Verschil in voorkeur qua doen en gedaan krijgen?

Alles wat met seks en biseksualiteit te maken heeft

Re: Verschil in voorkeur qua doen en gedaan krijgen?

Berichtdoor Sven » za 16 jan 2016, 19:02

Ja, dat hoop ik ook. Onze mogelijkheden zijn zeker de moeite waard om te ontdekken. :) En het is ook gewoon fijn om bi te zijn.

Nog over de machtsverhouding: nee, zo'n gevoel heb ik nooit ervaren tijdens seks met een andere man. De een kan wel meer initiatief nemen dan de ander, maar het heeft altijd gelijkwaardig gevoeld. Het initiatief hangt af van wie het meeste zelfvertrouwen heeft.
Sven

Berichtdoor Jerome » zo 17 jan 2016, 14:54

Ik denk dat het aangename aan de "ontvanger" zijde is dat er geen druk is om te presteren, een ander neem het meeste initiatief, je kunt je laten gaan. Nu, zo zie ik het in mijn fantasie, in het echt kan het anders zijn, neem ik aan.
Jerome

Berichtdoor Sheepdog » wo 17 aug 2016, 12:34

In mijn fantasieën wisselt die rol vrij vaak. Het lijkt me enerzijds geweldig om door een lieve sterke kerel "genomen" te worden op een rustige manier, maar meestal val ik op ranke sierlijke jonge mannen met mooigevormde billen, en volle lippen, en dan gaan mijn fantasieën over gepijpt worden en hen neuken. Ik denk dat ik het allebei zou willen meemaken, maar dat het wel iets is wat van persoon tot persoon nogal zou kunnen verschillen, dat je de ene man juist wel heel graag zou willen neuken, en de ander weer helemaal niet, of juist door hem geneukt zou willen worden. En het is erg afhankelijk van het moment. Er gaan weken voorbij dat het hele idee van geneukt worden me enorm tegenstaat, terwijl ik op andere dagen weer niet op kan houden met er over fantaseren.

Ik herken me in ieder geval niet in het vooral neigen naar de bottom-rol. Niet dat dat erg is overigens, in fact, it sounds like pretty good news to me als er meer bottoms zijn dan tops, #spoiledforchoice :mrgreen:
Sheepdog

Berichtdoor Elise51 » do 25 aug 2016, 13:31

Kan niet spreken over one-night-stands (never done those) maar in relatie is wat mijn partner wil belangrijker. My zin komt evengoed wel.

Ik denk dat het aangename aan de "ontvanger" zijde is dat er geen druk is om te presteren, een ander neem het meeste initiatief, je kunt je laten gaan.

Spot on, Jerome!

Berichtdoor Luuk » do 25 aug 2016, 18:17

Jerome schreef:Ik denk dat het aangename aan de "ontvanger" zijde is dat er geen druk is om te presteren, een ander neem het meeste initiatief, je kunt je laten gaan. Nu, zo zie ik het in mijn fantasie, in het echt kan het anders zijn, neem ik aan.

Interessante gedachte! Dat lijkt me wel aannemelijk. Toch denk ik dat als ik bijvoorbeeld een jongen zou pijpen ik ook behoorlijk op mezelf gericht ben en dus niet zo met prestatie bezig. Niet vanuit egoïsme maar gewoon omdat de totale beleving (fantasie wordt werkelijkheid) uiteraard ook bij mezelf aandacht vraagt door wat het oproept. Namelijk ervaren hoe het is om te doen, welke gevoelens dat bij mij teweeg brengt en te voelen hoe hij "reageert" op wat ik bij hem doe. Zeker de eerste tijd als alles nieuw is. Dat had ik destijds met J+M ook. Een deel van seks tussen mensen is ook een soort "egotrip" voor beiden. Om maar een klein voorbeeldje te noemen: in aanloop naar en tijdens een orgasme trekt vrijwel iedereen zich even terug uit contact om op eigen gevoel/fantasie te focussen. Maargoed, ik dwaal af ;)
What is essential? Is it visible to the eye?
Luuk

Berichtdoor ingrid010 » za 05 nov 2016, 04:25

In een relatie met een vrouw dan ben ik.de ene keer dominant en de andere keer onderdanig tijdens de one night stands met een vrouw was ik onderdanig terwijl ik in een relatie met een man en in therapie one night stands met mannen ben ik onderdanig
ingrid010

Berichtdoor Burn » za 10 dec 2016, 23:29

Wanneer ik voor mezelf spreek dan vind elkaar pijpen zeker een must, niet gelijktijdig maar om beurten zodat de een van de ander kan genieten wanneer die gepijpt word. Ik vind pijpen heerlijk om te doen maar gepijpt worden is ook geweldig ;)
Wat betreft neuken vind ik het lekker om geneukt te worden en heeft het voor mij geen prioriteit om zelf de ander te neuken, wanneer hij dat graag wil zal ik het natuurlijk zeker doen maar hoeft van mij niet vanzelfsprekend te zijn.
Ik denk dat per persoon verschild, de een houd meer van andere dingen dan de ander toch?
Burn

Berichtdoor Jurg » za 20 jan 2018, 16:23

Het lijkt mij vooral lekker om over en weer hetzelfde te doen. Het lijkt mij heerlijk elkaar tegelijkertijd te pijpen. Ook elkaars anus masseren lijkt me fijn. Wel wordt ik liever zelf geneukt dan dat ik een ander neuk. Echter zo ver ben ik nog niet geweest, alhoewel ik wel bewerkt ben met een heerlijke kunstpenis en dat voelde al fijn. Het is ook het grote verschil met een vrouw, die wil ik zelf graag verwennen, door strelen, beffen, rimmen etc. Echter met een man, zal ik liever verwent worden. Echter niet op een dominante manier, daar heb ik niets mee. Ik hou van tederheid.
Jurg

Berichtdoor biGuy » di 23 jan 2018, 00:39

Dominant kan heel teder zijn.
Never be sorry about something that made you smile.
biGuy

Berichtdoor Jurg » do 25 jan 2018, 23:34

Indien de ander het spel bepaald, maar toch teder is en blijft, dan heb je helemaal gelijk!
Jurg

Vorige

Keer terug naar Seksualiteit