Mijn verhaal: een onverwachte gebeurtenis.. en ja wat nu?

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Mijn verhaal: een onverwachte gebeurtenis.. en ja wat nu?

Berichtdoor Luuk » di 09 sep 2014, 01:03

Zoals geschreven in mijn voorsteltopic: er is iets gebeurd..
Ik moet het van me af schrijven hoe het gegaan is want ik zou niet weten met wie uit mijn vriendenkring ik iets van dit kaliber kan delen; terwijl we alles behalve bekrompen zijn. Het is geen alledaags verhaal. De aanleiding is seksueel van aard maar ik wil het vertellen zoals het ging..

Een tijdje geleden heb ik per toeval iets gezien dat een brandend verlangen in mij achtergelaten heeft. Het hoe en waar wil ik er even buiten houden (niets illegaals ofzo van mijn kant!).
Ik zag twee leuke jongens van mijn leeftijd die elkaar liefdevol oraal bevredigden totdat eentje, eh tsja, een zaadlozing kreeg. Het was ongedwongen, ze hadden er plezier in om elkaar te laten genieten.

Er ging een positieve elektrische schok door me heen. Geen idee hoe lang dat duurde maar dit beeld van die twee jongens, hun spel, hun geslachtsdelen :oops:, laat me niet meer los. Sindsdien heb ik het vurige verlangen te ondervinden hoe het is om door een jongen bevredigd te worden. En vooral hoe het voelt om zelf een jongen oraal te bevredigen, met zijn geslachtsdelen te spelen, hem te plezieren. Eigenlijk het werk doen dat een meisje normaal bij een jongen doet bedacht ik me net.

Tsja, ik heb voorheen dus nooit over jongens gedacht. Dit is niet eerder in me opgekomen of aan de orde geweest. Ik was "gewoon" hetero en zit dan ook vol propvol vragen en gedachten.

• Waarom maakte die gebeurtenis zoveel in me los?
  • Waar komt het vandaan?
  • Waarom identificeerde ik mezelf met die jongens?
  • Waarom dit verlangen?
  • Ben ik bi?
  • Is dit slechts een fase?
  • Ga ik hier aan toegeven?
  • Hoe pak ik dat aan, waar begin ik?
  • Kan ik er ergens veilig mee experimenteren, waar?
  • ... :?

Ik schaam me een beetje voor wat het in mij teweeg heeft gebracht maar ben, hoe gek het misschien ook klinkt, ergens wel blij dit gezien te hebben :oops:. Het voelt als iets nieuws of een nieuw onderzoek dieper in mezelf. Het komt echter ook met praktische beperkingen. Ik zou niet weten hoe ik met dit verlangen veilig kan experimenteren. Idealiter met iemand zoals ik, bi-onervaren, die dit ook eens wil proberen en in een veilige omgeving. Er bestaan homosauna's en ontmoetingsplekken maar dat trekt me helemaal niet. Dat lijkt me te gehard. Eigenlijk zou er een Bi-sauna moeten zijn, of een gecontroleerde experimenteerclub voor enkel jongeren ;) Anyway, ik zal niet de enige zijn die me dit ooit afgevraagd heeft. Eens moet de eerste keer zijn. Wellicht kunnen jullie me helpen deze vragen te ordenen.

Bedankt voor het lezen. Ik hoop dat jullie niet in slaap zijn gevallen en wie weet heeft iemand een soortgelijke ervaring.
Ik lees het wel!

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Luuk op zo 26 apr 2015, 14:16, in totaal 1 keer bewerkt
What is essential? Is it visible to the eye?
Luuk

Re: Mijn verhaal: een onverwachte gebeurtenis.. en ja wat nu

Berichtdoor erwin » di 09 sep 2014, 14:10

Hoi Luuk,

Allereerst goed dat je hier gewoon je verhaal opschrijft en er niet in je eentje mee blijft rondlopen.

Voor veel mensen is het best lastig om hun biseksuele gevoelens een plaats te geven zeker als dat zo opeens komt. EN dat komt omdat je vaak maar heel weinig voorbeelden in je directe omgeving hebt en ook in de media biseksualiteit weinig serieus wordt besproken.

