bi-schierige mannen

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: bi-schierige mannen

Berichtdoor CasH » wo 11 mei 2016, 08:44

Ja klopt helemaal mee eens dit herken ik ook. Om er over te praten met je eigen vrouw is anders dan met een man of met een vreemde. Het voelt voor mij echt een opluchting en tegelijkertijd een raar gevoel, van dit ben ik.
Daarom zit ik ook op dit forum om met gelijk gestemde erover te praten en wat je allemaal tegen komt.
Leef en laten leven
CasH

Berichtdoor Luuk » wo 11 mei 2016, 09:30

Sven schreef:Ik zie biseksualiteit inderdaad ook als een aparte geaardheid. Ik noem het wel eens dubbel omdat ik voor mannen toch echt andere gevoelens en wensen heb dan voor vrouwen. Het voelt als twee aparte zaken.

Daar herken ik mezelf ook in :)
What is essential? Is it visible to the eye?
Luuk

Berichtdoor bert100 » za 14 mei 2016, 15:21

CasH schreef:Het voelt voor mij echt een opluchting en tegelijkertijd een raar gevoel, van dit ben ik.
Daarom zit ik ook op dit forum om met gelijk gestemde erover te praten en wat je allemaal tegen komt.

Inderdaad de schok is immers groot voor jezelf wanneer je ontdekt dat je opgewonden raakt van een andere man. het feit dan te ontdekken dat je niet alleen bent en heus geen uitzondering geeft opluchting. zeker!

Wanneer en hoe hebben jullie het ontdekt? Dat je de opwinding voor het zelfde geslacht ook wilde bevredigen?
bert100

Berichtdoor CasH » zo 15 mei 2016, 16:00

bert100 schreef:
CasH schreef:
Wanneer en hoe hebben jullie het ontdekt? Dat je de opwinding voor het zelfde geslacht ook wilde bevredigen?

Ik wist het al vanaf rond mijn 27e jaar dat ik interesse had in biseksualiteit (met 1 vrouw en 2 mannen) dit zag ik in films dat ze het met en bij elkaar deden. Maar ik had hier nog nooit met iemand over gesproken, door het anders zijn, taboe, er werd hier niet over gesproken (denk ik). Terwijl ik er al wel heel lang mee liep dat ik hier interesse in heb. In de periode dat ik het met mijn vrouw besprak was ik ziek (overspannen) en ik wilde hier open in worden en niet meer lopen te fake.Want daar hangt heel de wereld van aan elkaar. Ik wilde geen geheimen meer voor mijn dierbare.De wereld kon mij nemen zoals ik was en ben, dacht ik (en nog steeds) en anders niet. En dat is voor mij een grote opluchting geweest op heel veel fronten.
Mijn vrouw schrok hier wel van in 1e instantie, terwijl ze het wel wist omdat ik het wel eens door had laten schemeren. Na veel praten wat de relatie voor ons inhield is dit toch goed gekomen en laat ze mij hierin vrij. Maar we spreken hier regelmatig met elkaar open over, dat is nog wel eens vreemd, maar het voelt goed.
Sinds deze openbaring doe ik het op mijn eigen tempo en niets overhaast. Er zal beslist nog wel eens iets met een man gebeuren, maar dat moet spontaan gebeuren en op mijn tempo, logisch lijkt mij. De opwinding is er in ieder geval wel.
Leef en laten leven
CasH

Berichtdoor Jurg » zo 21 jan 2018, 01:34

Zoals elders ook geschreven, heb ik jong wat ervaring opgedaan. Nu vind ik het jammer dat ik toen niet verder geëxperimenteerd heb. Het lastige vind ik, dat ik relatief maar weinig mannen aantrekkelijk vind, maar als ik er één zie, dan wil ik wel graag aan hem zitten en wil ik het gevoel intens beleven. Dus zeker niet met zomaar iedereen.

Wat wel gaaf is, is dat ik de man waarmee ik ervaring had opgedaan, ongeveer 15 jaar later op een receptie tegenkwam, met zijn gezin en vrouw, maar we voelde allebei de borrelingen in ons buik weer. We hebben er niets mee gedaan, het zelfs niet besproken. Wel wees hij later zijn vrouw nog naar mij, zou ze iets geweten hebben??

Ik laat het lot beslissen en kijk dan wat ik doen.
Jurg

Vorige

Keer terug naar Seksualiteit