polyamorie en overgave

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

polyamorie en overgave

Berichtdoor bizar » vr 17 apr 2015, 04:21

oi iedereen dit is mijn eerste onderwerp en er is echt zoveel wat ik me afvraag.
Ik zal maar bij het begin beginnen.
Ik weet al op jonge leeftijd dat ik niet op geslacht val maar op de persoon zelf.
En heb me eerste seksuele ervaring met een vriendinnetje gehad toen ik 5 was.
Dit was gewoon naakt op elkaar liggen en wrijven.
En op me 21ste ben ik voor het eerst echt intiem geweest met een vrouw.
Het probleem wat ik nu heb is dus heb wel veel ervaringen gehad met vrouwen. Kwartet en trio's etc.
En in het begin had ik seks met vrouwen alleen het bleef meestal maar bij een paar keer.
Of ja totdat ze gevoelens voor me kregen en me af gingen stoten. Want ik ben dus niet monogaam. En ik heb ze dat wel verteld vanaf het begin af aan.
En een andere punt waar ik mee zit is dus dat ik ken nu al sinds 2 Jaar een vrouw. En we zijn heel close. Ook hele goede vriendinnen. En we hadden de eerste twee jaar alleen maar gezoend. Totdat ik een keer bij haar thuis was met een vriend (waar ik intiem me ben die zij ook kent sinds dat ze mij kent) en we lagen op de bank en hij gaf mij een hoofd massage en toen vroeg die aan haar of zij er ook een wou. En dus toen zaten we elkaar te masseren op de bank. En ze zei toen als jullie zo doorgaan val ik in slaap. Dus toen opeens zei ze dat ze ging liggen. We hadden al vaker bij haar geslapen dus we wisten dat we bij haar in bed konden liggen. Dusja toen gingen we ook naast haar liggen. En ik begon hem te strelen en deed zijn broek uit en voor dat die iets kon zeggen had ik al zijn pik in me gestopt en lagen we te vrijen naast haar en ik in het midden. Dus toen zag ik dus dat ze naar ons keek en ze pakte me hand vast en begon me te zoenen en toen ging ze ook hem zoenen. En dus zo begon de driehoeks verhouding. We lagen zo goddelijk in elkaars armen en toen we omhelsden en ik weet op het moment van climax dat we allemaal samen zijn gekomen. Nou vraag ik me dus af. Is het zo dat vrouwen die niet veel ervaring hebben met vrouwen (Ik was namelijk de eerste vrouw met wie zij intiem is geweest) zich gemakkelijker voelen met een man erbij?
Want zij is namelijk best onzeker vooral vanaf haar buik naar beneden. En de keer daarna hebben we weer een trio gehad alleen deze keer begonnen we hem te pijpen en toen ik haar en daarna zij mij. Om een lang verhaal kort te maken. Was daarna een keer alleen met haar. We lagen in bed te zoenen en alles leek perfect te gaan het was super fijn iig dat leek het voor mij en ik deed haar broek uit en toen zei ze weetje het zeker? En ik zo ja tuurlijk en ik zag dat ze wat haar had maar dat maakt me echt niets uit. Dus ik was helemaal aan het genieten en het leek ook dat zij aan het genieten was maar toen zei ze opeens hee ik kan toch niet helemaal ontspannen ik vind het wel fijn alleen er spoken gedachtes door me hoofd en ik ben een beetje geblokkeerd vanaf me buik naar beneden. Ze zei dat het niet aan mij lag. Ik vroeg haar of ze dat ook had de laatste keer met die trio toen zei ze ja toen ook. Alleen ik snap het niet. Ze lijkt echt te genieten en ze kreunt ook en telkens als ze op de rand is van climax is alsof ze al toch niet wil/kan overgeven aan het moment? Ik weet het niet. Maar dat er af en toe gedachtes in je hoofd komen tijdens sex dat is toch normaal? Je kan ze opmerken en weer laten gaan. Voor mij betekent het niet dat ik dan niet geniet of niet helemaal overgeef maar hoe meer je denkt dat je ze niet mag hebben hoe meer ze komen. Is er iemand die dit ook heeft? Helppppp
bizar

Keer terug naar Seksualiteit