Om je vragen achtereenvolgens een beetje te beantwoorden (althans mijn idee daarbij).
-Waarschijnlijk omdat je het inderdaad nooit van jezelf had gedacht of gerealiseerd waardoor het heel veel emotie oproept.
- waar het vandaan komt is echt uit jezelf. Het heeft jou aangegrepen en betekent iets.
- omdat jezelf man bent en opeens ook ontdekt dat andere mannen ook heel leuk kunnen zijn :).
- waarom? dat kan nieuwsgierigheid zijn maar ook veel dieper gaan.
- of je bi bent daarvan ben jij de enige die dat kan zeggen. Als jij je bij de term bi thuis voelt en het idee hebt ik vind inderdaad zowel mannen als vrouwen leuk mag je gerust zeggen dat je bi bent. Maar als je je liever anders noemt is dat ook prima.
- een fase? dat kan. Dan had je misschien een heterofase, nu een bifase, straks een homofase, en daarna weer een heterofase of wat dan ook .. Daar zou ik me niet druk om maken, dat zie je dan vanzelf (het voordeel van je bi noemen is dat je gevoelens in elke fase dan in overeenstemming zijn met je identiteit)
- aan toegeven? Het is in ieder geval niet goed om je gevoelens te proberen te verdringen, hoe je hier verder vorm aan geeft is iets dat je moet ontdekken nog.
- en waar je begint is hier bijvoorbeeld. Dat is al een heel belangrijke eerste stap.
- Op de HollandBiCOn kom je in ieder geval andere mensen tegen die ook bi zijn en waar je vanzelfsprekend met ze hier over kunt praten en ervaringen uitwisselen.

En ik ben benieuwd wat voor tips en ideen anderen hier op het forum hebben..

groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Luuk » wo 10 sep 2014, 03:38

Dank Erwin voor je inzicht. Ik ben heel blij dat ik hier mijn verhaal heb kunnen doen en de aanleiding tot dit alles openlijk heb mogen beschrijven. Het voelt goed om het beestje bij de naam te noemen! Terugdenkend aan de gebeurtenis krijg ik er nog steeds rillingen van (positief). Wellicht dat de intensiteit later wat afneemt en meer puzzelstukjes boven tafel komen.

Zelf ben ik ruimdenkend over geaardheid. Homo, hetero, bi, aseksueel - or none of the above - whatever floats your boat. Maar het kwam allemaal zo onverwacht, een overrompeling. Dat overkomt mij vrijwel nooit..

Waarschijnlijk omdat je het inderdaad nooit van jezelf had gedacht of gerealiseerd waardoor het heel veel emotie oproept.

Daarin ben ik heel geïnteresseerd. Die ontlading - waar komt het vandaan, wat steekt er precies achter?

Omdat jezelf man bent en opeens ook ontdekt dat andere mannen ook heel leuk kunnen zijn [..] dat kan nieuwsgierigheid zijn maar ook veel dieper gaan.

Nieuwsgierigheid of iets diepers.. waarschijnlijk zal alleen de ervaring het leren. Terugdenkend is het beeld dat vooral op mijn netvlies gebrand staat wat ze met elkaars geslachtsdelen deden :oops:; jongens waarmee ik mezelf identificeerde die elkaar oraal bevredigden. Die identificatie (de gronden weet ik nog niet 100%) voelt nu iets belangrijker dan zien dat ze verliefd(?) waren. Momenteel lijkt nieuwsgierigheid in mij de overhand te hebben, naar wat ik eerder al beschreef: "het mondwerk doen dat een meisje normaal bij een jongen doet". Het verlangen een jongen te plezieren (en omgekeerd), tsja, eigenlijk een vrij specifieke handeling. Is dat al Bi te noemen? De tijd zal het leren. Wat niet is kan nog komen.

Aan toegeven? Het is in ieder geval niet goed om je gevoelens te proberen te verdringen, hoe je hier verder vorm aan geeft is iets dat je moet ontdekken nog.

