik schaamhaar juist iets toevoegen (contrast). Haar in de bilnaad zorgt voor een regelrechte afknapper..

Ik ben erg pik-gericht. Bij mannen vind ik het opwindend als de penis en de schaamstreek lekker geschoren zijn. Liefst niet teveel lichaamsbeharing, in ieder geval verzorgd/getrimd.
Laatst bijgewerkt door BiHerry op za 03 maart 2018, 18:51, in totaal 4 keer bewerkt
BiHerry

Berichtdoor Jurg » zo 25 feb 2018, 15:16

bizeeuw schreef:
Jurg schreef:Ik hou mij alleen even bij het fysieke deel van de vraag :D

Dat is ook een beetje mijn ideaal beeld van een leuke man Jurg.

Ik kijk voornamelijk naar het gezicht de ogen en de gezichtsuitdrukking. Daarna zak ik af en bekijk de torso en kan genieten van een mooie penis.
Maar ook ik heb hem nog niet gevonden, sterker nog, moet de eerste nog ontmoeten.

Niet opgeven, maar het een kans geven. De dames vinden die van mij !ekker van vorm, goed van dikte, lekker om aan te zuigen, maar niet zo groot. De twee mannen, die er sexueel aangezeten hebben; de eerste vond hem lekker en de tweede fijn om mee te spelen.
Jurg

Vorige

Keer terug naar Seksualiteit