Helemaal mee eens. Ik hoop alleen dat het mogelijk is en geen obstakel wordt.

En ik ben benieuwd wat voor tips en ideen anderen hier op het forum hebben..

Altijd welkom, alles helpt!
Luuk

Berichtdoor Luuk » vr 12 sep 2014, 15:43

Een korte update:
De intensiteit van de ervaring begint af te nemen. Nu de verwarring nog. Alles hier van me af schrijven heeft enorm geholpen. Het verlangen is wel gebleven en eveneens het gevoel er aan toe willen geven. Om in ieder geval eens eenmalig orale seks te hebben met een jongen bij wijze van experiment/iets nieuws. Misschien valt het wel heel erg tegen of smaakt het juist naar meer..

Gisteren vroeg ik me af wat er gebeurd zou zijn als ik die twee jongens niet met elkaar bezig had gezien. Was dit alles dan op een later moment alsnog (uit zichzelf?) boven komen drijven of juist helemaal niet.. :|
Nouja, hoe dan ook, de geest is uit de fles. Voorlopig classificeer ik mezelf maar als bi-nieuwsgierig.
Luuk

Berichtdoor Nova00 » zo 21 sep 2014, 00:16

Luuk ,
Ik heb dezelfde gevoelens als jou , ben ook jong (18) en geen ervaring met jongens. Ik noem mezelf dan ook bi-nieuswgierig, ik dacht ook altijd hetero was tot vorig jaar. Toen voelde ik soms een verlangen wat ik in het begin niet kon verwoorden. Voor mij is het ook verwarrend en het verlangen blijft ( en groeit stukje bij beetje) ...
Nova00

Berichtdoor Michaelcos » ma 22 sep 2014, 16:57

Dag Luuk,

ik kan me hier ook wel in vinden, bij mij komt het vurig verlangen met periodes, soms denk ik er helemaal niet aan, en andere dagen kan ik uren op de computer surfen, praten met vele mensen enzoverder! het is heel goed van hier te beginnen met je 'zoektocht', en het is helemaal niet raar wat er je overkomt.
Bij mij was het toen ik 16 was en een vriend die kwam aan me toen we lagen te slapen (in aparte bedden). Enfin, sedert dien ontdekte ik dat ik dit wel heel leuk vind en ben ik op zoek naar die kant.
Sowieso doe ik alles op het gemak en geen overhaaste beslissingen.

Succes en tot later!

M
Michaelcos

Berichtdoor silent-tear » ma 22 sep 2014, 18:05

Hey luuk,

De enige die kan bepalen of jij op jongens valt dat ben jij.
Het idee dat je geïnteresseerd bent in jongens wil niet persee zeggen dat je hier ook op valt en een relatie mee wilt.

Probeer jezelf niet teveel vast te leggen, geef jezelf tijd het te ontdekken.

Er zijn apps als Grindr en Bender waar je compleet anoniem 'normale' jongens kunt vinden om mee af te spreken.
Let wel op: pijpen is niet veilig zonder condoom, dus als je wilt experimenteren is aftrekken het beste.

Voor meer tips, en als je wilt praten mag je me altijd een prive bericht sturen.

Groetjes en succes
Never give up on the things that make u smile.
silent-tear

Berichtdoor Luuk » di 23 sep 2014, 00:43

Bedankt allemaal voor de reacties!

Toen voelde ik soms een verlangen wat ik in het begin niet kon verwoorden.

Kwam dat zomaar of heb je ook iets beleefd?

Bij mij was het toen ik 16 was en een vriend die kwam aan me toen we lagen te slapen (in aparte bedden). Enfin, sedert dien ontdekte ik dat ik dit wel heel leuk vind en ben ik op zoek naar die kant.

Het menselijk brein blijft toch een apart ding. Voor het weet loop je zomaar tegen een trigger aan ;)
Heb je er al concreet iets mee gedaan?

De enige die kan bepalen of jij op jongens valt dat ben jij.
Het idee dat je geïnteresseerd bent in jongens wil niet persee zeggen dat je hier ook op valt en een relatie mee wilt.

Ja, ik begin die scheiding tussen seks en relatie nu ook te zien. Zoals iemand anders het hier ooit samenvatte in een oud topic: biseksueel maar niet bifiel.
Wat ik me intens herinner van van die gebeurtenis is dat 2 jongens elkaar bevredigden. Jongens en pijpen. Waarom dat iets getriggerd heeft weet ik niet, maar het achtergebleven verlangen gaat uit naar die handeling. Dat doen met een jongen wil ik wel eens ervaren, een relatie lijkt me niets als ik er zo over nadenk. De basis is hetero.

pijpen is niet veilig zonder condoom, dus als je wilt experimenteren is aftrekken het beste.

Onveilig komt niet eens in me op: No condom, No deal. Experimenteren ja, maar niet met mn gezondheid :P

Voor meer tips, en als je wilt praten mag je me altijd een prive bericht sturen.

Thanks

Het voelt nog steeds raar om hierover te schrijven en de juiste woorden te vinden. Gelukkig zijn de berichten nog een keer te bewerken ;)
Luuk

Berichtdoor silent-tear » di 23 sep 2014, 19:11

Ik heb nog even nagedacht over je verhaal..

Je zegt opgewonden te zijn geraakt door te kijken naar hoe een jongen de andere oraal bevredigde.
Tevens heb je nu een verlangen dit ook te doen bij een jongen.

Wanneer 2 mannen seks hebben zijn ze gelijkwaardig. Wanneer een man en een vrouw seks hebben is de man automatisch de dominant.
Mijn conclusie: Misschien ligt jou fantasie wel in het onderdanig zijn aan een persoon.

Achja :) Proberen maar! Ik ben benieuwd naar je ervaring!
Overigens zegt een ervaring weinig, ik heb seks gehad met hele mooie jongens waar ik totaal niet opgewonden van werd.
Naar mijn idee ligt het opgewonden raken door iemand meer aan de chemie die je samen hebt.

Mocht het dus niet smaken naar meer, probeer dan nog een keer. haha

:lol:
Never give up on the things that make u smile.
silent-tear

Berichtdoor Luuk » wo 24 sep 2014, 20:12

Je zegt opgewonden te zijn geraakt door te kijken naar hoe een jongen de andere oraal bevredigde.
Tevens heb je nu een verlangen dit ook te doen bij een jongen.

Ja :oops: elkaars geslachtsdeel in de mond nemen, doen en gedaan krijgen door een jongen.. waarom dat verlangen me toch niet meer loslaat :? :oops: :roll: De verwarring blijft, de drang naar experimenteren gekgenoeg ook..

Toen ik dit schreef werd me opeens iets helder: Het idee dat twee jongens op seksueel vlak precies dezelfde handelingen bij elkaar kunnen doen is een intense gedachte. Dezelfde anatomie, dezelfde plekjes, dezelfde "gebeurtenis" op het hoogtepunt.. Geven en krijgen zijn beide direct te ervaren. Een soort van "return the favor". De interesse in voelen hoe het is om zelf bij de ander te doen wat hij bij jou gedaan heeft draagt bij aan mijn interesse in biseksualiteit. Dat is denk ik wat het zien van die twee jongens getriggerd heeft. Het ging niet primair om de liefde maar om samen seksueel plezier te hebben met dezelfde lichamen. Biseksueel dus en niet bifiel.

Ik hoop dat het te volgen is voor jullie.. Zijn er meer mensen (zowel m als v) die dit bekend voorkomt?

Misschien ligt jou fantasie wel in het onderdanig zijn aan een persoon

Met "macht" heb ik niet zoveel maar het is wel een interessante gedachte. Wordt dit in de gay community gezien als machtsspel? Ik ken die wereld namelijk niet.

Achja :) Proberen maar! Ik ben benieuwd naar je ervaring!
Mocht het dus niet smaken naar meer, probeer dan nog een keer. haha

Er zit niets anders op ;) nu nog uitvissen hoe dat in een veilige omgeving te doen.
Luuk

Volgende

Keer terug naar Seksualiteit